Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-10-21
Opole: Obsługa Punktów Zimowego Utrzymania
Dróg Krajowych w GDDKIA O/Opole
w sezonie 2013/2014 - 4 części
Numer ogłoszenia: 427376 - 2013; data zamieszczenia: 21.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu , ul. Niedziałkowskiego 6, 45-085 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4016344; 4545505, 4016330, faks 077 4544468.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.opole.gddkia.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa Punktów Zimowego Utrzymania Dróg Krajowych w GDDKIA O/Opole w sezonie 2013/2014 - 4 części.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na obsłudze Punktów Zimowego Utrzymania Dróg Krajowych w GDDKIA O/Opole w sezonie 2013/2014 w podziale na 4 części : - Część nr 1 - Obsługa Punktów Zimowego Utrzymania Dróg Krajowych w GDDKiA O/Opole w sezonie 2013/2014 - Rejon Kędzierzyn-Koźle , - punkty : - na Obwodach Drogowych Nr 1 i Nr 2 w Starym Koźlu przy ul. Braci Wolnych 37 - Bierawa - na Obwodzie Drogowym nr 1 w Strzelcach Opolskich przy ul. 1-go Maja 57 - Część nr 2 - Obsługa Punktów Zimowego Utrzymania Dróg Krajowych w GDDKiA O/Opole w sezonie 2013/2014 - Rejon Kluczbork : - punkt w siedzibie Rejonu w Kluczborku przy ul Dworcowej 2 - Część nr 3 - Obsługa Punktów Zimowego Utrzymania Dróg Krajowych w GDDKiA O/Opole w sezonie 2013/2014 - Rejon Nysa : - punkt w siedzibie Rejonu w Nysie przy ul. Al. Wojska Polskiego 27 , - Część nr 4 - Obsługa Punktów Zimowego Utrzymania Dróg Krajowych w GDDKiA O/Opole w sezonie 2013/2014 - Rejon Opole , - punkty : - na Obwodzie Drogowym nr 1 w Brzegu przy ul. Grobli 12b, - na Obwodzie Drogowym nr 2 Opolu - Bierkowicach przy ul. Żerkowickiej 1c, Zamówienie dla każdej z ww części polega na obsłudze Punktów Zimowego Utrzymania w dniach wolnych od pracy: soboty, niedziele i święta, w godzinach od 6:00 rano dnia wolnego od pracy do 6:00 rano następnego dnia roboczego po dniu wolnym od pracy, obejmującej : a) dysponowanie, koordynację i nadzór nad prowadzeniem usług przez Wykonawców usług zimowego utrzymania przy pomocy sprzętu podstawionego w punktach Zimowego Utrzymania Dróg Krajowych na jezdniach, utwardzonych poboczach i chodnikach administrowanych przez Zamawiającego b) kontrolę stanu zimowego utrzymania dróg - stanu nawierzchni, poboczy, chodników, ścieżek rowerowych, ustawionych zasłon przeciwśnieżnych, warunków przejazdu itp. c) obsługę informacyjną punktu w tym; odbieranie i przekazywanie meldunków i informacji, na drogach administrowanych odpowiednio przez każdy Rejon.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp o wartości maksymalnie 10% zamówienia podstawowego
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 93.90.00.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium dla części, dla których składana jest oferta w wysokości: - część nr 1 : 2.000,00 zł słownie: dwa tysiące złotych 00/100 - część nr 2 : 900,00 zł słownie: dziewięćset złotych 00/100 - część nr 3 : 1.300,00 zł słownie: tysiąc trzysta złotych 00/100 - część nr 4 : 1.700,00 zł słownie: tysiąc siedemset złotych 00/100 11.2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub w kilku formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a. pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: w Banku Gospodarstwa Krajowego nr 22 1130 1219 0026 3102 9790 0001 b. poręczeniach bankowych; c. poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; d. gwarancjach bankowych; e. gwarancjach ubezpieczeniowych; f. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007, Nr 42, poz. 275 ze zm.).
