Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-10-31
Kętrzyn: Świadczenie usług ochrony mienia
Numer ogłoszenia: 427326 - 2012; data zamieszczenia: 31.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Komunalnik" Sp. z o.o. , Plac Słowiański 2, 11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7513805, faks 089 7513812.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.komunalnik.ketrzyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Gminna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług ochrony mienia.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: Wykonywanie przez Wykonawcę codziennej , fizycznej ochrony mienia Zamawiającego w obiektach: I. Baza przy ul. Plac Słowiański 2 w Kętrzynie II. Baza przy ul. Budowlana 1 w Kętrzynie III. Obiekt w m. Pudwągi gm. Reszel w następujących godzinach: w dni pracujące od godz. 1500 do 700 dnia następnego oraz całodobowo w niedziele i święta oraz w dni wolne od pracy. Powyższe godziny mogą ulegać zmianie po wcześniejszym zawiadomieniu Wykonawcy przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia zakresu przedmiotu umowy do 50% wartości umowy brutto w przypadku zmian organizacyjnych Zamawiającego np. zbycie bazy itp. Do obowiązków Wykonawcy w ramach wykonywanej usługi będzie należało: - ochrona powierzonego mienia przed kradzieżą z włamaniem, - ochrona chronionych obiektów przed działaniami terrorystycznymi, - reagowanie na stwierdzone awarie sieci wodnej, gazowej, elektrycznej oraz zaistniałe zagrożenia pożarowe, - zapobieganie i przeciwdziałanie bezprawnemu wynoszeniu lub wywożeniu mienia stanowiącego wyposażenie chronionych obiektów, - zamykanie i otwieranie bram, furtek oraz pomieszczeń biurowych i socjalnych wskazanych przez Zamawiającego, - przyjmowanie i wydawanie kluczy do pomieszczeń uprawnionym pracownikom Zamawiającego, - zwracanie szczególnej uwagi na podejrzanie wyglądające osoby oraz pozostawione bez opieki paczki, teczki itp., - w przypadku stwierdzenia włamania - zabezpieczenie mienia, śladów przestępstwa do chwili przybycia policji i powiadomienie Zamawiającego, - prowadzenie dokumentacji ( książka służby)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- 1. Zamawiający dopuszcza możliwość udzielania udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art.67 ust.1 pkt 6 ustawy w przypadku konieczności zwiększenia zakresu przedmiotu zamówienia. 2. Zamówienie uzupełniające polegałoby na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia podstawowego. 3. Wielkość zamówień uzupełniających określa się maksymalnie jako 50% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.40.00 - Usługi w zakresie nadzoru .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące : a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Wykonawca musi posiadać aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie wykonywania usług ochrony mienia ,
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony jeżeli Wykonawca udokumentuje posiadanie wiedzy i doświadczenia przy świadczeniu usług ochrony mienia poprzez realizowanie przynajmniej 1 usługi w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w zakresie ochrony mienia przez okres minimum 12 miesięcy o wartości minimum 100 000,00 zł brutto , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem dat wykonywania i nazwą odbiorcy. Na potwierdzenie tego warunku Wykonawca złoży wykaz usług zgodnie ze wzorem formularza stanowiącego załącznik do SIWZ,
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - zał. do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga , by Wykonawca ubezpieczony był od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 200 000,00 zł ( dwieście tysięcy)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
decyzja o nadaniu statusu Zakładu Pracy Chronionej
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany umowy w trybie przewidzianym art.144 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych w sytuacji: 1) zmiany ustawowej stawki podatku VAT.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.komunalnik.ketrzyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PGK Komunalnik Sp. z o. o. w Kętrzynie , 11-400 Kętrzyn, ul. Plac Słowiański 2.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2012 godzina 11:00, miejsce: Pgk Komunalnik Sp. z o. o. w Kętrzynie, 11-400 Kętrzyn, ul. Plac Słowiański 2 - Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.