eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubawkaDostawa samochodu ciężarowego z zabudową hakową i samochodu ciężarowego dostosowanego do wywozu odpadów komunalnych w formie leasingu operacyjnego.



Ogłoszenie z dnia 2009-12-14

Lubawka: Dostawa samochodu ciężarowego z zabudową hakową i samochodu ciężarowego dostosowanego do wywozu odpadów komunalnych w formie leasingu operacyjnego.
Numer ogłoszenia: 427492 - 2009; data zamieszczenia: 14.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej SANIKOM Sp. z o.o. , ul. Nadbrzeżna 5a, 58-420 Lubawka, woj. dolnośląskie, tel. 075 7411541 w. 39, faks 075 7411541.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa samochodu ciężarowego z zabudową hakową i samochodu ciężarowego dostosowanego do wywozu odpadów komunalnych w formie leasingu operacyjnego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie leasingu operacyjnego samochodu ciężarowego z zabudową hakową oraz samochodu ciężarowego z zabudową przystosowaną do przewozu komunalnych odpadów zmieszanych. Wymagane warunki dla samochodu ciężarowego z zabudowa hakową. Podwozie: - rok produkcji: 2008 r. lub 2009 r., - maksymalny przebieg w km: 50 000 km, - minimalna moc silnika 400 KM, - typ paliwa: olej napędowy, - silnik spełniający normy Euro 4, - dopuszczalna masa całkowita: 26.000 kg, - układ hamulcowy wyposażony w system ABS, - liczba osi: 3 , - napęd 6x4, - skrzynia biegów manulana, - zaczep do przyczepy, - klimatyzacja kabiny, - wyposażony w układ Ebasto, - wyposażony w tempomat. Zabudowa: - urządzenie hakowe, - minimalna moc załadunku 20 ton, - wysokość haka H= 1570 mm, - wysokość z -wyciągniętym- hakiem 3 200 mm, - sterowanie z zewnątrz i z kabiny kierowcy , Wymagane warunki dla samochodu ciężarowego dostosowanego do wywozu odpadów komunalnych. Podwozie: - rok produkcji: 2005 r. lub młodsze (wg. VIN), - maksymalny przebieg w km: 250 000 km, - minimalna moc silnika 300 KM, - typ paliwa: olej napędowy, - silnik spełniający normy Euro 4, - dopuszczalna masa całkowita: 26.000 kg, - dopuszczalna ładowność minimum 11 500 kg - układ hamulcowy wyposażony w system ABS, - liczba osi: 3 , - skrzynia biegów manulana - 10 biegowa w tym bieg pełzający, - klimatyzacja kabiny, - ogranicznik prędkości , - legalizowany tachograf. Zabudowa: - rok produkcji - nie starszy jak zabudowa, - pojemność skrzyni ładunkowej 21m3 - 22m3 - zgniot liniowy, prasa min.1:5, - zabudowa o ścianach gładkich zaokrąglonych, - uniwersalne urządzenie załadowcze przystosowane do współpracy z pojemnikami o pojemności od 60l do 1100 l , (fabrycznie) - kamera wsteczna,.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.45.11 - Pojazdy do zbierania odpadów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a w szczególności: 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy. Zamawiający, na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, dokona oceny spełniania warunków podmiotowych według formuły -spełnia - nie spełnia-..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków Wykonawcy zobowiązani są do przedstawienia w ofercie następujących oświadczeń i dokumentów: 1) Podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wzór: Dokument 1 oraz stosownie do sytuacji Wykonawcy Dokument 2 A lub Dokument 2 B. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Wykaz wykonanych dostaw leasingowych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia z okresu 3 ostatnich lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie - z podaniem ich wartości, daty oraz miejsca wykonania. Za dostawy odpowiadające charakterem i rodzajem rozumie się dostawy w formie leasingu samochodów ciężarowych dostosowanych do wywozu odpadów komunalnych, zamiatarek ulicznych, zamiatarek chodnikowych, samochodów ciężarowych typu -hakowiec- lub -bramowiec- lub innych środków transportu lub maszyn i urządzeń o minimalnej wartości dla poszczególnych dostaw w wysokości 200.000 zł netto. Zamawiający wymaga minimum 5 takich dostaw w okresie nie dłuższym jak 3 lata licząc do momentu złożenia oferty..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sanikom.bip.net.pl/?c=244..
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej SANIKOM sp. z o.o. ul. Nadbrzeżna 5a, 58-420 Lubawka pokój nr 2..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.12.2009 godzina 11:30, miejsce: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej SANKOM sp. z o.o. ul. Nadbrzeżna 5a 58-420 Lubawka pokój nr 2 (parter) lub listownie (przesyłką) na adres Zamawiającego..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.