eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Knurów › Zakup i dostawa artykułów biurowych dla Urzędu Miasta Knurów w 2010r

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-14

Knurów: Zakup i dostawa artykułów biurowych dla Urzędu Miasta Knurów w 2010r
Numer ogłoszenia: 428634 - 2009; data zamieszczenia: 14.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Knurów , ul. dr. Floriana Ogana 5, 44-190 Knurów, woj. śląskie, tel. 032 3392308, faks 032 2351521.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.knurow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa artykułów biurowych dla Urzędu Miasta Knurów w 2010r.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów biurowych dla Urzędu Miasta Knurów w 2010r., w tym m.in.: segregatory, skoroszyty, pudła archiwizacyjne, teczki, fastykuły, koszulki, półki (tacki) na dokumenty, papier ksero, papier komputerowy, zeszyty, bloki listowe, skorowidze, notesy, koperty, taśmy biurowe, sznurek, dziurkacze, zszywacze, zszywki, spinacze, nożyczki, temperówki, kleje, linijki, markery, długopisy, cienkopisy, kredki, ołówki wkłady do długopisów, korektory, tusze do stempli, pióra, naboje do piór, atrament, gumki, kalkulatory, mazaki, itp. Wykonanie zamówienia polegać będzie na realizacji potrzeb Zamawiającego poprzez udzielenie Wykonawcy doraźnych zleceń częściowych na dostawę artykułów biurowych z asortymentu wymienionego w ofercie - jakie Zamawiający może zamówić biorąc pod uwagę swoje potrzeby a także wielkość środków finansowych, które może przeznaczyć na realizację zamówienia. Zamówione każdorazowo artykuły biurowe Wykonawca dostarczy do siedziby Zamawiającego w ciągu 24 godzin od daty złożonego zamówienia. Dostawy odbywać się będą transportem i na koszt Wykonawcy przez cały okres realizacji zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki, które powinni spełniać wykonawcy: 1.1. wykonawca winien spełniać warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 pzp oraz nie podlegać wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pzp. 1.2. wykonawca winien być uprawniony do występowania w obrocie prawnym. 1.3. wykonawca winien wykazać się w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonaniem co najmniej 1 zamówienia o wartości brutto minimum 50.000,00 zł, obejmującego zakup i dostawę artykułów biurowych. 2. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia (spełnia - 1 pkt, nie spełnia - 0 pkt), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych poniżej. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił. Wykonawca może otrzymać maksymalnie 3 punkty. 3. W sytuacji gdy warunki udziału w postępowaniu spełni więcej niż 3 wykonawców (otrzyma po 3 punkty), Zamawiający dokona dodatkowej oceny w następujący sposób: a) za każde dodatkowe zamówienie ponad wymienionym minimum 1 wykonawca otrzyma 1 pkt, tj. za każdą wykonaną dostawę o wartości brutto nie mniejszej niż 50.000,00 zł wykonawca otrzyma 1 pkt, b) w przypadku uzyskania jednakowej ilości punktów o kolejności decydować będzie łączna wartość brutto dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat wyszczególnionych w załączonym przez wykonawcę wykazie dostaw..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych powyżej wykonawca winien załączyć do oferty: 1.1. oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 pzp, 1.2. oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pzp, 1.3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.4. wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie, 1.5. Dokumenty wymienione wyżej mogą być przedstawione w formie oryginałów albo kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Kserokopie dokumentów winny posiadać klauzulę Za zgodność z oryginałem. 2. W przypadku poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) wykonawcy należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii. 3. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegać się będą o udzielenie zamówienia powinni: 3.1. każdy z wykonawców oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu z postępowania , 3.2. wykonawcy łącznie muszą posiadać potencjał techniczny, ekonomiczny i finansowy oraz wiedzę niezbędną do realizacji zamówienia zgodnie z wymaganiami zamawiającego. 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U Nr 87 poz. 605 z późn. zm). 5. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę z zastrzeżeniem art. 9 ust. 3 pzp. 6. W celu sprawdzenia czy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu w przypadku, gdy kwoty podane w dokumentach będą w walucie obcej, zamawiający dokona ich przeliczenia na złotówki biorąc za podstawę średni kurs NBP waluty z dnia otwarcia ofert. Pisemny wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt IV 3.13 niniejszego ogłoszenia, wykonawca składa wraz z wymaganymi oświadczeniami i dokumentami i jeśli jest to niezbędne stosownym pełnomocnictwem do reprezentowania wykonawcy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: negocjacje z ogłoszeniem.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 3.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikacja będzie przesłana / przekazana wykonawcom zaproszonym do złożenia oferty.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.12.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Knurów, ul. dr. F. Ogana 5, 44-190 Knurów, Wydział Zamówień Publicznych, pok. 217.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Pisemny wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu winien zawierać co najmniej: nazw(y)ę i adres(y) wykonawc(ów)y, datę i miejsce sporządzenia wniosku, oznaczenie adresata oraz nazwę postępowania, którego wniosek dotyczy. Wniosek winien być podpisany przez wykonawcę lub osob(y)ę uprawnion(e)ą do reprezentowania wykonawcy na zewnątrz. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z wykonawcami są: Naczelnik Wydziału Zamówień Publicznych - Grażyna Szweda, tel. (032) 339-23-08, Inspektor Wydziału Zamówień Publicznych - Urszula Czarnecka, tel. (032) 339-23-09. Fax: 032 339-22-92 lub 032 235-15-21, e-mail: zp@knurow.pl.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.