To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-02-07
Zabrze: Dostawa żywności na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Zabrzu oraz projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego pt. Reintegracja, Aktywność, Praca. Program na rzecz integracji społeczno-zawodowej w gminie Zabrze
Numer ogłoszenia: 42843 - 2011; data zamieszczenia: 07.02.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 373043 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie, ul. Roosevelta 40, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 2777800, faks 032 2777802.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa żywności na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Zabrzu oraz projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego pt. Reintegracja, Aktywność, Praca. Program na rzecz integracji społeczno-zawodowej w gminie Zabrze.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostarczanie żywności (CPV - 15000000-8), w tym: 1. nabiału i tłuszczy wskazanych w załączniku nr 1 do SIWZ - część 1 (CPV: 15500000-3, 03142500-3, 15411100-3, 15431100-9, 15511210-8, 15512000-0, 15530000-2, 15541000-2, 15542100-0, 15551300-8, 15544000-3) 2. warzyw i owoców wskazanych w załączniku nr 2 do SIWZ - część 2 (CPV: 03212100-1, 03221220-4, 03221111-7, 03221112-4, 03221113-1, 03221210-1, 03221240-0, 03221270-9, 03221260-6, 03221410-3, 03222111-4, 03222210-8, 03222220-1, 03222321-9, 15331142-4, 03221420-6, 03222240-7) 3. wędlin wskazanych w załączniku nr 3 do SIWZ - część 3 (CPV: 15100000-9, 15110000-2, 15131130-5, 15112000-6, 15131410-2) 4. artykułów spożywczych wskazanych w załączniku nr 4 do SIWZ - część 4 (CPV: 15800000-6, 15831000-2, 15841000-5, 15332240-8, 15863000-5, 15871230-5, 15871250-1, 15871260-4, 15331470-2, 15871273-8, 15872400-5, 15891400-4, 15200000-0, 15332290-3,15612100-2, 15613311-1, 15614100-6, 15872100-2, 15861000-1, 15322000-1, 15896000-5) 5. słodyczy wskazanych w załączniku nr 5 do SIWZ - część 5 (CPV: 15842220-0, 15821200-1, 15842100-3, 15842000-2, 15820000-2) 6. napoi wskazanych w załączniku nr 6 do SIWZ - część 6 (CPV: 15981000-8, 15981400-2, 15981200-0, 15320000-7, 15321000-4, 15322000-1) Dostawy żywności przeprowadzone będą własnym środkiem transportu i na własny koszt do n/w placówek: Dom Noclegowy ul. Trocera 63, Świetlica Roosevelta ul. Roosevelta 40, Świetlica Wyzwolenia ul. Wyzwolenia 7, Świetlica Mikulczyce ul. Tarnopolska 57, Świetlica Biskupice ul. Kasprowicza 7, Świetlica Rokitnica ul. Andersa 34, Świetlica, ul. Dworcowa 8a, Środowiskowy Dom Samopomocy ul. Andersa 34, Program Aktywności Lokalnej ul. Bytomska 28, Zespół ds. Opieki nad Dzieckiem i Rodziną ul. Wyzwolenia 7, Klub Integracji Społecznej Pl. Krakowski 4, Doradca ds. Osób Niepełnosprawnych ul. Wyzwolenia 7, Sekretariat MOPR ul. Roosevelta 40. Zamówienia będą realizowane częściami na podstawie indywidualnych zleceń Zamawiającego najpóźniej w terminie do 2 dni od daty wystawienia zlecenia. Dostawa do wszystkich świetlic przeprowadzana będzie tego samego dnia najpóźniej do godziny 17.00. Do pozostałych placówek dostawa musi być przeprowadzona najpóźniej do godziny 15.00. Gramatura oferowanego produktu nie może być niższa niż gramatura produktu wymienionego w szczegółowym kosztorysie ofertowym. Dostarczane wędliny (część 3), warzywa i owoce (część 2) muszą być świeże. Nabiał (część 1) musi posiadać termin przydatności do spożycia minimum 14 dni od dnia dostawy w przypadku mleka i tłuszczy termin wynosi minimum 30 dni. Artykuły spożywcze (część 4), napoje (część 6) i słodycze (część 5) muszą posiadać termin przydatności do spożycia wynoszący minimum 6 miesięcy od dnia dostawy. Słodycze nie mogą zawierać nadzienia alkoholowego. Ceny poszczególnych produktów przez czas trwania umowy muszą być stałe. Zamawiający zobowiązuje się zamówić co najmniej 70% wartości przedmiotu umowy. Pozostałe 30% zostanie zamówione w zależności od potrzeb Zamawiającego. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego w wysokości do 20% wartości zamówienia podstawowego zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy pzp. Termin płatności za wszystkie dostarczone artykuły - 14 dni od daty dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionych faktur VAT. Na dokonanie pierwszej dostawy Wykonawca musi posiadać gotowość dostawy w terminie 2 dni od daty zawarcia umowy na podstawie zlecenia wystawionego przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do wystawienia osobnych faktur VAT na żywność określoną w zleceniach Zamawiającego przeznaczoną na potrzeby projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego pt. Reintegracja, Aktywność, Praca. Program na rzecz integracji społeczno-zawodowej w gminie Zabrze dla Doradcy ds. Osób Niepełnosprawnych, przeznaczoną na potrzeby projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego pt. Reintegracja, Aktywność, Praca. Program na rzecz integracji społeczno-zawodowej w gminie Zabrze dla Klubu Integracji Społecznej, przeznaczoną na potrzeby projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego pt. Reintegracja, Aktywność, Praca. Program na rzecz integracji społeczno-zawodowej w gminie Zabrze dla Programu Aktywności Lokalnej. