eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ReskoSukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla DPS w Resku w roku 2012

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-12-14

Resko: Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla DPS w Resku w roku 2012
Numer ogłoszenia: 426912 - 2011; data zamieszczenia: 14.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , ul. Wojska Polskiego 40, 72-315 Resko, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3951830, faks 091 3951337.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Pomoc społeczna pozostała z zakwaterowaniem.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla DPS w Resku w roku 2012.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla DPS w Resku w roku 2012 w częściach: część 1. Mięso i produkty mięsne - kod CPV 15 10 00 00-9 część 2. Produkty mięsno-wędliniarskie - kod CPV 15 13 11 00-6 część 3. Art. mrożone: ryby i warzywa - kod CPV 15 22 00 00-6 część 4. Produkty mleczarskie - kod CPV 15 50 00 00-3 część 5. Pieczywo - kod CPV 15 81 00 00-6 część 6. Różne produkty spożywcze - kod CPV 15 80 00 00-6.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełniający wymogi art. 22 ust. 1, tj. Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki : - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - na podstawie dokumentów wymienionych w punkcie 7 WYKAZU WYMAGANYCH DOKUMENTÓW - ( pkt. 7.2. SIWZ). Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania. - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym zgodnym z wymogami HACCP i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

-Oferta - wypełniony formularz ofertowy (zał. 1) wraz z załącznikami nr 1/1 do 1/6 UWAGA! - Formularz/e należy wypełnić zgodnie z rubrykami i składać jako załącznik do oferty (zał. 2) - Oświadczenie wynikające z art.22 i 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych należy składać jako załącznik do OFERTY wg wzoru przekazanego przez Zamawiającego (zał.3) - Pełnomocnictwo do podpisania oferty i zawartych w niej dokumentów, jeżeli oferta i dokumenty nie zostały podpisane przez osoby upoważnione do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy zgodnie z wpisem o reprezentacji w stosownym dokumencie uprawniającym do występowania w obrocie prawnym.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: dps.resko.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej, ul. Wojska Polskiego 40, 72-315 Resko I piętro budynku administracji - pokój kadr.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.12.2011 godzina 10:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej, ul. Wojska Polskiego 40, 72-315 Resko I piętro budynku administracji - pokój kadr.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Mięso i produkty mięsne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mięsa i produktów mięsnych: Ćwiartka z kurcząt wędzona (pałka+udziec+część korpusu) kg 70; Mięso drobiowe garmażeryjne kg 1200; Mięso gulaszowe wieprzowe, bez kości, chude, dopuszczalna ilość tkanki łącznej, zawartość tłuszczu nie więcej niż 18%. Konsystencja jędrna, elastyczna. Zapach swoisty charakterystyczny dla mięsa świeżego. Barwa mięśni jasnoróżowa do czerwonej kg 930; Filet z piersi kurczaka - element tuszki kurczęcej obejmujący mięsień piersiowo powierzchniowy, bez przylegającej skóry oraz części chrzęsno-kostnych kg 350; Schab wieprzowy z kością,słonina ze schabu całkowicie zdjęta kg 400; Słonina świeża bez skóry kg 1200; Szynka świeża wieprzowa, bez kości,bez skóry, bez tłuszczu kg 185; Udko z kurczaka świeże (pałka+udziec) element tuszki kurczęcej obejmujący kości - udową, piszczelową i strzałkową, łącznie z otaczającymi je mięśniami. Uda właściwie umięśnione, nie dopuszcza się wylewów krwawych w mięśniach kg 1850; Wątróbka drobiowa uzyskana z tuszki kurczęcej w postaci podwójnych lub pojedynczych płatów, pozbawiona części niejadalnych- bez woreczka żółciowego i zanieczyszczeń, barwa beżowa do brunatno-wiśniowej charakterystyczna dla wątroby świeżej kg 270; Korpusy drobiowe kg 200.