eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Więcbork › Zakup i dostawa laboratoryjnych odczynników i materiałów zużywalnych i kontrolnych oraz dzierżawę analizatorów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-31

Więcbork: Zakup i dostawa laboratoryjnych odczynników i materiałów zużywalnych i kontrolnych oraz dzierżawę analizatorów
Numer ogłoszenia: 427054 - 2012; data zamieszczenia: 31.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Novum-Med Sp. z o.o. , ul. Mickiewicza 26, 89-410 Więcbork, tel. 0-52 3896231, 3896237, faks 0-52 3897263.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.szpital-wiecbork.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa laboratoryjnych odczynników i materiałów zużywalnych i kontrolnych oraz dzierżawę analizatorów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi zakup i dostawa laboratoryjnych odczynników i materiałów zużywalnych i kontrolnych oraz dzierżawę analizatorów: 1.Immunochemia z dzierżawą analizatorów - podstawowego i zapasowego, 2. odczynniki oraz części zużywalne do analizatora biochemicznego XL 640 wraz z dzierżawą analizatora zapasowego ( back up), 3. Koagulologia - odczynniki do analizatora Model K-3002 OPTIC firmy Kselmed, 4.Gazometria - odczynniki i materiały eksploatacyjne do analizatora RAPID POINT 350, 5. Jony- odczynniki i materaiały eksploatacyjne do analizatora ELEKTROLITE, 6. testy diagnostyczne, odczynniki laboratoryjne oraz testy do analizy moczu z dzierżawą czytnika, 7. odczynniki do badania morfologii krwi wraz z dzierżawą analizatora, 8. odczynniki do oznaczania w krwi hemoglobiny glikowanej (HbA1C) wraz z dzierżawą analizatora, 9. odczynniki do klasyfikacji grup krwi i serologi transfuzjologicznej, 10. karty, odczynniki do badań immunotrasfuzjologicznych wykonywanych mikrometodą żelową kolumnową wraz z dzierżawą wirówki - zgodnie z załączonymi formularzami cenowymi, stanowiącymi załącznik Nr 4 specyfikacji istotnych warunków zamówienia . Zamawiający rozbił przedmiot zamówienia na 10 pakietów. Podane ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem na okres 24 miesięcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z zakupu części towaru wynikającym z braku zapotrzebowania lub zmniejszenia zapotrzebowania..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia warunku Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiące załącznik Nr 1 do siwz. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia warunku Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiące załącznik Nr 1 do siwz. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia warunku Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiące załącznik Nr 1 do siwz. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia warunku Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiące załącznik Nr 1 do siwz. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia warunku Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiące załącznik Nr 1 do siwz. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Podpisany i wypełniony formularz oferty - załącznik Nr 3, 2. Podpisany i wypełniony formularz cenowy - załącznik Nr 4, 3.Wypełnione i podpisane oświadczenie - załącznik Nr 5 w sprawie możliwości korzystania przez Wykonawcę z usług podwykonawców, 4.oświadczenie o posiadaniu aktualnych deklaracji zgodności, certyfikatów CE lub kopii zgłoszenia / wpisu do Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych potwierdzające, że oferowane przedmioty zamówienia spełnią wymagania określone w ustawie o wyrobach medycznych

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Strony przewidują możliwość zmiany postanowień umowy w okresie jej obowiązywania w następujących przypadkach : 1.zmiany stawki podatku VAT / Akcyzy dla dostawy pod warunkiem zmiany tej stawki przepisem prawa obowiązującym w tym zakresie. Zmiana stawek obowiązuje od dnia wejścia w życie zmienionego przepisu, 2. wystąpienia okoliczności, dotyczących zmiany przedmiotu umowy, których strony nie znały i nie mogły przewidzieć w trakcie prowadzenia postępowania przetargowego i podpisania umowy, pod warunkiem że zmiany te niezbędne będą dla wykonania podpisanej umowy w całości lub części, 3. w przypadku rozwiązania umowy wiążącej zamawiającego z Narodowym Funduszem Zdrowia w części lub w całości co do zakresu objętego postanowieniami umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy w terminie rozwiązania umowy z NFZ ( wypowiedzenie, wygaśnięcia itp. ) z tym zastrzeżeniem, że płaci wynagrodzenie za wykonaną część umowy do tego okresu

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.szpital-wiecbork.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: NOVUM-MED Sp. z o.o. ul. Mickiewicza 26, 89-410 Więcbork.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.11.2012 godzina 12:00, miejsce: NOVUM-MED Sp. z o.o. ul. Mickiewicza 26, 89-410 Więcbork - sekretariat Zarządu / budynek D /.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Gazometria.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki i materiały eksploatacyjne do analizatora RAPID POINT 350 szacunkowa ilość badań na 24 m-ce - 3000 oznaczeń.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Jony.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: odczynniki i materiały eksploatacyjne do analizatora ELEKTROLITE szacunkowa ilość na 24 m-ce 14 000 oznaczeń.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Odczynniki do oznaczania we krwi hemoglobiny glikowanej ( HbA1C) wraz z dzierżawą analizatora.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki do oznaczania we krwi hemoglobiny glikowanej ( HbA1C) wraz z dzierżawą analizatora szacunkowa ilość badań na 24m-ce - 2 000.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.