Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-03
Nowogard: Remont drogi gminnej w miejscowości Wojcieszyn w technologii powierzchniowego utrwalenia nawierzchnii - odcinek II od km 0+500 do km 0+920,00.
Numer ogłoszenia: 42669 - 2008; data zamieszczenia: 03.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowogard, Plac Wolności 1, 72-200 Nowogard, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3926200, fax 091 3926206.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowogard.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi gminnej w miejscowości Wojcieszyn w technologii powierzchniowego utrwalenia nawierzchnii - odcinek II od km 0+500 do km 0+920,00..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje część opracowanej dokumentacji projektowej. Zakres robót dotyczy odcinka II zgodnie z przyjętą lokalną kilometracją od km 0+500,0 do km 0+920,00 (420 m) i obejmuje: poszerzenie jezdni i poboczy poprzez zdjęcie humusu w ilości 1260 m2 ulepszenie podłoża gruntowego poprzez profilowanie i zagęszczenie w ilości 1890 m2; wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego gr 15 cm. stabilizowanego emulsją asfaltową w ilości 1890 m2; wykonanie nawierzchni powierzchniowo podwójnie utrwalonej -1890 m2; Remont drogi będzie polegał na powierzchniowym utrwaleniu nawierzchni gruntowej i żużlowej emulsją asfaltową i grysami wraz z doziarnieniem podłoża i podwójnym powierzchniowym utrwaleniem. Stabilizacja polegała będzie na obróbce niezwiązanych mieszanek mineralnych powodującej ich wiązanie i wzmocnienie. Szczegółowy zakres robót znajduje się w przedmiarze robót i dokumentacji projektowej, które stanowią załącznik do specyfikacji.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 4.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Odstępuje się od żądania wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki ogólne: O zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają następujące warunki: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 u pzp; Warunki szczegółowe: Zamawiający dopuszcza do udziału w postępowaniu wykonawców, którzy: - dysponują osobą do wykonania przedmiotu zamówienia posiadającą uprawnienia do kierowania robotami bez ograniczeń w odpowiedniej specjalności (uprawnienia do kierowania robotami drogowymi); - wykażą, że wykonali w ciągu ostatnich 5 lat dwa zadania o zakresie podobnym do przedmiotu zamówienia tj. wykonali nawierzchnie bitumiczną metodą powierzchniowego utrwalenia w ilości co najmniej 1000 m2 każde i dysponują sprzętem do wykonywania tego typu robót tj; samobieżną maszyną mieszającą i układającą, posiadającą systemy automatycznego sterowania, pobierania (z cysterny lub skrapiarki) i dozowania emulsji bezpośrednio do bębna mieszającego.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, należy złożyć następujące dokumenty: aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert b) W celu potwierdzenia opisanego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, należy złożyć następujące dokumenty: wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich zakresu oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (kserokopie uprawnień wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby), -wykaz sprzętu na potwierdzenie, że wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.nowogard.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Wydział Inwestycji i Remontów pl. Wolnosci 1, 72-200 Nowogard.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.03.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Nowogardzie, pl. Wolności 1, 72-200 Nowogard - pok. nr 5 Biuro Obsługi Interesanta.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z NOWOGARDU
- Remont instalacji ciepłej i zimnej wody użytkowej oraz centralnego ogrzewania w pawilonie F w Zakładzie Karnym w Nowogardzie
- Przebudowa odcinka ul. Górnej w Nowogardzie stanowiącego dojazd do lądowiska dla helikopterów Lotniczego Pogotowia Ratunkowego
- "Modernizacja hali sportowej przy II Liceum Ogólnokształcącym w Nowogardzie w formule zaprojektuj i wybuduj"
- Remont drogi leśnej w Leśnictwie Olszyca.
- "Przebudowa Placu Wolności w Nowogardzie wraz z instytucjami kultury i infrastrukturą turystyczną" w formule zaprojektuj i wybuduj
- Dostawa produktów mrożonych do Zakładu Karnego w Nowogardzie
więcej: przetargi w Nowogardzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa ul. Nadbrzeżnej w Wicku polegająca na przebudowie progów zwalniających i montażu wyświetlaczy prędkości"
- Rozbudowa trzech skrzyżowań drogi wojewódzkiej nr 631: w km 14+474 (m. Skrzeszew), 18+379 i 18+959 (m. Wieliszew) gm. Wieliszew, pow. legionowski - nr postępowania 097/25
- Budowa ulic: Angielska, Francuska, Hiszpańska, Niemiecka, Szwedzka, Ukraińska oraz odcinka ulicy Pawłówek w Koninie- Etap I
- Budowa kancelarii podwójnej dla leśnictw Daniec i Otmice" (I/23/KAN1-9)
- "Remont i przebudowa dróg gminnych w msc. Babicha oraz Jaślany -Bugaj"
- "Przebudowa skrzyżowania przy ul. Kolejowej, ul. M. Dąbrowskiej i ul. Leśnej w Międzyzdrojach"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.