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Produkty mięsno-wędliniarskie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa produktów mięsno-wędliniarskich: Baton drobiowy kg 225; Blok mięsny kg 40; Blok szynkowy wieprzowy kg 225; Kaszanka kg 720; Kiełbasa biała wieprzowa surowa kg 60; Kiełbasa golonkowa z kurczaka kg 225; Kiełbasa kanapkowa kg 225; Kiełbasa koktajlowa kg 280; Kiełbasa krakowska parz. kg 225; Kiełbasa łopatkowa kg 60; Kiełbasa rawska kg 225; Kiełbasa szynkowa wieprz. kg 280; Kiełbasa wolińska kg 1600; Łopatka tyrolska kg 70; Mielonka drobiowa kg 225; Parówki drobiowe kg 400; Pasztet drobiowy foremka kg 140; Pasztet kremowy kg 340; Pasztet prochowicki 160-170 g szt.1100; Salceson włoski kg 400; Szynka wieprz.wędz. parzona kg 100; Szynka drobiowa tostowa kg 225;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.11.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Art. mrożone: ryby i warzywa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa art. mrożonych o warzyw: Brokuły mrożone kg 240; Filety rybne morszczuk mrożone bez ości kg 950; Kalafior mrożony kg 240; Makrela wędzona kg 200; Płaty śledziowe Matjas kg 60; Truskawka mrożona kg 250.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.22.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Produkty mleczarskie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa produktów mleczarskich: Jogurt naturalny bez cukru 120-130 g szt.550;Jogurt owocowy 120-130 g szt. 250; Margaryna 250g Palma lub równoważna kg 70; Margaryna miękka 45% tł. 1 kg szt 1050; Masło ekstra 82% - 200g kg 1440; Maślanka 1 l litr 400; Mleko półtłuste 2% folia litr 19500; Ser Feta naturalny 260-270 g żółty 3% tł. szt 140; Ser żółty salami lub równoważny kg 580; Serek topiony - zegar (trójkąciki) - 8 szt. w op. op 1200; Śmietana 18% 400 ml szt 2700; Twaróg półtłusty kostka kg 960;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pieczywo.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pieczywa i ciast gotowych : Bułka montowa 48-50 g szt 31400; Bułka tarta 0,95-1 kg kg 400; Chleb graham kroj.400-420g szt 1570; Chleb słonecz.kroj.400-420g szt 1570; Chleb szczecińs. kroj.0,6-0,7 kg szt 18500; Chleb wieloziar. kroj. 400-420 g szt 1570; Ciasto miodownik kg 15; Ciasto babka wielkanocna kg 20; Ciasto metrowiec kg 15 Ciasto makowiec kg 30; Ciasto mazurek wielkanocny kg 15; Ciasto sernik kg 45; Ciasto szarlotka kg 15; Cisto jogurtowe kg 30; Cisto keks kg 30; Drożdże piekarskie prasowane kg 20; Rogal wyborowy 95-100g szt 15700; Suchary dietetyczne kg kg 210;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Różne produkty spożywcze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa rożnych produktów spożywczych: Aromaty -fiolki 10 ml szt 70, Budyń śmietankowy w proszku 40-50 g szt 1330; Bulion rosołowy uniwersalny w proszku kg 120; Cukier biały kryształ kg szt 3230; Cukier wanilinowy 32-35g szt 670; Cukierki czekoladowe kg 50; Cynamon 18-20 g szt 140; Czekolada 95-100 g mleczna szt 300;Czosnek granulowany 40-45 g szt 800; Estragon 9,5-10g szt 65; Herbata indyjska granul.90-100 g szt 950; Herbata owocowa 90-100 g w saszetkach (nie napój herbaciany rozpuszczalny) szt 800; Kakao ciemne sypkie 90-100g szt 400; Kawa Inka rozpuszczalna 150 g lub równoważna szt 850; Kisiel 40-50g szt 1600; Kminek 18-20 g szt 100; Koper zielony susz 200-220 g kg 3; Kwasek cytrynowy 20-25g szt 300; Liść laurowy 200-210g szt 50; Majeranek 95-100g szt 50; Majonez 580-600 g szt 400; Makaron 800-1000g Lubella lub równoważny kg 1000; Makaron spaghetti 480-500 g szt 140 Masa makowa z bakaliami 900-950g Bakalland lub równoważna szt 25; Papryka słodka mielona 20-25 g szt 150; Paprykarz szczeciński 290-300 g szt 1000; Pieprz czarny naturalny mielony 20-25g szt 600; Pietruszka zielona susz 490-500 g kg 5; Przyprawa złocista do kurczaka 40-50 g szt 200; Przyprawa Warzywko 0,95-1kg lub równoważna szt 280; Przyprawa do ziemniaków 20-25 g szt 270; Przyprawa Gyros 40-50 g szt 70; Sos pieczarkowy w proszku 40-50 g szt 260; Sos Winiary do spaghetti 950-1000 g lub równoważny szt 40; Sól kg 800; Syrop owocowy na słodziku dla diabetyków 330-350 ml szt 150; Syrop owocowy wysoko słodzony 500-550 ml szt 560; Tymianek 18-20 g szt 70; Ziele angielskie 18-20g szt 300; Zioła prowansalskie 40-50g szt 200; Zupa w pr. barszcz czer. Winiary 50-55 g lub równoważny szt 400; Zupa w proszku barszcz biały Winiary 50-55 g lub równoważny szt 280; Żelatyna spożywcza 45-50g szt 300;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.