eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pabianice › UBEZPIECZENIE MIENIA I DZIAŁALNOŚCI ZAKŁADU GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W PABIANICACH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-21

Pabianice: UBEZPIECZENIE MIENIA I DZIAŁALNOŚCI ZAKŁADU GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W PABIANICACH
Numer ogłoszenia: 428548 - 2013; data zamieszczenia: 21.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej , ul. Warzywna 6, 95-200 Pabianice, woj. łódzkie, tel. 42 22 59 285, faks 42 22 59 286.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: zgm.pabianice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zaklad budżetowy JST.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UBEZPIECZENIE MIENIA I DZIAŁALNOŚCI ZAKŁADU GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W PABIANICACH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa ubezpieczenia mienia i działalności ZGM. Przedmiot zamówienia składa się z czterech części: Część 1 - ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej wspólnot mieszkaniowych oraz budynków osób fizycznych pod zarządem ZGM: a) ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, b) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej. Część 2 - ubezpieczenie mienia ZGM, budynków mieszkalnych gminnych oraz współwłasności gminy i osób fizycznych, zarządzanych i administrowanych przez ZGM: a) ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, b) ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku, c) ubezpieczenie sprzętu elektronicznego, d) ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków osób zatrudnionych w ZGM, zajmujących się windykacją przeterminowanych należności od lokatorów i najemców lokali będących w zasobach ZGM, e) ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków pracujących w ZGM osób skazanych do pracy przez Sąd Rejonowy. Część 3 - ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej ZGM: a) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej statutowej ZGM, b) ubezpieczenie obowiązkowej odpowiedzialności cywilnej OC zarządcy nieruchomości Część 4 - ubezpieczenie pojazdów mechanicznych ZGM a) obowiązkowe ubezpieczenie OC posiadaczy pojazdów mechanicznych, b) ubezpieczenie pojazdów od uszkodzenia i utraty autocasco, c) ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów, d) ubezpieczenie Assistance, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają odpowiednio do części zamówienia Załączniki nr 2.1, 2.2, 2.3, 2.4 oraz załącznik nr 2.5 zawierający treści klauzul do niniejszej SIWZ. Treść Projektu Umowy stanowią odpowiednio Załączniki nr 3.1, 3.2, 3.3, 3.4 do SIWZ..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia w okresie trwania umowy ewentualnych zamówień uzupełniających. Zamówienia uzupełniające udzielane będą w trybie zamówienia z wolnej ręki w okolicznościach określonych w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie podstawowe zobowiązany będzie do zastosowania w zamówieniach uzupełniających stawek nie wyższych niż zastosowane w zamówieniu podstawowym oraz składka wyliczona zostanie proporcjonalnie do ilości dni udzielonej ochrony ubezpieczeniowej bez stosowania zasady składki minimalnej dla każdej wystawionej polisy. Do okoliczności, po których zaistnieniu będą udzielane zamówienia uzupełniające należą wszelkie zmiany leżące po stronie Zamawiającego, dotyczące m. in. zakresu, wartości i ilości mienia będącego przedmiotem ubezpieczenia oraz zakresu ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej a w szczególności: a) przekroczenie wskazanego w treści klauzuli automatycznego pokrycia środków trwałych/sprzętu elektronicznego limitu przyrostu wartości ubezpieczanego mienia/ sprzętu elektronicznego; b) uzupełnienie sumy ubezpieczenia po wypłacie odszkodowania; c) zmianę obowiązujących przepisów prawa powodującą konieczność dostosowania do nich warunków umowy; d) zmiany organizacyjne, łączenie się placówek, przekształcenia własnościowe; e) podwyższenie limitu odpowiedzialności w okresie ubezpieczenia; f) zmiany ochrony ubezpieczeniowej związane ze zmianą zakresu działalności Ubezpieczonego; g) W sytuacji braku możliwości udzielenia zamówienia publicznego zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych na usługę ubezpieczenia, przed upływem terminu realizacji zamówienia określonego powyżej zapewniającą Zamawiającemu ciągłość ochrony ubezpieczeniowej, termin realizacji Umowy zostanie wydłużony maksymalnie o 3 miesiące; h) inne okoliczności, których nie dało się przewidzieć w chwili ogłaszania zamówienia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.50.00-3, 66.51.64.00-4, 66.51.65.00-5, 66.51.54.00-7, 66.51.21.00-3, 66.51.61.00-1, 66.51.41.10-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest potwierdzenie przez wykonawcę posiadanie uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej na terenie Rzeczpospolitej Polskiej w zakresie nie mniejszym niż przedmiot zamówienia zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 maja 2003 roku o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. z 2010 roku, nr 11, poz. 66 j.t. ze zmianami).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest udokumentować Zamawiającemu

