Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-02-06
Miechów: ORGANIZACJA REHABILITACJI, PORADNICTWA I WSPARCIA INDYWIDUALNEGO W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU:
Aktywizacja społeczna i zawodowa mieszkańców powiatu miechowskiego
współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet VII - Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 - Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 - Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie
Numer ogłoszenia: 42838 - 2014; data zamieszczenia: 06.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Sienkiewicza 18, 32-200 Miechów, woj. małopolskie, tel. 41 3834084, faks 41 3834084.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.malopolska.pl/pcprwmiechowie
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Powiatowe Centrum Pomocy Społecznej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ORGANIZACJA REHABILITACJI, PORADNICTWA I WSPARCIA INDYWIDUALNEGO W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU: Aktywizacja społeczna i zawodowa mieszkańców powiatu miechowskiego współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet VII - Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 - Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 - Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: organizacja rehabilitacji, poradnictwa i wsparcia indywidualnego dla 5 (pięciu) Osób Niepełnosprawnych (ON) przez okres 4 miesięcy tj: marzec, kwiecień, maj, czerwiec (zajęcia 3 dni w tygodniu) począwszy od 01.03.2014r do 30.06.2014r., w ramach projektu: Aktywizacja społeczna i zawodowa mieszkańców powiatu miechowskiego współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet VII - Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 - Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 - Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie. Szczegółowy opis zamówienia. Zamówienie obejmuje organizację zajęć rehabilitacyjnych, poradnictwa i wsparcia indywidualnego wg ustalonego z zamawiającym harmonogramu i obejmujące: 1.Organizację zajęć rehabilitacyjnych wg wskazań lekarskich obejmujące w szczególności: ćwiczenia bierne, ćwiczenia czynno-bierne, samowspomagane, oporowe, równoważne, pionizację i naukę chodzenia, masaże i inne wg. zalecenia specjalisty, nauka użytkowania sprzętu ortopedycznego, korzystania ze sprzętu ortopedycznego, rehabilitacyjnego i pomocniczego. Łączna ilość godzin zajęć: 330 godz. 2.organizacja terapii zajęciowej obejmujące w szczególności: muzykoterapia, biblioterapia, prace ręczne i inne odpowiadające zainteresowaniom usługobiorcy. Łączna ilość godzin 330 godz. 3.wsparcie indywidualne - psycholog , łączna ilość godzin 50 godz. 4.wsparcie indywidualne - doradca zawodowy, łączna ilość godzin 50 godz. 5.wsparcie indywidualne - logopeda, łączna ilość godzin 120 godz. 6.każdorazowy posiłek jednodaniowy (obiad) dla uczestników zajęć. Przewidywana ilość posiłków w pełnym okresie trwania umowy: 220szt. 7.dowóz z miejsca zamieszkania na zajęcia i odwóz do miejsca zamieszkania po zajęciach uczestników zajęć transportem wykonawcy. W celu oszacowania kosztów dowozu przyjmuje się ilości km obejmujący dowóz i odwóz do miasta Miechowa (woj. Małopolskie) łącznie w okresie trwania zamówienia w ilości: 6200km. Dowóz obejmuje zabranie uczestników zajęć z miejsca zamieszkania (spod domu) oraz odwóz do miejsca zamieszkania (pod dom). 8.Termin i miejsce realizacji zajęć: a.Rozpoczęcie zajęć: 01.03.2014r. zakończenie 30.06.2014r. Zajęcia będą się odbywać w miesiącach: marzec, kwiecień, maj, czerwiec - zajęcia 3 dni w tygodniu w godz. 9.00-14.00 b.Wymagane jest aby zajęcia były przeprowadzane w Miechowie (32-200) z każdą grupą stosownie do rodzaju zajęć. 9.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia wszelkiego zaplecza użytkowego, technicznego, socjalnego oraz organizacyjnego w zakresie w/w usług objętych przedmiotem zamówienia (salę rehabilitacyjną z miejscem do ćwiczeń indywidualnych i fizykalną bazą zabiegową, stołówkę, salę do zajęć - prowadzenia terapii zajęciowej, pojazdu do przewozu osób niepełnosprawnych). Maksymalna liczba przewożonych jednorazowo osób wynosi 5 w tym jedna na wózku inwalidzkim. 10.prowadzenie dokumentacji zajęć zgodnie z zaleceniami zamawiającego 11.współpraca z Kierownikiem PCPR w Miechowie oraz Koordynatorem Organizacyjnym oraz Merytorycznym Projektu w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. 12.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w swojej ofercie uwzględnił wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia 13.Wykonawca wyznaczy osobę, która będzie koordynatorem, w celu zapewnienia prawidłowej organizacji zajęć. Koordynator zajęć jest zobowiązany do ścisłej współpracy z koordynatorami lokalnym w PCPR Miechów. 14.Wykonawca musi działać zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. 2002 r. nr 101, poz. 926, tekst jednolity). 