eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pruszków › OCHRONA IMPREZ MASOWYCH ORGANIZOWANYCH W 2012 ROKU NA TERENIE MIEJSKIEGO ZARZĄDU OBIEKTÓW SPORTOWYCH W PRUSZKOWIE



Ogłoszenie z dnia 2011-12-14

Pruszków: OCHRONA IMPREZ MASOWYCH ORGANIZOWANYCH W 2012 ROKU NA TERENIE MIEJSKIEGO ZARZĄDU OBIEKTÓW SPORTOWYCH W PRUSZKOWIE
Numer ogłoszenia: 426874 - 2011; data zamieszczenia: 14.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Obiektów Sportowych , ul. Bohaterów Warszawy 4, 05-800 Pruszków, woj. mazowieckie, tel. 0-22 759 52 48, faks 022 7588930.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzos.pruszkow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OCHRONA IMPREZ MASOWYCH ORGANIZOWANYCH W 2012 ROKU NA TERENIE MIEJSKIEGO ZARZĄDU OBIEKTÓW SPORTOWYCH W PRUSZKOWIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Na zamówienie składa się: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę zabezpieczenia imprez masowych organizowanych przez Kluby na obiektach Zamawiającego . Dokładna liczba meczy po ustaleniu harmonogramu rozgrywek, który zostanie przedstawiony wykonawcy jako załącznik do umowy. 2. Usługa zabezpieczenia imprez masowych jest świadczona w oparciu o przepisy Ustawy z dnia 20 marca 2009 roku o bezpieczeństwie imprez masowych (Dz. U. Nr 62, poz. 504 wraz z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 23 marca 2010 r.( Dz. U. nr 52, poz. 308 z 2010 r.),w sprawie wymogów, jakie powinni spełniać kierownik do spraw bezpieczeństwa, służby porządkowe i służby nformacyjne i polega na: a) Ochronie uczestników imprez masowych, w tym kibiców, zawodników, kadry trenerskiej, sędziów, przedstawicieli związku sportowego, poprzez stanowczą interwencję w przypadkach naruszenia przez osoby znajdujące się na terenie chronionym obowiązujących przepisów Ustawy o bezpieczeństwie imprez masowych i regulaminów oraz poprzez przywrócenie zakłóconego przebiegu imprezy; b) Współpracy z innymi służbami (Policja, Straż Miejska, Straż Pożarna, służby medyczne i ratownicze); c) Uniemożliwieniu przedostania się na teren chronionego obiektu osób nieposiadających ważnego biletu lub osób wymienionych w art. 22 ust. 1 ustawy o bezpieczeństwie imprez masowych; d) Ochronie wszelkich budynków i innych obiektów znajdujących się na terenie imprezy masowej przed dostępem osób nieupoważnionych; e) Przy zabezpieczeniu meczy odbywających się na stadionie : w ramach II Ligi Piłki Nożnej : o zwykłym poziomie ryzyka liczba pracowników wynosić będzie -17 o podwyższonym poziomie ryzyka liczba pracowników wynosić będzie -34 f)Przy zabezpieczeniu meczy odbywających się w Hali Sportowej ZNICZ : w ramach rozgrywek PLKK: o zwykłym poziomie ryzyka liczba pracowników wyniesie - 16 w ramach rozgrywek I Ligi Mężczyzn : o zwykłym poziomie ryzyka liczba pracowników wyniesie - 10 3.Podstawą ustalenia wartości oferty jest globalna ilość roboczogodzin, 4.Zamawiający bierze za podstawę wyceny zamówienia ilość roboczogodzin zabezpieczenia imprez masowych-meczy, która nie przekroczy 2283 roboczogodzin, przy czym, obliczona ona została w oparciu o maksymalna ilość pracowników ochrony mających stawić się podczas jednej imprezy oraz ilość godzin trwania tej imprezy , tj. : PLKK - 3 godziny I Liga Koszykówki Mężczyzn - 3 godziny II Liga Piłki Nożnej - 3 godziny Ponadto Zamawiający dokonując wyceny zamówienia ustalił ilość meczy o podwyższonym ryzyku na 3 mecze..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 75.24.10.00 - Usługi w zakresie bezpieczeństwa publicznego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: a)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy praw nakładają obowiązek ich posiadania ,

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • e)Posiadają odpowiednią wiedzę i doświadczenie warunek posiadania wiedzy i doświadczenia będzie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże ,że w okresie ostatnich 3 lat realizował zamówienia polegające na zabezpieczaniu, (co najmniej trzech) imprez masowych, w których liczba uczestników wynosiła, co najmniej 2000 osób, w tym jedną imprezę o podwyższonym ryzyku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • d)Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: co najmniej 60 osobami - przeszkolonymi do obsługi imprez masowych, przy czym Wykonawca powinien zapewnić, aby podczas imprezy było przynajmniej 2 licencjonowanych (licencja II stopnia) kierowników grup utworzonych do zabezpieczenia meczy Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby ww. osoby były zatrudnione u Wykonawcy przynajmniej na umowę zlecenia lub umowę o dzieło,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków określonych w ust. 1 dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wskazanych z Rozdziale 6 SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • b)Są w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia na szkody w rzeczach znajdujących się pod dozorem lub kontrolą zamawiającego 1.000.000,00 Zł (słownie: jeden milion złotych), w tym na szkody poniesione przez pracowników na kwotę nie mniejszą niż 500.000,00 zł. (słownie: pięćset tysięcy złotych); nie posiadają zaległości wobec Zakładu Ubezpieczeń Społecznych oraz Urzędu Skarbowego. Złożą pisemne oświadczenie, że wykonawca nie zalega z wypłatami świadczeń wobec kontrahentów i pracowników.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:// www.bip.mzos.pruszkow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można odebrać w siedzibie Miejskiego Zarządu Obiektów Sportowych , 05-800 Pruszków ul. Bohaterów Warszawy 4, Sekretariat nr 1 lub na stronie internetowej http:// www.bip.mzos.pruszkow.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.12.2011 godzina 11:00, miejsce: Miejski Zarząd Obiektów Sportowych 05-800 Pruszków ul. Bohaterów Warszawy 4.

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 20.01.2012.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.