eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KępicePrzygotowanie i dowóz gorącego posiłku dla dzieci ze SP Warcino, ZS Biesowice, ZS Barcino, ZS Korzybie oraz dla dzieci nie objętych obowiązkiem szkolnym, osób starszych, chorych i niepełnosprawnych, w okresie od 4 stycznia 2010r. do 24 grudnia 2010r.



Ogłoszenie z dnia 2009-12-14

Kępice: Przygotowanie i dowóz gorącego posiłku dla dzieci ze SP Warcino, ZS Biesowice, ZS Barcino, ZS Korzybie oraz dla dzieci nie objętych obowiązkiem szkolnym, osób starszych, chorych i niepełnosprawnych, w okresie od 4 stycznia 2010r. do 24 grudnia 2010r.
Numer ogłoszenia: 428282 - 2009; data zamieszczenia: 14.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Niepodległości 6, 77-230 Kępice, woj. pomorskie, tel. 059 8576359, faks 059 8576359.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.opskepice.eu/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i dowóz gorącego posiłku dla dzieci ze SP Warcino, ZS Biesowice, ZS Barcino, ZS Korzybie oraz dla dzieci nie objętych obowiązkiem szkolnym, osób starszych, chorych i niepełnosprawnych, w okresie od 4 stycznia 2010r. do 24 grudnia 2010r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.3.1.Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostarczenie do szkół w roku 2010 obiadów dla uczniów w szkołach: Szkoła Podstawowa w Warcinie, w Zespołach Szkół w: Barcinie, Biesowicach, Korzybiu oraz dla dzieci nie objętych obowiązkiem szkolnym, osób starszych, chorych i niepełnosprawnych z terenu gminy Kępice. 1.3.2. Posiłki muszą posiadać wartość energetyczną zgodną normą żywienia , muszą być sporządzone zgodnie z wymogami sztuki kulinarnej i sanitarnej dla żywienia zbiorowego. 1.3.3. Posiłek ma być jednodaniowy, dwa razy w tygodniu zupa z wkładką i pieczywo, zaś trzy razy w tygodniu drugie danie. Posiłki powinny uwzględniać powszechnie uznane preferencje pokarmowe dzieci. Jedna porcja zupy powinna mieć objętość 300 ml i powinna zawierać wkładkę w postaci mięsa lub wędliny + bułka lub chleb ( ok. 200 gram). Drugie danie: ziemniaki lub zamiennik (makaron, ryż lub inne) - 200 gram, mięso- 80 gram i surówka- 60 gram, napój w postaci kompotu lub soku- 200 ml. 1.3.4. Zamawiający nie dopuszcza, ażeby w ciągu dwóch tygodni (10 dni) wystąpiła powtarzalność tego samego rodzaju posiłku. 1.3.5. Posiłki oferent dostarczać będzie własnym transportem, na własny koszt, w przenośnych termosach z utrzymaniem odpowiedniej temperatury posiłków. Wykonawca ponosi koszty załadunku i rozładunku wszystkich dostaw posiłków. O czystość termosów zadba dostawca posiłków. 1.3.6. Szacunkowa liczba osób objętych dożywianiem to ok. 180 (liczba ta w trakcie roku 2010 może ulec zmianie - zmniejszeniu lub zwiększeniu ). W przypadku zmiany liczby posiłków, usługodawca będzie obowiązany do uwzględnienia w tym zakresie zgłaszanych na bieżąco potrzeb zarówno mających wpływ na zwiększenie jak i na zmniejszenie liczby posiłków. 1.3.7. Usługodawca jest zobowiązany do przedłożenia zamawiającemu jadłospisu najpóźniej w piątek na kolejny tydzień na 5 dni przygotowywania posiłków. 1.8. Posiłki winne być dostarczone do poszczególnych szkół wyłącznie w dni, w których odbywa się nauka w szkołach najpóźniej do godz.13.00. 1.3.9. Zamawiający może wcześniej rozwiązać umowę w przypadku, gdy nie będzie posiadał wystarczających środków na uiszczenie należnosci na zamawiane posiłki, powiadamiając o tym wykonawcę z miesięcznym wyprzedzeniem. 1.3.10. Wykonawca w ramach świadczonych usług zobowiązany jest do współpracy z dyrektorem szkoły i kierownikiem OPS..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych 55.52.40.00 - Usługi dostarczania posiłków do szkół .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 04.01.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający dopuszcza do udziału w postępowaniu Wykonawców, którzy: 1) zgodnie z art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; b. posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawiają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2) nie podlegają wykluczeniu o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych; 3) przedstawili oferty zgodne z zapisami ustawy Prawo zamówień publicznych, przepisami wykonawczymi do w/w ustawy i treścią niniejszej SIWZ; 4) posiadają odpowiedni sprzęt potrzebny do transportu posiłków do poszczególnych szkół; 2. Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: 1) przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia 2) niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania; 3) ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków stawianych Wykonawcom przez Zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 5.1. Odpowiednio wypełniony i podpisany formularz ofertowy (zał. nr 1); 5.2. Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na druku załączonym do niniejszej specyfikacji (zał. nr 2); 5.3. Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na druku załączonym do niniejszej specyfikacji (zał. nr 3); 5.4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5.5. Zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5.6. Informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5.7. Koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem; 5.8. Tygodniową kalkulację dożywiania na rok 2010, która winna zawierać dokładną nazwę składnika, wagę, cenę jednostkową, wartość energetyczną w KCL oraz całkowity koszt posiłku wraz z transportem; 5.9. Zaakceptowany projekt umowy (załącznik nr 4)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 0.70
  • 2 - Jakość - 0.30

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.opskepice.eu/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Niepodległości 6 77-230 Kępice pokój nr 121.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Niepodległości 6 77-230 Kępice pokój nr 121.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.