15.Zamawiający zastrzega prawo wglądu do dokumentów Wykonawcy związanych z realizowanym Projektem, w tym dokumentów finansowych, przez siebie oraz instytucje uprawnione do kontroli dokumentacji niniejszego projektu. 16.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia prawidłowej promocji zajęć z określeniem nazwy zajęć, nazwy zamawiającego oraz nazwy projektu .Wszystkie materiały muszą być oznaczone zgodnie z aktualnymi Wytycznymi Dotyczącymi Oznaczania Projektów w Ramach Programu Kapitał Ludzki. 17.Wykonawca co miesiąc sporządzi sprawozdanie z realizacji przedmiotu umowy za dany okres rozliczeniowy celem zatwierdzenia przez zamawiającego będącego podstawą wypłaty wynagrodzenia miesięcznego. 18.Rozliczenie i termin płatności nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy w cyklu miesięcznym zgodnie z projektem umowy. Do faktury Zamawiający zobowiązany jest dołączyć następujące dokumenty (oznaczone zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki):oryginały imiennych list obecności, potwierdzonych własnoręcznym podpisem uczestników zajęć terminy realizacji zajęć i ilość godzin (harmonogramy) 19.W związku z możliwymi opóźnieniami w przekazywaniu funduszy z Europejskiego Funduszu Społecznego, płatność może zostać dokonana w terminie późniejszym, nie dłuższym jednak niż 30 dni od daty przekazania środków do dyspozycji Zamawiającego..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.25.00 - Usługi rehabilitacyjne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy PZP
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje: a.co najmniej 2 usługi polegające na organizacji zajęć rehabilitacyjnych i terapii zajęciowej o wartości min. 30000zł każda.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca: a.wykaże, że dysponuje zapleczem użytkowym, technicznym i socjalnym w zakresie realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia, którego zaplecze jest wyposażone co najmniej w: salę rehabilitacyjną z miejscem do ćwiczeń indywidualnych i fizykalną bazą zabiegową stołówkę, salę do zajęć (terapii zajęciowej) pojazd do dowozu dla min 5 osób jednorazowo w tym jedna na wózku inwalidzkim. Pojazd musi być przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
b.przedstawi wykaz co najmniej 4 osób wyznaczonych do realizacji niniejszego zamówienia, które posiadają: wykształcenie wyższe w kierunku rehabilitacja ruchowa lub fizjoterapia wykształcenie wyższe w kierunku psychologia lub pedagogika wykształcenie wyższe lub średnie w kierunku terapii zajęciowej
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy PZP
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) formularz oferty (zał. nr 1 do SIWZ). b) Kosztorys ofertowy (zał. nr 1a do SIWZ). i) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1) na wskutek powstałych zmian wynikłych z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy 2) w zakresie terminów realizacji z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy 3) w zakresie zmian liczby uczestników (odbiorców usług) w sytuacjach niezależnych od zamawiającego, których nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy np. choroba uczestnika itp.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.malopolska.pl/pcprwmiechowie
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - ul. Sienkiewicza 18, 32-200 Miechów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.02.2014 godzina 10:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - ul. Sienkiewicza 18, 32-200 Miechów.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet VII - Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 - Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 - Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z MIECHOWA
- Dostawy paliwa na potrzeby Zarządu Dróg Powiatowych w Miechowie w 2026r.
- Zakup i dostawa agregatów prądotwórczych w ramach programu "Program Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026" - zamówienie powtórzone II
- Dostawa kontrolerów do dronów oraz wyposażenia pracowni projektowania sieci na potrzeby BCU w Miechowie - powtórzenie
- Zakup wraz z dostawą respiratorów transportowych dla potrzeb Szpitala św. Anny w Miechowie"
- "Zimowe utrzymanie dróg gminnych administrowanych przez Urząd Gminy i Miasta w Miechowie w sezonie 2025/2026"
- Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy i Miasta Miechów
więcej: przetargi w Miechowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych w zakresie rehabilitacji fizycznej dla osób zamieszkałych na terenie Gminy Szprotawa "Nowe horyzonty usług społecznych w Szprotawie"
- "Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania na terenie Gminy Bobrowniki w 2026 r."
- Realizacja zadań wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem w roku 2025r. - V ".
- Świadczenie usługi terapeuty zajęciowego na potrzeby infolinii "Helpline"
więcej: Usługi rehabilitacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





