Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-11
Kuźnia Raciborska: Dostawa artykułów spożywczych dla Ośrodka
Numer ogłoszenia: 427102 - 2009; data zamieszczenia: 11.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy , ul. Klasztorna 1, 47-420 Kuźnia Raciborska, woj. śląskie, tel. 032 4191117, faks 032 4191117.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów spożywczych dla Ośrodka.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych - z podziałem na zadania obejmujące określony asortyment produktów i tak: Zadanie nr 1 Artykuły spożywcze wg załącznika nr 1 do SIWZ Zadanie nr 2 Nabiał i tłuszcze wg załącznika nr 2 do SIWZ Zadanie nr 3 Mięso, wędliny wg załącznika nr 3 do SIWZ Zadanie nr 4 Warzywa i owoce wg załącznika nr 4 do SIWZ Zadanie nr 5 Pieczywo wg załącznika nr 5 do SIWZ Zadanie nr 6 Przetworzone produkty spożywcze wg załącznika nr 6 do SIWZ Wszystkie artykuły powinny być wysokiej jakości, pierwszego gatunku, pierwszej klasy itp. Zamawiający wskazał w niektórych pozycjach artykułów nazwę i producenta asortymentu ale dopuszcza zaproponowanie produktów producenta, marki o równoważnych walorach smakowych, jakościowych i odżywczych oraz wielkościach opakowania. Ilości w/w asortymentu określone są szacunkowo i mogą ulec niewielkiej zmianie w zależności od potrzeb zamawiającego. Dostawy zamawiający będzie realizował sukcesywnie w dniu roboczym z częstotliwością określoną w załącznikach dotyczących danego asortymentu. Każdą partię dostawy zamawiający będzie uzgadniał telefonicznie z wykonawcą. Dostawca zamówiony towar będzie dostarczał do siedziby zamawiającego własnym transportem na swój koszt, według ustalonej częstotliwości w określonych dniach i godzinach opisanych w poszczególnych załącznikach dotyczących konkretnego zadania obejmującego wyszczególniony asortyment..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze 15.89.40.00 - Przetworzone produkty spożywcze 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie 15.41.20.00 - Tłuszcze 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 15.13.11.30 - Wędliny 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty 15.81.00.00 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią niżej określone warunki ogólne i szczegółowe. 1. Warunki ogólne: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Pzp Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w formie spółki cywilnej lub konsorcjum). W takim przypadku Wykonawcy winni upoważnić jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez uprawnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych wykonawców. Przedmiotowe pełnomocnictwo musi zostać dołączone do oferty w oryginale lub odpisie potwierdzonym notarialnie. Warunki opisane wyżej, w pkt 1.1 oraz 1.4, musi spełniać każdy z wykonawców działających wspólnie. Jeżeli za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta wykonawcy ubiegającego się wspólnie o udzielenie zamówienia Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia zamawiającemu oryginału umowy do wglądu, oraz do pozostawienia kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem właściwej umowy np. konsorcjum, która określi zakres, formę działalności i sposób rozliczania się uczestników. 2. Warunki szczegółowe: 2.1 Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 2.2 Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia w okresie wskazanym w ogłoszeniu. 2.3 Wykonawca musi zaoferować artykuły zgodnie z wymogami Zamawiającego, określonymi w SIWZ. 2.4 Wykonawca musi wypełnić oraz podpisać wszystkie formularze i załączniki stanowiące Ofertę, parafować wzór umowy oraz dołączyć wszystkie dokumenty i oświadczenia wynikające ze SIWZ. 3. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych w SIWZ oświadczeń i dokumentów, wg formuły spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie dotyczy to każdego z uczestników. 2. Aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie dotyczy to każdego z uczestników. 3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo winno zostać złożone jako część oferty w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia, w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo winno zostać złożone jako część oferty w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 5. Wypełniony i podpisany Formularza Ofertowy wraz z załącznikiem w postaci Formularza Cenowego - dla każdego zadania oddzielnie. 6. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1 Pzp oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Pzp 7. Wykonawca składając Ofertę na więcej niż jedno zadanie, dołącza dokumenty określone powyżej w ustępie nr 1 do 4 oraz 6, tylko jeden raz. 8. Parafowany wzór umowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.silesia-region.pl/mowkuzniarac/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy w Kuźni Raciborskiej
ul. Klasztorna 1; 47-420 Kuźnia Raciborska.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2009 godzina 08:45, miejsce: Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy w Kuźni Raciborskiej ul. Klasztorna 1; 47-420 Kuźnia Raciborska - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Artykuły spożywcze.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Określono w złaczniku nr 1 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Nabiał i tłuszcze.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opisano w załączniku nr 2 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3, 15.41.20.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Mięso, wędliny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opisano w załączniku nr 3 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-2, 15.13.11.30-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Warzywa i owoce.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opisano w załączniku nr 4 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pieczywo.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opisano w załączniku nr 5 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Przetworzone produkty spożywcze.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opisano w załączniku nr 6 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.89.40.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH NA POTRZEBY DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KOŻUCHOWIE
- Dostawa produktów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Zbyszycach; Zbyszyce 12; 33-318 Gródek nad Dunajcem Termin realizacji: 01.07.2025r. do 31.12.2025r.
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki Dolnośląskiego Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr 13 dla Uczniów Niewidomych i Słabowidzących oraz z innymi niepełnosprawnościami we Wrocławiu.
- Sukcesywne dostawy wraz z transportem artykułów żywnościowych w okresie od lipca do grudnia 2025
- Sprzedaż i dostarczanie artykułów żywnościowych oraz wody na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bielsku - Białej
- Dostawy różnych produktów spożywczych do Internatu Zespołu Szkół Mechanicznych, Elektrycznych i Elektronicznych w Toruniu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.