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest udokumentować Zamawiającemu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest udokumentować Zamawiającemu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunkiem udziału w postępowaniu jest posiadanie na dzień 31 grudzień 2012, zgodnie z art. 154 ustawy z dnia 22 maja 2013 r. o działalności ubezpieczeniowej wskaźnika pokrycia rezerw techniczno - ubezpieczeniowych aktywami na poziomie co najmniej 100% i zgodnie z art. 146 w/w ustawy ważniaka pokrycia marginesu wypłacalności środkami własnymi na poziomie co najmniej 100%

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • sprawozdanie finansowe w części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinię odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 1 rok obrotowy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • sprawozdanie finansowe w części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinię odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku podmiotów niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 1 rok obrotowy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. 2. Oświadczenie Wykonawcy o wskaźniku pokrycia marginesu wypłacalności i wskaźniku pokrycia rezerw techniczno - ubezpieczeniowych. 3. Dokument potwierdzający dysponowaniem zasobami podmiotów trzecich, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów. 4. Wykaz części zamówienia, która będzie wykonywana przez podwykonawców, jeżeli wykonawca zamierza powierzyć część zadania innym podmiotom. 5. Wykaz zastrzeżonych informacji, jeżeli wykonawca zamierza zastrzec dokumenty stanowiące dla wykonawcy tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji w rozumieniu (Dz. U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503, z późn. zm.)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - klauzule dodatkowe - 30

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty (w części dotyczącej przedmiotu umowy, terminów oraz wynagrodzenia), na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy: a) Zmianie i aktualizacji przedmiotu ubezpieczenia oraz sum ubezpieczenia na skutek dokonywanych przez Zamawiającego inwestycji, nabywanych środków trwałych, ich modernizacji i ulepszeniu, likwidacji, sprzedaży; b) Zmianie zakresu wykonywanej działalności gospodarczej, zmianie rodzaju i zmianie miejsca prowadzenia działalności; c) korzystne dla Zamawiającego zmiany zakresu ubezpieczenia tylko takie, które wynikać będą ze zmian ogólnych warunków ubezpieczenia Wykonawcy za zgodą Zamawiającego i Wykonawcy; d) Zmianie terminu realizacji zamówienia oraz zakresu ochrony ubezpieczeniowej zmiany unormowań prawnych powszechnie obowiązujących, c) Zmianie obowiązujących przepisów prawa powodującą konieczność dostosowania do nich warunków umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgm.pabianice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, 95-200 Pabianice, ul. Warzywna 6, pokój nr 16.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.10.2013 godzina 10:00, miejsce: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, 95-200 Pabianice, ul. Warzywna 6, sekretariat (pokój nr 7).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej wspólnot mieszkaniowych oraz budynków osób fizycznych pod zarządem ZGM.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, b) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.50.00-3, 66.51.64.00-4, 66.51.54.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Klauzule dodatkowe - 30

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Ubezpieczenie mienia ZGM, budynków mieszkalnych gminnych oraz współwłasności gminy i osób fizycznych, zarządzanych i administrowanych przez ZGM.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, b) ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku, c) ubezpieczenie sprzętu elektronicznego, d) ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków osób zatrudnionych w ZGM, zajmujących się windykacją przeterminowanych należności od lokatorów i najemców lokali będących w zasobach ZGM, e) ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków pracujących w ZGM osób skazanych do pracy przez Sąd Rejonowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.50.00-3, 66.51.54.00-7, 66.51.21.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. klauzule dodatkowe - 30

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej ZGM.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej statutowej ZGM, b) ubezpieczenie obowiązkowej odpowiedzialności cywilnej OC zarządcy nieruchomości.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.64.00-4, 66.51.65.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. klauzule dodatkowe - 30

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Ubezpieczenie pojazdów mechanicznych ZGM.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) obowiązkowe ubezpieczenie OC posiadaczy pojazdów mechanicznych, b) ubezpieczenie pojazdów od uszkodzenia i utraty autocasco, c) ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów, d) ubezpieczenie Assistance,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.50.00-3, 66.51.21.00-3, 66.51.61.00-1, 66.51.41.10-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. klauzule dodatkowe - 30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.