eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › Wykonanie prac konserwacyjnych i usuwanie awarii w zakresie instalacji gazowej w 509 budynkach administrowanych przez MPGN Sp. z o.o. w Grudziądzu w okresie od 01.04.2010r. do 31.03.2011r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-11

Grudziądz: Wykonanie prac konserwacyjnych i usuwanie awarii w zakresie instalacji gazowej w 509 budynkach administrowanych przez MPGN Sp. z o.o. w Grudziądzu w okresie od 01.04.2010r. do 31.03.2011r.
Numer ogłoszenia: 426744 - 2009; data zamieszczenia: 11.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. w Grudziądzu , ul. Mickiewicza 23, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4512034.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgn.grudziadz.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac konserwacyjnych i usuwanie awarii w zakresie instalacji gazowej w 509 budynkach administrowanych przez MPGN Sp. z o.o. w Grudziądzu w okresie od 01.04.2010r. do 31.03.2011r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w zakresie wykonania prac konserwacyjnych i usuwanie awarii w zakresie instalacji gazowej w budynkach administrowanych przez MPGN Sp. z o.o. w Grudziądzu w okresie od 01.04.2010r. do 31.03.2011r. Wykaz budynków będących w administracji MPGN Sp. z o.o. stanowi załącznik nr 1 do umowy Przedmiot zamówienia podzielono na trzy części: Część I - wykonanie prac konserwacyjnych i usuwanie awarii w zakresie instalacji gazowej w 176 budynkach administrowanych przez Biuro Obsługi Mieszkańców Nr 1 w Grudziądzu Część II - wykonanie prac konserwacyjnych i usuwanie awarii w zakresie instalacji gazowej w 194 budynkach administrowanych przez Biuro Obsługi Mieszkańców Nr 2 w Grudziądzu Część III - wykonanie prac konserwacyjnych i usuwanie awarii w zakresie instalacji gazowej w 139 budynkach administrowanych przez Biuro Obsługi Mieszkańców Nr 3 w Grudziądzu W budynkach znajdują się w przeważającej części lokale mieszkalne oraz również użytkowe. Powyższe postępowanie dotyczy BOM Nr1, Nr2, Nr3, gdzie wykonanie konserwacji i usuwanie awarii w każdym z nich stanowić będzie jedną odrębną cześć zamówienia. Na każdą z nich zawarte będą trzy odrębne niezależne od siebie umowy. Prace konserwacyjne i usuwanie awarii zlecane będą sukcesywnie w miarę potrzeb. Każdorazowe zlecenie dotyczyć będzie określonego zakresu robót i terminu ich wykonania. Szczegółowy zakres konserwacji instalacji gazowej określa załącznik nr 2 do umowy. Z uwagi na zakres przedmiotu zamówienia, zaleca się posiadanie przez Wykonawcę: - stałej bazy techniczno - magazynowej w Grudziądzu lub w odległości do 15 km od miasta Grudziądza, - telefonu stacjonarnego, awaryjnego czynnego 24h/dobę umożliwiającego zgłaszanie awarii UWAGA: Koszty za dojazdy przy wykonywaniu prac objętych zamówieniem Wykonawca winien skalkulować w kosztach ogólnych. Zamawiający nie będzie honorował w kosztorysach powykonawczych zapisu - koszt dojazdu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca wniesie wadium w wysokości: Część I - 1 000,00 zł słownie: jeden tysiąc złotych 00/100 Część II - 1200,00 zł słownie: jeden tysiąc dwieście złotych 00/100 Część III - 1.000,00 zł słownie: jeden tysiąc złotych 00/100 Wadium może być wniesione w: a)pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz.275). 3.Formy wniesienia wadium, o którym mowa w pkt. 2 powinny być ważne przez okres związania ofertą. 4.Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w kasie Zamawiającego wejście nr 4, ul. Mickiewicza 23 w Grudziądzu. Do oferty należy załączyć kopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem, nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. 5.Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) wykonali z należytą starannością w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością stanowiącym przedmiot zamówienia (w zakresie prac remontowo - konserwacyjnych i usuwanie awarii instalacji gazowej) o łącznej wartości brutto: - min 40 000,00 zł w przypadku składania oferty na jedną część przedmiotu zamówienia, - min 80 000,00 zł w przypadku składania oferty na dwie części przedmiotu zamówienia, - min 100 000 ,00 zł w przypadku składania oferty na trzy części przedmiotu zamówienia potwierdzone dokumentami o należytym wykonaniu. b) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: - osoba kierująca i nadzorująca robotami posiada odpowiednie uprawnienia do kierowania i nadzoru w zakresie eksploatacji i urządzeń instalacji gazowej oraz należy do właściwej Izby samorządu zawodowego - potwierdzenie uprawnień i wpisu do Izby (kserokopie) - na każdą część przedmiotu zamówienia 2 osoby posiadające kwalifikacje w zawodzie monter lub spawacz wraz z potwierdzeniem ich kwalifikacji ( załączyć kserokopie uprawnień, kwalifikacji montera lub spawacza) c) Dysponują niezbędnym sprzętem do wykonania zamówienia: - min. 1 samochód dostawczy na każde zadanie, - min 2 zestawy spawalnicze na każde zadanie. