eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WałbrzychMontaż Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu wraz z podłączeniem do systemu monitorowania alarmu Wykonawcy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-12-15

Wałbrzych: Montaż Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu wraz z podłączeniem do systemu monitorowania alarmu Wykonawcy
Numer ogłoszenia: 427664 - 2011; data zamieszczenia: 15.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 318173 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Beethovena 1-2, 58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 0-74 6640800, faks 0-74 6640800.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Pomoc społeczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Montaż Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu wraz z podłączeniem do systemu monitorowania alarmu Wykonawcy.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. w zakresie montażu Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu wraz z jego bieżącym monitorowaniem Wykonawca zapewni następujące elementy: 1) centrala alarmowa 64 liniowa - 1 szt. 2) klawiatura LCD - 1 szt. 3) obudowa centrali - 1 szt. 4) transformator do CA - 1 szt. 5) obudowa klawiatury - 1 szt. 6) sygnalizator zewnętrzny optyczno - akustyczny LED - 1 szt. 7) sygnalizator wewnętrzny optyczno - akustyczny LED - 1 szt. 8) czujnik PIR - 16 szt. 9) przewód ytdy - 6 x 0,5 - 350 m. 10) Listwa instalacyjna - 100 m. 11) Akumulator do centrali 12) Ponadto Wykonawca zapewni włączenie systemu sygnalizacji włamania i napadu, podłączenie go do systemu monitorowania Wykonawcy przy wykorzystaniu łączy telefonicznych lub radiowych oraz ich eksploatacja, konserwacja (raz na trzy miesiące, najpóźniej w trzecim miesiącu) i naprawa, zgodnie z zapisami instrukcji. Monitorowanie chronionego obiektu winno być prowadzone w każdy dzień, całodobowo. 13) W ramach usługi konserwacji systemu sygnalizacji włamania i napadu Wykonawca zobowiązany będzie w szczególności do: a) sprawdzenie działania wszystkich zainstalowanych w obiekcie czujników ruchu, b) sprawdzenia czy zasilacze główne i rezerwowe pracują i są sprawne, c) sprawdzenia poprawności działania każdego urządzenia transmisji alarmu przy współpracy z centrum monitorowania, d) sprawdzenia czy system alarmowy jest w stanie gotowości do pracy. 14) W ramach usługi monitorowania SSWiN - w sytuacji uruchomienia się systemu alarmowego osoba sprawująca monitoring zawiadomi osobę odpowiedzialną ze strony Zamawiającego oraz grupę interwencyjną Wykonawcy. Obowiązkiem grupy jest niezwłoczne udanie się do budynku CAL i sprawdzenie potencjalnego zagrożenia, podjęcie adekwatnych działań. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej na obiekcie CAL przy ul. Mickiewicza 26, w celu wyceny wszelkich istotnych elementów przedmiotu zamówienia i właściwego przygotowania oferty..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Centrum Aktywności Lokalnej , Priorytet I - Zatrudnienie i integracja społeczna, Działania 1.2 Wsparcie systemowe instytucji pomocy i integracji społecznej, Poddziałanie 1.17 Rewitalizacja społeczna.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usługowo - Handlowy Cerber, ul. Chrobrego 41/23, 58-300 Wałbrzych, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6690,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6787,76

  • Oferta z najniższą ceną: 6787,76 / Oferta z najwyższą ceną: 7578,09

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.