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi posiadać doświadczenie polegające na wykonaniu lub wykonywaniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: - jednej usługi (zadania) o wartości min. 30.000 zł , zgodnej z przedmiotem zamówienia , tj. polegającej na : dysponowaniu, koordynacji i nadzorze w imieniu administratora dróg , nad prowadzeniem przez Wykonawcę usług zimowego utrzymania dróg klasy min. G , kontroli stanu zimowego utrzymania dróg oraz obsługę informacyjną punktu w tym : odbieranie i przekazywanie meldunków i informacji
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien dysponować osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia legitymującymi się kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem i wykształceniem odpowiednimi do stanowisk jakie im zostaną powierzone: - posiadającymi wykształcenie minimum średnie, mającymi doświadczenie w kierowaniu pracą sprzętu zimowego utrzymania dróg minimum w jednym sezonie zimowym (sezon zimowy trwa w miesiącach listopad-kwiecień), Część nr 1 - Rejon Kędzierzyn Koźle - 6 osób Część nr 2 - Rejon Kluczbork - 3 osoby Część nr 3 - Rejon Nysa - 3 osoby Część nr 4 - Rejon Opole - 6 osób UWAGA: przy składaniu ofert na wiele części te same osoby nie mogą sprawować funkcji na kilku zadaniach
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wartość co najmniej 200.000 PLN . UWAGA : Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane powyżej Wykonawca przeliczy dla ubezpieczenia - wg średniego kursu NBP w dniu publikacji ogłoszenia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym lub osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu (w zależności od zasobu): 1) pisemne zobowiązanie tych podmiotów do zrealizowania lub udziału w realizacji części zamówienia, zawierające zakres czynności, które te podmioty zobowiązują się wykonać - w przypadku gdy Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów; 2) pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy osób na okres ich udziału w wykonywaniu zamówienia, zawierające także listę osób, które zostaną przez ten podmiot udostępnione - w przypadku gdy Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu polega na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W przypadku zmiany przez władzę ustawodawczą procentowej stawki podatku VAT, do wartości usług netto doliczany będzie podatek VAT wg zasad określonych w ustawie o podatku od towarów i usług.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu ul. Niedziałkowskiego 6, 45-085 Opole..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.10.2013 godzina 10:50, miejsce: Siedziba Zamawiającego: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu ul. Niedziałkowskiego 6, 45-085 Opole.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: OBSŁUGA PUNKTÓW ZIMOWEGO UTRZYMANIA DRÓG KRAJOWYCH W GDDKIA ODDZIAŁ W OPOLU REJON W KĘDZIERZYNIE-KOŹLU w sezonie 2013/2014.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi: OBSŁUGA PUNKTÓW ZIMOWEGO UTRZYMANIA DRÓG KRAJOWYCH W GDDKIA ODDZIAŁ W OPOLU REJON W KĘDZIERZYNIE-KOŹLU w sezonie 2013/2014 (w sezonie zimowym tj, listopad 2013 - kwiecień 2014). Zadaniem obsługi punktów zimowego utrzymania dróg jest dysponowanie, koordynacja i nadzór nad Wykonawcami usług zimowego utrzymania na jezdniach, utwardzonych poboczach i chodnikach dróg krajowych administrowanych przez Zamawiającego. Zakres usług objętych zamówieniem: Obsługa dwóch punktów zimowego utrzymania dróg w Rejonie w Kędzierzynie-Koźlu krajowych: Nr 1 - zlokalizowany w siedzibie Obwodu Drogowego Nr 1 i 2 w Starym Koźlu ul. Braci Wolnych 37, 47-240 Bierawa - dla drogi krajowej nr 38, 38a, 40, 40b, 45b i 45, Nr 2 - zlokalizowany w na Obwodzie Drogowym Nr 1 w Strzelcach Opolskich, 47-100 Strzelce Opolskie, ul.1-go Maja 57- dla drogi krajowej nr 88 i 94. Termin realizacji zamówienia Planowany termin rozpoczęcia usług: od dnia 01 listopada 2013 r. Planowany termin zakończenia usług: do dnia 30 kwietnia 2014 r. Obsługa punktów zud prowadzona będzie w dni wolne od pracy: soboty, niedziele i święta, w godz. 6:00 do 6:00 dnia następnego, w systemie wielozmianowym; Wykonawca ma obowiązek przestrzegać przepisów Kodeksu Pracy. Rzeczywisty termin rozpoczęcia lub zakończenia prac przy zimowym utrzymaniu dróg wyznaczy Zamawiający w oparciu o otrzymywane prognozy pogody lub panujące warunki atmosferyczne..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 93.90.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: OBSŁUGA PUNKTU ZIMOWEGO UTRZYMANIA DRÓG KRAJOWYCH W GDDKIA ODDZIAŁ W OPOLU REJON W KLUCZBORKU w sezonie 2013/2014.