eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowskie GóryPrzygotowanie oraz dowóz posiłków dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w okresie od 01.01.2012r. do 31.12.2012r

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-12-14

Tarnowskie Góry: Przygotowanie oraz dowóz posiłków dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w okresie od 01.01.2012r. do 31.12.2012r
Numer ogłoszenia: 427098 - 2011; data zamieszczenia: 14.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Bytomska 15, 42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 032 2854244, faks 032 2854244.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie oraz dowóz posiłków dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w okresie od 01.01.2012r. do 31.12.2012r.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje przygotowanie i dowóz posiłków do Domu dla Bezdomnych Mężczyzn i Zespołu Mieszkań Chronionych oraz przygotowanie i dowóz posiłków do Dziennego Domu Pomocy dla Osób Niepełnosprawnych w okresie od 01.01.2012r. do 31.12.2012r..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.00.00-9, 55.52.00.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności, jeżeli wykaże, że posiada zezwolenie właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej na prowadzenie działalności w zakresie objętym zamówieniem

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada odpowiednią wiedzę i doświadczenie, jeżeli wykaże, iż zrealizował / realizuje w okresie trzech ostatnich lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zamówienie o podobnym charakterze co do przedmiotu zamówienia, tj. wykonał co najmniej 1 usługę polegającą na przygotowaniu i dowozie posiłków o wartości nie mniejszej niż: 45 000,00 zł w przypadku Wykonawcy składającego ofertę realizacji części A zamówienia, 30 000,00 zł w przypadku Wykonawcy składającego ofertę realizacji części B zamówienia oraz wykaże, że usługi te zastały wykonane lub są wykonywane należycie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym, jeżeli wykaże, że dysponuje bądź będzie dysponował środkiem transportu przystosowanym i dopuszczonym przez Powiatową Stację Sanitarno-Epidemiologiczną do przewozu żywności (posiłków).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli Wykonawca potwierdzi to oświadczeniem

