eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Urzędu Skarbowego Wrocław - Fabryczna



Ogłoszenie z dnia 2013-10-21

Wrocław: Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Urzędu Skarbowego Wrocław - Fabryczna
Numer ogłoszenia: 426924 - 2013; data zamieszczenia: 21.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy Wrocław-Fabryczna, ul. Ostrowskiego 5, 53-238 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 79 77 300, faks 0-71 79 75 603.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Urzędu Skarbowego Wrocław - Fabryczna.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do Urzędu Skarbowego Wrocław - Fabryczna. Zamawiający wymaga, aby dostarczony przedmiot zamówienia odpowiadał wymaganiom i parametrom opisanym w załącznikach: Załącznik nr 5, Załącznik nr 6, Załącznik nr 7 do SIWZ (na poszczególne załączniki należy wystawić oddzielne faktury do realizacji zamówienia). Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca będzie zobowiązany do jednorazowego odbioru zużytych tonerów/ tuszy, w terminie określonym przez Zamawiającego, w okresie 1 roku od dnia dostarczenia przedmiotu zamówienia. Ceny podane przez Wykonawcę ustalone są na cały okres obowiązywania umowy i nie podlegają podwyższeniu. Podane ilości towaru przewidziane do realizacji w okresie obowiązywania umowy są szacunkowe. Ilości poszczególnych materiałów eksploatacyjnych podane zostały jedynie w celu określenia rzędu wielkości potrzeb zamawiającego a ilości te nie wiążą stron umowy w jej realizacji. Zamawiający informuje, iż w rzeczywistości ilości zamawianego towaru mogą ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu, w zależności od potrzeb zamawiającego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 39.22.11.22 - Zestawy 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 22.60.00.00 - Tusz .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • RENWEX FHU Eugeniusz Czech, ul. Ślężna 167A, 53-110 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15776,35 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 74766,78

  • Oferta z najniższą ceną: 74766,78 / Oferta z najwyższą ceną: 76397,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Komisja Przetargowa podjęła jednogłośnie wybór trybu tego postępowania, zgodnie z art. 69 -73 ustawy Prawo zamówień publicznych -zapytanie o cenę - zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę, jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy lub usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8. 1. Podstawa prawna: art. 70 i art. 71 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. 2. Przedmiot zamówienia jest powszechnie dostępny i ma ustalone standardy jakościowe, które poprzez powszechność są znane wszystkim wykonawcom. Powszechna dostępność i ustalone standardy jakościowe występują równocześnie. 3. Wartość szacunkowa zamówienia w wysokości 15.776,35 euro, 63.414,63 zł. netto oraz wartość umowy są mniejsze niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy. 4. Poprzez powszechność istnieje, co najmniej pięciu wykonawców, którzy w ramach prowadzonej działalności są w stanie ten przedmiot zamówienia zrealizować.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.