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pn OBSŁUGA PUNKTU ZIMOWEGO UTRZYMANIA DRÓG KRAJOWYCH W GDDKIA ODDZIAŁ W OPOLU REJON W KLUCZBORKU w sezonie 2013/2014 w sezonie zimowym tj, listopad 2013 - kwiecień 2014 Zadaniem obsługi punktów zimowego utrzymania dróg jest dysponowanie, koordynacja i nadzór nad Wykonawcami usług zimowego utrzymania na jezdniach, utwardzonych poboczach i chodnikach dróg krajowych administrowanych przez Zamawiającego. Miejsce prowadzenia usług objętych zamówieniem: Obsługa punktu zimowego utrzymania dróg krajowych prowadzona będzie w siedzibie Rejonu w Kluczborku, przy ul. Dworcowej nr 2, w pokoju nr 5. Termin realizacji zamówienia Planowany termin rozpoczęcia usług: od dnia 01 listopada 2013 r. Planowany termin zakończenia usług: do dnia 30 kwietnia 2014 r. Obsługa punktów zud prowadzona będzie w dni wolne od pracy: soboty, niedziele i święta, w godz. 6:00 do 6:00 dnia następnego, w systemie wielozmianowym; Wykonawca ma obowiązek przestrzegać przepisów Kodeksu Pracy. Rzeczywisty termin rozpoczęcia lub zakończenia prac przy zimowym utrzymaniu dróg wyznaczy Zamawiający w oparciu o otrzymywane prognozy pogody lub panujące warunki atmosferyczne..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 93.90.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: OBSŁUGA PUNKTU ZIMOWEGO UTRZYMANIA DRÓG KRAJOWYCH W GDDKIA ODDZIAŁ W OPOLU REJON W NYSIE w sezonie 2013/2014.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pn.: OBSŁUGA PUNKTU ZIMOWEGO UTRZYMANIA DRÓG KRAJOWYCH W GDDKIA ODDZIAŁ W OPOLU REJON W NYSIE w sezonie 2013/2014, (w sezonie zimowym tj, listopad 2013 - kwiecień 2014), Zadaniem obsługi punktów zimowego utrzymania dróg jest dysponowanie, koordynacja i nadzór nad Wykonawcami usług zimowego utrzymania na jezdniach, utwardzonych poboczach i chodnikach dróg krajowych administrowanych przez Zamawiającego Miejsce prowadzenia usług objętych zamówieniem: Obsługa punktu zimowego utrzymania dróg krajowych prowadzona będzie w siedzibie Rejonu w Nysie, przy ul. Al. Wojska Polskiego 27, w pokoju Akcji ZIMA Termin realizacji zamówienia Planowany termin rozpoczęcia usług: od dnia 01 listopada 2013 r. Planowany termin zakończenia usług: do dnia 30 kwietnia 2014 r. Obsługa punktów zud prowadzona będzie w dni wolne od pracy: soboty, niedziele i święta, w godz. 6:00 do 6:00 dnia następnego, w systemie wielozmianowym; Wykonawca ma obowiązek przestrzegać przepisów Kodeksu Pracy. Rzeczywisty termin rozpoczęcia lub zakończenia prac przy zimowym utrzymaniu dróg wyznaczy Zamawiający w oparciu o otrzymywane prognozy pogody lub panujące warunki atmosferyczne..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 93.90.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: OBSŁUGA PUNKTÓW ZIMOWEGO UTRZYMANIA DRÓG KRAJOWYCH W GDDKIA ODDZIAŁ W OPOLU REJON W OPOLU w sezonie 2013/2014.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pn: OBSŁUGA PUNKTÓW ZIMOWEGO UTRZYMANIA DRÓG KRAJOWYCH W GDDKIA ODDZIAŁ W OPOLU REJON W OPOLU w sezonie 2013/2014 (w sezonie zimowym tj, listopad 2013 - kwiecień 2014), Zadaniem obsługi punktów zimowego utrzymania dróg jest dysponowanie, koordynacja i nadzór nad Wykonawcami usług zimowego utrzymania na jezdniach, utwardzonych poboczach i chodnikach dróg krajowych administrowanych przez Zamawiającego. Miejsce prowadzenia usług objętych zamówieniem: pkt nr 1 - Obsługa punktu zimowego utrzymania dróg krajowych prowadzona na Obwodzie Drogowym nr 1 w 49-306 Brzeg przy ul. Grobli 12b, pkt nr 2 - Obsługa punktu zimowego utrzymania dróg krajowych prowadzona na Obwodzie Drogowym nr 2 w 45-851 Opole - Bierkowice, przy ul. Żerkowickiej 1c, Termin realizacji zamówienia Planowany termin rozpoczęcia usług: od dnia 01 listopada 2013 r. Planowany termin zakończenia usług: do dnia 30 kwietnia 2014 r. Obsługa punktów zud prowadzona będzie w dni wolne od pracy: soboty, niedziele i święta, w godz. 6:00 do 6:00 dnia następnego, w systemie wielozmianowym; Wykonawca ma obowiązek przestrzegać przepisów Kodeksu Pracy. Rzeczywisty termin rozpoczęcia lub zakończenia prac przy zimowym utrzymaniu dróg wyznaczy Zamawiający w oparciu o otrzymywane prognozy pogody lub panujące warunki atmosferyczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 93.90.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W POMIESZCZENIACH BIUROWYCH INSTYTUTU ŚLĄSKIEGO
- ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY OSÓB I MIENIA INSTYTUTU ŚLĄSKIEGO
- Dostawa wraz z montażem zabezpieczeń techniczno-ochronnych w Oddziale Zewnętrznym w Opolu Aresztu Śledczego w Opolu
- Zakup serwera na potrzeby wydziałów Starostwa Powiatowego w Opolu w budynku przy ul. 1 Maja 29
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych i ich wtórników wraz z oprogramowaniem umożliwiającym elektroniczne składanie zamówień na tablice rejestracyjne oraz odbiór tablic rejestracyjnych ....
- Wykonanie działań ochronnych w rezerwatach przyrody Gogolińskie Gniewosze, Lesisko i Srebrne Źródła - II termin.
więcej: przetargi w Opolu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