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 Ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w pkt. VI Specyfikacji, Wykonawca składa przez dołączenie do oferty następujących oświadczeń i dokumentów w oryginale lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę : 1. Dla potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podst. art. 24 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych, a) Oświadczenie, zgodne z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 1 do oferty W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. b) Aktualny odpisu z właściwego rejestru, lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. c) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. Potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością stanowiącym przedmiot zamówienia (w zakresie prac remontowych, konserwacyjnych i usuwania awarii instalacji gazowej ) o łącznej wartości brutto: - min 40 000,00 zł w przypadku składania oferty na jedną część, - min 80 000,00 zł w przypadku składania oferty na dwie części, - min 100 000,00 zł w przypadku składania oferty na trzy części potwierdzony dokumentami o należytym wykonaniu - załącznik nr 2 do oferty - wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz i informacjami na temat ich kwalifikacji i uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia * osoba kierująca i nadzorująca robotami posiada odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania i nadzoru w zakresie eksploatacji i urządzeń instalacji gazowej wraz z wpisem do Izby Inżynierów Budownictwa - do wykazu należy załączyć kserokopie uprawnień budowlanych wraz z wpisem do właściwej Izby * na każdą część przedmiotu zamówienia 2 osoby posiadające kwalifikacje w zawodzie monter lub spawacz wraz z potwierdzeniem ich kwalifikacji - do wykazu należy załączyć kserokopie kwalifikacji spawacza lub montera. załącznik nr 3 do oferty - wykaz posiadanego sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia - min. 1 samochód dostawczy na każde zadanie, - min 2 zestawy spawalnicze na każde zadanie. załącznik nr 4 do oferty 3. Potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpgn.grudziadz.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. ul. Mickiewicza 23 86-300 Grudziądz.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.01.2010 godzina 10:00, miejsce: MPGN Sp. z o.o. ul. Mickiewicza 23, 86-300 Grudziądz sekretariat, wejście Nr 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie prac konserwacyjnych i usuwanie awarii w zakresie instalacji gazowej w 176 budynkach administrowanych przez Biuro Obsługi Mieszkańców Nr 1 w Grudziądzu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie prac konserwacyjnych i usuwanie awarii w zakresie instalacji gazowej w 176 budynkach administrowanych przez Biuro Obsługi Mieszkańców Nr 1 w Grudziądzu. Prace konserwacyjne i usuwanie awarii zlecane będą sukcesywnie w miarę potrzeb. Każdorazowe zlecenie dotyczyć będzie określonego zakresu robót i terminu ich wykonania. Szczegółowy zakres konserwacji instalacji gazowej określa załącznik nr 2 do umowy..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie prac konserwacyjnych i usuwanie awarii w zakresie instalacji gazowej w 194 budynkach administrowanych przez Biuro Obsługi Mieszkańców Nr 2 w Grudziądzu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wwykonanie prac konserwacyjnych i usuwanie awarii w zakresie instalacji gazowej w 194 budynkach administrowanych przez Biuro Obsługi Mieszkańców Nr 2 w Grudziądzu Prace konserwacyjne i usuwanie awarii zlecane będą sukcesywnie w miarę potrzeb. Każdorazowe zlecenie dotyczyć będzie określonego zakresu robót i terminu ich wykonania. Szczegółowy zakres konserwacji instalacji gazowej określa załącznik nr 2 do umowy..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie prac konserwacyjnych i usuwanie awarii w zakresie instalacji gazowej w 139 budynkach administrowanych przez Biuro Obsługi Mieszkańców Nr 3 w Grudziądzu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie prac konserwacyjnych i usuwanie awarii w zakresie instalacji gazowej w 139 budynkach administrowanych przez Biuro Obsługi Mieszkańców Nr 3 w Grudziądzu Prace konserwacyjne i usuwanie awarii zlecane będą sukcesywnie w miarę potrzeb. Każdorazowe zlecenie dotyczyć będzie określonego zakresu robót i terminu ich wykonania. Szczegółowy zakres konserwacji instalacji gazowej określa załącznik nr 2 do umowy..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.