eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kobierzyce › 1. Kompleksowa ochrona obiektu i mienia Zamawiającego znajdującego się na terenie obiektu chronionegonieruchomości zabudowanej wolnostojącym budynkiem użytkowym pełniącym funkcję szkoły, położonej przy ul. Akacjowej 1 w obrębie Bielan Wrocławskich w grani

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-14

Kobierzyce: 1. Kompleksowa ochrona obiektu i mienia Zamawiającego znajdującego się na terenie obiektu chronionego: nieruchomości zabudowanej wolnostojącym budynkiem użytkowym pełniącym funkcję szkoły, położonej przy ul. Akacjowej 1 w obrębie Bielan Wrocławskich w granicach następujących działek: 123/3 /KW116537/ na działce zlokalizowana jest szkoła oraz 128/4 /KW 116536/ i 127/1 działki stanowiące boisko sportowe, dla których Wydział Ksiąg Wieczystych Sądu Rejonowego Wrocław Krzyki prowadzi księgi wieczyste polegająca na bezpośredniej ochronie fizycznej obiektu. 2. Monitorowanie systemu alarmowego
Numer ogłoszenia: 427880 - 2009; data zamieszczenia: 14.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zespół Szkół w Bielanach Wrocławskich , ul. Akacjowa 1, 55-040 Kobierzyce, woj. dolnośląskie, tel. 71 311 27 93, faks 71 311 04 83.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szkola@sisco.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gminny Zespół Szkół w Bielanach Wrocławskich.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1. Kompleksowa ochrona obiektu i mienia Zamawiającego znajdującego się na terenie obiektu chronionego: nieruchomości zabudowanej wolnostojącym budynkiem użytkowym pełniącym funkcję szkoły, położonej przy ul. Akacjowej 1 w obrębie Bielan Wrocławskich w granicach następujących działek: 123/3 /KW116537/ na działce zlokalizowana jest szkoła oraz 128/4 /KW 116536/ i 127/1 działki stanowiące boisko sportowe, dla których Wydział Ksiąg Wieczystych Sądu Rejonowego Wrocław Krzyki prowadzi księgi wieczyste polegająca na bezpośredniej ochronie fizycznej obiektu. 2. Monitorowanie systemu alarmowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kompleksowa ochrony fizyczna obiektu i mienia Zamawiającego: nieruchomości zabudowanej wolnostojącym budynkiem użytkowym pełniącym funkcję szkoły, położonej przy ul. Akacjowej 1 w obrębie Bielan Wrocławskich w granicach następujących działek: 123-3 -KW116537 na działce zlokalizowana jest szkoła oraz 128-4 -KW 116536 i 127-1 działki stanowiące boisko sportowe dla których Wydział Ksiąg Wieczystych Sądu Rejonowego Wrocław Krzyki prowadzi księgi wieczyste, polegająca na bezpośredniej ochronie fizycznej obiektu. Kompleksowa ochrona fizyczna obejmuje zakres ochrony przed kradzieżą z włamaniem lub innymi aktami bezprawia powodującymi zabór lub zniszczenie mienia Zamawiającego. Ochronie podlega także teren przyległy do obiektu chronionego. Tren ten jest wyznaczony ogrodzeniem szkoły od strony boiska i ulicą Akacjową od strony wejścia głównego. Przy czym: a) przez włamanie rozumie się bezprawne wtargnięcie do strzeżonego obiektu osób nieupoważnionych pozostawiające ślady zaboru mienia, materiałów lub urządzeń będących przedmiotem strzeżenia. Poza faktem stwierdzenia zaboru mienia musi być stwierdzone, że sprawca działał z zewnątrz, a nie był pracownikiem Zamawiającego. Stwierdzenie czy sprawca działał z zewnątrz ustala się w porozumieniu z Zamawiającym, b) za mienie Zamawiającego objęte ochroną uważa się wszelkie mienie znajdujące się na terenie obiektu chronionego i terenie przyległym, a w szczególności mienie będące własnością bądź będące w posiadaniu Zamawiającego, a także pracowników i uczniów. 