Ogłoszenie z dnia 2005-08-22
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Poznań: termomodernizacja budynku Domu Pomocy Społecznej dla Dzieci w Poznaniu ul. Św. Rocha 13
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej dla Dzieci prowadzony przezZgromadzenie C.M.B.B. "Serafitki", do kontaktów: siostra dyrektor - Elżbieta Prabucka, ul. Św. Rocha 13, 61-142 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 0602 226585, fax 061 8773403, e-mail: dpsrocha13poznan@pro.onet.pl, www.dps.poznan.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: termomodernizacja budynku Domu Pomocy Społecznej dla Dzieci w Poznaniu ul. Św. Rocha 13. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Termomodernizacja obejmuje: ocieplenie ścian zewnętrznych (2291 m.kw.), ocieplenie ścian wewnętrznych poddasza (75 m kw.), ocieplenie dachu (826 m kw.), wymiana okien wraz z nawiewnikami (637 m kw.). 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Dom Pomocy Społecznej dla Dzieci, Poznań ul. Św. Rocha 13. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: 684 000 PLN. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 15.12.2005;
III.1) Wymagane wadium: 5 000 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Aktualny odpis z KRS. Informacje dot. wartości przerobu w latach 2002-2004 wykaz robót remontowych o wartości min. 80% ceny ofertowej brutto niniejszego zamówienia referencje potwierdzające przeprowadzenie przynajmniej jednego zamówienia z należytą starannością wykaz osób kierujących robotami prowadzonymi siłami własnymi wykonawcy (oraz wykaz podwykonawców) z potwierdzonymi kserokopiami dokumentów poświadczających ich kompetencje i kwalifikacje (dyplomy, uprawnienia, zaświadczenia).
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena - 55% gwarancja - 35% termin wykonania - 10% 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 05.10.2005. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 05.10.2005 godzina 18:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 05.10.2005, godzina 18:00.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 11.08.2005.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Remont sali gimnastycznej i modernizacja pracowni informatycznej
- Dostawa pojemników na odpady medyczne
- Remont schodów wewnętrznych i malowanie sali gimnastycznej w budynku Zespołu Szkół Ekonomicznych im. Stanisława Staszica przy ul. Marszałkowskiej 40 w Poznaniu
- "Pełnienie obowiązków Inżyniera Kontraktu wraz ze świadczeniem usług nadzoru inwestorskiego przy przygotowaniu i realizacji zadania inwestycyjnego pod nazwą: "Wsparcie małej (...)" - część nazwy
- Roboty budowlane obejmujące remont schodów zewnętrznych oraz drogi dojazdowej przy budynku Urzędu Skarbowego w Złotowie.
- Remont sali gimnastycznej i korytarza
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa budynku biurowego w ramach zadania "Prace remontowo-budowlane wraz z przyłączami, utwardzenie terenu oraz wyposażenie nowej siedziby Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Wągrowcu"
- Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pn: Zagospodarowanie miejsca do rozwoju infrastruktury kulturalnej i turystycznej nad Jeziorem Bialskim w miejscowości Białka
- Termomodernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Bogusławiu-Bogusławicach oraz w Kucharach
- Poprawa efektywności energetycznej budynków oświatowych i użyteczności publicznej na terenie Gminy Grodzisk Mazowiecki współfinansowany ze środków Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności
- "Wymiana odcinka sieci ciepłowniczej i przyłączy c.o. w rejonie ul. Legnicka 15 - Hubala 36 w Polkowicach."
- Rozbudowa budynku warsztatów szkolnych w formule zaprojektuj i wybuduj - Etap 1
więcej: Izolacja cieplna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.