Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-26
Wrocław: Wyposażenie pomieszczeń budynku CK AGORA
Numer ogłoszenia: 42740 - 2009; data zamieszczenia: 26.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Kultury AGORA , ul. Piłsudskiego 2, 51-152 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3251483, faks 071 3252473.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ckagora.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyposażenie pomieszczeń budynku CK AGORA.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia pomieszczeń budynku Centrum Kultury AGORA przy ul. Serbskiej 5a we Wrocławiu zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Specyfikacja wyposażenia oraz z załącznikiem 1a do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Specyfikacja wyposażenia (załączniki graficzne): Część I zamówienia - Meble biurowe Część II zamówienia - Meble socjalno-techniczne.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.12.10.00 - Biurka i stoły 39.14.31.10 - Łóżka i kanapy oraz specjalne meble tapicerowane 39.13.40.00 - Meble komputerowe 39.13.10.00 - Regały biurowe 39.11.20.00 - Krzesła 39.11.31.00 - Fotele 39.11.11.00 - Siedziska obrotowe 39.15.70.00 - Części mebli .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 35.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu może wziąć udział Wykonawca, który spełnia warunki tj: -posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności; -posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; -znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; -nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na mocy art. 24 ustawy PZP. oraz -wykonał co najmniej jedna dostawę odpowiadającą swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości netto przynajmniej 400 000,00 PLN, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie -udzieli na przedmiot zamówienia min. 24 miesięcznej gwarancji. Termin gwarancji będzie liczony od daty podpisania protokołu odbioru..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zezwolenie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do niniejszej Specyfikacji. d) Dokumenty, potwierdzające że dostawy, o których mowa w pkt. C) zostały wykonane należycie (referencje). a) Oświadczenie w trybie art. 22 ustawy PZP - załącznik nr 6 do niniejszej specyfikacji..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ckagora.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Kultury AGORA
plac. J. Piłsudskiego 2
51-152 Wrocław.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Centrum Kultury AGORA plac. J. Piłsudskiego 2 51-152 Wrocław.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- ODBIÓR, TRANSPORT I UTYLIZACJA ODPADÓW NR SPRAWY: TECH/174/MD/2025
- Usługa hotelarska celem przeprowadzenia konferencji dla zespołu ds. utrzymania i rozwoju ZSRK w dniach 15 - 17.09.2025 r. w Katowicach.
- Kompleksowa usługa organizacji jednego dwudniowego szkolenia oraz dwóch szkoleń jednodniowych na terenie województwa dolnośląskiego i organizacji wyjazdu studyjnego do województwa podlaskiego.
- Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego i gimnastycznego dla Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej w podziale na pakiety - cz. II
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, tuszy i tonerów do urządzeń wielofunkcyjnych oraz kserokopiarek
- Rozbiórka obiektów budowlanych we wskazanych adresach we Wrocławiu - 2 ZADANIA.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa krzeseł obrotowych dla Komend Miejskich i Powiatowych Policji garnizonu podkarpackiego - 210 sztuk
- Dostawa, montaż i ustawienie mebli oraz dostawa, montaż foteli/krzeseł dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej
- Eliminowanie zdrowotnych czynników ryzyka w miejscu pracy - Urzędzie Gminy Szczecinek
- dostawy Sprzętu AGD, RTV, kwaterunkowego, gospodarczego, biurowego
- Dostawa mebli wraz z usługą montażu na potrzeby Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Nowym Stawie
- BZP.2710.20.2025.DB_DOSTAWA MEBLI DLA JEDNOSTEK UNIWERSYTETU WROCŁAWSKIEGO
więcej: Siedziska obrotowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.