2. Świadczenie na rzecz Zamawiającego stałej usługi bezpośredniej ochrony fizycznej przez pracownika ochrony odbywać się będzie w następujących dniach i godzinach: - poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, 21.00-6.00 dnia następnego, - piątek: 21.00-7.00 dnia następnego, - soboty, niedziele i święta: 7.00 do 7.00 (całą dobę) wg. harmonogramu przekazanego przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość do drobnych odstępstw od ww. reguł przy ustalaniu harmonogramu, jeżeli będzie to uzasadnione jego potrzebami. Do obowiązków pracownika ochrony należeć będzie: a) Ochrona mienia znajdującego się w obiekcie w celu zabezpieczenia go przed kradzieżą, zniszczeniem lub dewastacją. b) Dokonanie okresowych patroli według wyznaczonych tras po terenie chronionego obiektu nie rzadziej niż raz na godzinę i odnotowanie tego w Książce Pełnienia Służby . c) Utrzymywanie stałej łączności pomiędzy ochranianym obiektem i dyżurnym przedstawiciela Wykonawcy. d) Informowanie dyżurnego Wykonawcy i wyznaczonych osób funkcyjnych ze strony Zamawiającego (dyrektora, wicedyrektorów, pracowników administracyjnych) o wszelkich wydarzeniach mogących mieć negatywny wpływ na funkcjonowanie zabezpieczenia technicznego i ochronę fizyczną. e) Zwracanie uwagi na osoby podejrzanie zachowujące się, a przebywające w obrębie strzeżonego obiektu. f) Prowadzenie ewidencji ruchu osobowego osób przybyłych na obiekt w dni robocze między godziną 21.00 a 6.00 oraz w soboty, niedziele i święta. Możliwość wpuszczenia do obiektu dotyczy tylko pracowników szkoły i służb specjalnych. g) Ujęcie osób podejrzanych o popełnienie przestępstwa (kradzieże, włamania) i niezwłoczne przekazanie ich Policji. h) Odczyt na monitorze LCD obrazu z kamer umieszczonych na zewnątrz szkoły w ilości 11szt., kamer wewnątrz szkoły umieszczonych w szatni na parterze 1szt, na I piętrze 1 szt, na II piętrze 1szt. Monitoring wizyjny odbywa się za pomocą rejestratora cyfrowego 16 kanałowego. Wszystkie urządzenia są własnością Zamawiającego. i) Wezwanie grupy interwencyjnej i powiadomienie wskazanych osób funkcyjnych w szkole po włączeniu systemu alarmowego. Pracownik ochrony ma obowiązek wezwać grupę interwencyjną w każdym przypadku, gdy zauważy niepokojącą sytuację i nie może zapewnić samodzielnej ochrony w obiekcie. Koszty przyjazdu grupy interwencyjnej obejmujące również samą obecność na interwencji i jej przeprowadzenie ponosi Wykonawca. j) Kontrolowanie bloku sportowego po każdym opuszczeniu go przez Najemców, co odbywać się będzie według harmonogramu wywieszanego przez Zamawiającego na portierni. k) Odśnieżanie wejścia do szkoły w okresie zimowym i usunięcie zauważonych wokół szkoły niebezpiecznych przedmiotów. l) Wszystkie czynności służbowe oraz istotne wydarzenia dokumentować w Książce pełnienia służby. ł) Każdorazowo przed zakończeniem służby dokonanie, wspólnie z pracownikiem obejmującym służbę, kompleksowego obejścia obiektu w celu sprawdzenia stanu technicznego zabezpieczenia poszczególnych pomieszczeń (zamków, zamknięć, szyb okiennych, oświetlenia itp.). Wyniki tych oględzin opisać w Książce pełnienia służby. m) W przypadku powstania pożaru, niezwłoczne powiadomienie poprzez dyżurnego Wykonawcy, Straży Pożarnej oraz przystąpienie do gaszenia dostępnymi środkami gaśniczymi. n) Dodatkowo pracownik ochrony winien zachować tajemnicę wobec osób postronnych w zakresie informacji związanych z realizowanymi przedsięwzięciami ochronnymi. 3. Monitorowanie polegać będzie na przyjmowaniu sygnałów z lokalnego systemu alarmowego drogą radiową przekazywaniu odpowiednich informacji Zamawiającemu (wskazanym osobom) i odpowiednim instytucjom. a) System alarmowy zainstalowany w pomieszczeniach szkolnych stanowi: - centrala DSC model 4020, -czujniki ruchu w ilości 9 szt. Umieszczone w następujących pomieszczeniach: księgowość - pokój B15 (1 szt.), sekretariat i dyrekcja - pokój A1 (3 szt.), administracja - pokój C4 (1 szt.), pracownie informatyczne - pokój C15 (2 szt.), A 23 (1 szt.), A 22 (1 szt.) - klawiatura LCD, -dwa wewnętrzne sygnalizatory i dwa zewnętrzne sygnalizatory. Na czas trwania umowy Wykonawca przekazuje Zamawiającemu nadajnik powiadomienia radiowego. b) Monitorowanie odbywa się w systemie całodobowym. System alarmowy w poszczególnych pomieszczeniach jest włączany za pomocą kodu przez pracownika po zakończonym dniu pracy, a wyłączany kolejnego dnia przed wejściem do pomieszczenia. c) Alarm