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania przesunięć ilościowych pomiędzy pozycjami wyszczególnionymi w załącznikach od 1 do 6 do SIWZ. Wartość dokonanych przesunięć nie może przekroczyć 5% ceny oferty wybranej w postępowaniu jako oferta najkorzystniejsza. Żywność musi być dostarczona specjalistycznym transportem, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 19.12.2002r. w sprawie wymagań sanitarnych dotyczących środków transportu żywności (Dz. U. Nr 21, poz.179 z 2003r). Dostarczane mięso i wyroby mięsne każdorazowo powinny pochodzić z udokumentowanego źródła i powinny spełniać wszelkie normy nałożone obowiązującymi w tym zakresie przepisami sanitarnymi i weterynaryjnymi m.in. z ustawą z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. z 2006 r. Nr 17 poz. 127, ze zmianami); ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt (Dz. U. nr 69, poz. 625 ze zmianami). Produkty wytworzone będą zgodnie z Ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia z późniejszymi zmianami i podległymi jej aktualnymi Rozporządzeniami i aktami wykonawczymi.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego pt. Reintegracja, Aktywność, Praca. Program na rzecz integracji społeczno-zawodowej w gminie Zabrze.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: nabiał i tłuszcze
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.01.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE "IWO" IWONA GARCZAREK-CIEKOT
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE "IWO" IWONA GARCZAREK-CIEKOT
- P.U.H. IWO Iwona Garczarek - Ciekot, ul. Pszczyńska 89a, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10221,20 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10221,20
Oferta z najniższą ceną: 8461,67 / Oferta z najwyższą ceną: 10221,20
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: SŁODYCZE
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.01.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE "IWO" IWONA GARCZAREK-CIEKOT
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE "IWO" IWONA GARCZAREK-CIEKOT
- P.U.H. IWO Iwona Garczarek - Ciekot ul. Pszczyńska 89a 44-100 Gliwice, ul. Pszczyńska 89a, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6783,90 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6783,90
Oferta z najniższą ceną: 4858,20 / Oferta z najwyższą ceną: 6783,90
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: NAPOJE
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.01.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE "IWO" IWONA GARCZAREK-CIEKOT
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE "IWO" IWONA GARCZAREK-CIEKOT
- P.U.H. IWO Iwona Garczarek - Ciekot ul. Pszczyńska 89a 44-100 Gliwice, ul. Pszczyńska 89a, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1653,80 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1653,80
Oferta z najniższą ceną: 1647,95 / Oferta z najwyższą ceną: 1653,80
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- DOSTAWA POMP INSULINOWYCH
- Modernizacja oświetlenia
- "Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla potrzeb realizacji projektu pn. "Efektywność energetyczna budynków mieszkalnych w Zabrzu" - część 1,2,3"
- Remont dachu budynku "D" Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o. o., nr sprawy DZP/14 TP/2025
- REMONT POMIESZCZEŃ BIUROWYCH W BUDYNKU NR 16
- Utrzymanie należytego stanu sanitarno-porządkowego terenu wewnętrznego pomieszczeń biurowych Jednostki Gospodarki Nieruchomościami w Zabrzu - Punkty Obsługi Mieszkańców...
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy mięsa i produktów wędliniarskich z wieprzowiny i wołowiny
- "Zakup i dostawa produktów żywnościowych na potrzeby placówek oświatowych prowadzonych przez Gminę Goworowo"
- Dostawy mięsa i wędlin dla Ośrodka Szkolenia Służby Więziennej w Suchej oraz Oddziału Zamiejscowego w Zwartowie
- Sukcesywne dostawy dżemów, marmolady, powideł śliwkowych, oraz cukru do Zakładów Karnych i Aresztów Śledczych w Okręgu Lubelskim w II półroczu 2025 r.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 1 im. Olofa Palmego w Józefowie w roku szkolnym 2025/2026
- dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w II Liceum Ogólnokształcącym im. Piotra Firleja w Lubartowie
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.