Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-14
Warszawa: Dostarczanie łącza dostępowego do internetu
Numer ogłoszenia: 427570 - 2009; data zamieszczenia: 14.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie , ul. Dewajtis 5, 01-815 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5618943, faks 022 5618944.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.uksw.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostarczanie łącza dostępowego do internetu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1.1. Stały dostęp do zasobów Internetu realizowany poprzez jedno łącze symetryczne, światłowodowe o przepustowości 20 Mbps. 1.2. Łącze zakończone portem Ethernet RJ-45 w pomieszczeniu 1714 w bud. 17 przy ulicy Wóycickiego 1/3 w Warszawie. 1.3. Możliwość zwiększenia przepustowości do 155 Mbps skalując co 1Mbps w okresie trwania umowy. 2. Wymagania techniczne: 2.1. Wykonawca powinien posiadać co najmniej 3 punkty styku do operatorów międzynarodowych sieci Internet o przepływności nie mniejszej niż 1 Gbit/s. 2.2. Wykonawca powinien posiadać co najmniej po jednym punkcie styku do niżej wymienionych punktów wymiany ruchu: 2.2.1. WIX - minimum 1 Gbps 2.2.2. PL-IX - minimum 1 Gpbs 2.3. Dostawca powinien zapewnić możliwość uruchamiania dedykowanych kanałów transmisyjnych wykorzystujących sieć Pionier (kanały do projektów naukowych, wideokonferencje, łączność prywatna pomiędzy jednostkami, kanały do projektów GRIDowych). 2.4. Obsługa BGP wraz z tranzytem puli adresów posiadanych przez klienta (będących niezależnymi od operatora). W szczególności: uruchomienie łącza z bezpośrednim transferem IP i w późniejszym czasie umożliwienie rekonfiguracji łącza i transfer IP do własnego numeru AS (AS44959) Zamawiającego. 2.5. 1 klasa adresowa z minimum 8 publicznymi adresami IP z klas należących do operatora w celu przyłączenia do sieci. 2.6. Łącza zakończone portami Ethernet (RJ-45) 3. Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej. W celu ustalenia terminu wizji lokalnej Wykonawcy mogą kontaktować się z przedstawicielem Zamawiającego panem Andrzejem Zadrożnym tel. (022) 56 99 664..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.21.61.10 - Elektroniczne usługi elektronicznej wymiany danych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 2.500,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące pięćset)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki formalne - zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp. 2. Warunki merytoryczne - zgodnie z art. 22 ust. 1-3 ustawy Pzp, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 2.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 2.2.1. wykonali lub wykonują w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej trzy zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością niniejszemu zamówieniu tj. zamówieniu dotyczącemu dostarczania światłowodowych łączy dostępowych do internetu (realizowane w okresie nie krótszym niż 1 rok każde), zamówienie o wartości nie mniejszej niż połowa wartości składanej oferty; 2.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6, z uwzględnieniem przepisów art. 26 ust. 3 ustawy Pzp..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków formalnych i merytorycznych 1.1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.2. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 1.3. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 1.4. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.5. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.6. oświadczenie na formularzu zgodnym z treścią formularza z Rozdziału II SIWZ 1.7. wykaz wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej trzech zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością niniejszemu zamówieniu tj. zamówieniu dotyczącemu dostarczania łączy dostępowych do internetu (realizowane w okresie nie krótszym niż 1 rok każde), zamówienie o wartości nie mniejszej niż połowa wartości składanej oferty; Wykaz (na formularzu Doświadczenie zawodowe zgodnym z treścią załącznika nr 1 do Oświadczenia z Rozdziału II SIWZ) powinien zawierać informację o wartości, przedmiocie, datach wykonania i odbiorcach usług. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione usługi zostały wykonane należycie; 2. Wykonawcy z siedzibą lub miejscem zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej 2.1. Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1.1., 1.2., 1.3., 1.5. - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 2.1.1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2.1.2. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 2.1.3. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne; 2.2. pkt 1.4. - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp. 2.3. Dokumenty, o których mowa w pkt 2.1.1. i 2.1.3. oraz 2.2. powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.4. Dokument, o którym mowa w pkt 2.1.2. powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2.1. i 2.2. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie 3.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3.2. Warunki formalne musi spełniać każdy z tych Wykonawców, warunki merytoryczne mogą spełniać łącznie. 3.3. W przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie jako najkorzystniejszej, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.uksw.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych UKSW (p.116)
ul. Dewajtis 5
01-815 Warszawa.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.12.2009 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Kanclerza UKSW (p.205) ul. Dewajtis 5 01-815 Warszawa.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu komputerowego dla FINA
- Dostawa monitorów na potrzeby funkcjonowania Instytutu Badawczego IDEAS (nr postępowania: 25/WNP-000014)
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie
- Świadczenie usługi audytu bezpieczeństwa przetwarzania danych w Rządowej Chmurze Obliczeniowej (RChO)
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem położonych na osiedlu we Wrocławiu przy ul. Koszarowej 6-8
- Utrzymanie i konserwacja siłowni plenerowych, boisk i placów zabaw zlokalizowanych na terenie parków i skwerów Dzielnicy Ochota w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