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.mops.tarnowskiegory.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Bema 42-600 Tarnowskie Góry.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.12.2011 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Bytomska 15 42-600 Tarnowskie Góry.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przygotowanie i dowóz posiłków do Domu dla Bezdomnych Mężczyzn i Zespołu Mieszkań Chronionych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przygotowanie posiłków jednodaniowych (drugie danie) oraz ich dowóz w pojemnikach jednorazowych /utrzymujących właściwą temperaturę/ do Domu dla Bezdomnych Mężczyzn mieszczącym się w Tarnowskich Górach przy ul. Sienkiewicza 48 oraz Zespołu Mieszkań Chronionych mieszczącego się przy ul. Grzybowej 211 w dni robocze, soboty oraz niedziele w maksymalnej liczbie do 9000 posiłków Posiłek jednodaniowy stanowi drugie danie oraz surówki bądź gotowane jarzyny (o wartości kalorycznej min. 800 kcal). Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowywania posiłków zgodnie z zasadami określonymi w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia /Dz. U. z 2006 roku Nr 171, poz. 1225 z późn. zm./ oraz w przepisach wykonawczych do tej ustawy. Wykonawca bezwzględnie będzie przestrzegać norm na składniki pokarmowe i produkty spożywcze określonych przez Instytut Żywienia i Żywności. Zobowiązuje się Wykonawcę do przestrzegania realizacji zaleceń Sanepidu, Państwowej Inspekcji Pracy, służb ppoż, systemu HACCP itp. Wykonawca będzie przygotowywał i dowoził posiłki zachowując wymogi sanitarno-epidemiologiczne w zakresie personelu i warunków produkcji oraz weźmie odpowiedzialność za ich przestrzeganie. Personel Wykonawcy musi posiadać odpowiednie zaświadczenia dokumentujące dopuszczenie do pracy przy żywieniu zbiorowym oraz ważne książeczki zdrowia dla celów sanitarno-epidemiologicznych. Wykonawca zobowiązuje się do zachowania czystości w miejscach sporządzania posiłków. Posiłki powinny być urozmaicone, sycące, smaczne i zdrowe. Dania nie mogą się powtarzać w okresie jednego tygodnia. Klienci powinni otrzymywać zawsze gorący posiłek, o temp. drugie danie min. 63oC, sałatki i surówki 4oC. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do używania do produkcji posiłków produktów posiadających aktualne terminy ważności. Wykonawca zobowiązany będzie do przekazywania w formie pisemnej Zamawiającemu w każdy piątek menu obejmującego następny tydzień. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wniesienia uwag do proponowanego menu. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wglądu do procesu sporządzania posiłków, sprawdzenia ich gramatury oraz oceny organoleptycznej. W przypadku zastrzeżeń, co do jakości posiłków Zamawiający podda je badaniu laboratoryjnemu na koszt Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany będzie do dysponowania środkiem transportu przystosowanym i dopuszczonym przez Powiatową Stację Sanitarno-Epidemiologiczną do przewozu żywności (posiłków). Wykonawca zobowiązany będzie do dowożenia posiłków, w godz. od 1200 do 1400. Zamawiający przyznaje uprawnionym osobom świadczenia z pomocy społecznej w postaci gorącego posiłku przekazując Wykonawcy z jednodniowym wyprzedzeniem informację o liczbie posiłków, które należy dostarczyć do Domu dla Bezdomnych Mężczyzn oraz Zespołu Mieszkań Chronionych. Podstawą do wystawienia faktury będzie miesięczne rozliczenie dostarczonych posiłków ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.00.00-9, 55.52.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przygotowanie oraz dowóz posiłków do Dziennego Domu Pomocy dla Osób Niepełnosprawnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przygotowanie posiłków w postaci dwudaniowego obiadu wraz z podwieczorkiem oraz ich dowóz w pojemnikach jednorazowych do Dziennego Domu Pomocy dla Osób Niepełnosprawnych mieszczącego się w Tarnowskich Górach przy ul. Strzybnickiej 3 w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz.od 11:30 do 11:45 w maksymalnej liczbie do 5 040 posiłków. Pod pojęciem dwudaniowego obiadu należy rozumieć posiłek składający się z zupy, drugiego dania oraz surówki bądź gotowanych jarzyn (o wartości kalorycznej min. 1200 kcal). Podwieczorek stanowić mogą gotowe produkty takie jak: serki homogenizowane, owoce, jogurty, budynie, drożdżówki, i inne. Wykonawca zobowiązuje się do uwzględniania szczególnych potrzeb żywieniowych zgłaszanych przez Zamawiającego w związku z koniecznością stosowania diety przez podopiecznych DDP (np. osób chorujących na cukrzycę). Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowywania posiłków zgodnie z zasadami określonymi w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia /Dz. U. z 2006 roku Nr 171, poz. 1225 z późn. zm./ oraz w przepisach wykonawczych do tej ustawy. Wykonawca bezwzględnie będzie przestrzegać norm na składniki pokarmowe i produkty spożywcze określonych przez Instytut Żywienia i Żywności. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do używania do produkcji posiłków produktów najwyższej jakości posiadających aktualne terminy ważności. Posiłki powinny być urozmaicone, sycące, smaczne i zdrowe. Dania nie mogą się powtarzać w okresie jednego tygodnia. Wykonawca zobowiązany będzie do przekazywania w formie pisemnej Zamawiającemu w każdy piątek menu obejmującego pięć dni następnego tygodnia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wniesienia uwag do proponowanego menu. Klienci powinni otrzymywać zawsze gorący posiłek, o temp.: zupa min. 75oC, drugie danie min. 63oC, sałatki i surówki 4oC. Zobowiązuje się Wykonawcę do przestrzegania realizacji zaleceń Sanepidu, Państwowej Inspekcji Pracy, służb ppoż, systemu HACCP itp. Wykonawca będzie przygotowywał i dowoził posiłki zachowując wymogi sanitarno-epidemiologiczne w zakresie personelu, warunków produkcji i transportu żywności oraz weźmie odpowiedzialność za ich przestrzeganie. Personel Wykonawcy musi posiadać odpowiednie zaświadczenia dokumentujące dopuszczenie do pracy przy żywieniu zbiorowym oraz ważne książeczki zdrowia dla celów sanitarno-epidemiologicznych. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wglądu do procesu sporządzania posiłków, sprawdzenia ich gramatury oraz oceny organoleptycznej. W przypadku zastrzeżeń, co do jakości posiłków Zamawiający podda je badaniu laboratoryjnemu na koszt Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany będzie do dysponowania środkiem transportu przystosowanym i dopuszczonym przez Powiatową Stację Sanitarno-Epidemiologiczną do przewozu żywności (posiłków). Zamawiający przekazywać będzie Wykonawcy z jednodniowym wyprzedzeniem informację o liczbie posiłków, które należy dostarczyć do Dziennego Domu Pomocy dla Osób Niepełnosprawnych. Podstawą do wystawienia faktury będzie miesięczne rozliczenie dostarczonych posiłków ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.00.00-9, 55.52.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.