włączony w nieuzasadnionych przypadkach może zostać wyłączony przez pracowników znających kody. d) Grupa interwencyjna może być odwołana poprzez pracownika ochrony po podaniu hasła, a w czasie gdy nie jest obecny przez pracownika szkoły pełniącego dyżur na portierni. e) Interwencja ma na celu udaremnienie powstania szkód lub ich zminimalizowaniu oraz ewentualne zatrzymanie sprawcy. f) Wykonawca zobowiązuje się rejestrować sygnały przyjęte z lokalnego systemu sygnalizacji włamania. g) Wykonawca zapewni dojazd do ochranianego obiektu własnej grupy interwencyjnej w ciągu 20 minut od chwili zadziałania systemu alarmowego lub wezwania jej poprzez ochroniarza. h) Koszty przyjazdu grupy interwencyjnej obejmujące również samą obecność na interwencji i jej przeprowadzenie ponosi Wykonawca. i) Wykonawca ma obowiązek udostępnić na życzenie Zamawiającego wyciągi z odpowiednich rejestrów, na pisemne życzenie jeśli wystąpi z nim przed upływem 2 tygodni od chwili zdarzenia (po tym czasie wydruki komputerowe są niszczone). 4. Konserwacja polegać będzie na sprawdzeniu stanu wszystkich urządzeń wchodzących w skład systemu alarmowego monitorowanego drogą radiową tj. centralki, czujek ruchu, sygnalizatorów, a także urządzeń monitorigu wizyjnego tj. rejestratora cyfrowego, kamer wewnętrznych i zewnętrznych, monitora a także na sprawdzeniu parametrów linii, stanu zasilania awaryjnego, pomiaru napięć w punktach kontrolnych, sprawdzenia sprawności działania całego systemu. a) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania konserwacji systemu alarmowego raz na kwartał. b) Po wykonaniu konserwacji upoważniony pracownik Wykonawcy, wpisuje w książce konserwacji i przeglądów zakres wykonanych czynności a Zamawiający lub upoważniony przez niego pracownik podpisuje powyższy wpis i potwierdza wykonanie konserwacji na protokole wykonania konserwacji..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.30.00 - Usługi strażnicze 35.12.17.00 - Systemy alarmowe 32.32.35.00 - Urządzenia do nadzoru wideo .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nd.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia na podstawie art. 24 PzpU oraz spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia 2. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli wystąpią okoliczności wskazane w art. 89 ust. 1 PzpU.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru KRS albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej uprawniającego do prowadzenia działalności o profilu odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, w którym określona jest nazwa i siedziba Wykonawcy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, załącznik nr 1a 2) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, załącznik nr 1b 3) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej załącznik nr 1c 4) Zobowiązanie wykonawcy do dysponowania pracownikami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje, doświadczenie i wykształcenie, którzy będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, załącznik nr 1d 5) Oświadczenie wykonawcy, o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust.1-3 ustawy PzpU. załącznik nr 2 6) Oświadczenie wykonawcy, o nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 PzpU. załącznik nr 3 7) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; usług (zbieżnych z przedmiotem zamówienia) oraz załączeniem dokumentów (referencji) potwierdzających, że ww. usługi zostały wykonane należycie. Minimalne wymaganie Zamawiającego to wcześniejsza ochrona obiektu o powierzchni nie mniejszej niż 22480m2, załącznik nr 4 8) Zaparafowany projekt umowy z podpisem wykonawcy lub osoby umocowanej Załącznik nr 5..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szkola@sisco.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: sekretariat szkoły pokój nr 1.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat szkoły pokój nr 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nd.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.