Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-12-14
Będzin: CAŁODOBOWA OCHRONA ZESPOŁU MIESZKALNYCH BUDYNKÓW SOCJALNYCH
I NOCLEGOWNI ZLOKALIZOWANYCH W BĘDZINIE PRZY UL. WOLSKA WRAZ
Z PRZYLEGŁYM TERENEM W OBRĘBIE OGRODZONEJ DZIAŁKI.
Numer ogłoszenia: 426560 - 2011; data zamieszczenia: 14.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Budynków Mieszkalnych sp. z o.o. , ul. Krakowska 16, 42-500 Będzin, woj. śląskie, tel. 032 2674261, 2674262, faks 032 2674261, 2674262.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzbm.bedzin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego ze 100% udziałem Adm.samorządowej; Zarządzanie na zlecenie..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: CAŁODOBOWA OCHRONA ZESPOŁU MIESZKALNYCH BUDYNKÓW SOCJALNYCH I NOCLEGOWNI ZLOKALIZOWANYCH W BĘDZINIE PRZY UL. WOLSKA WRAZ Z PRZYLEGŁYM TERENEM W OBRĘBIE OGRODZONEJ DZIAŁKI..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia: przedmiotem zamówienia jest całodobowa ochrona zespołu mieszkalnych budynków socjalnych i Noclegowni zlokalizowanych przy ul. Wolska w Będzinie oraz przynależnego terenu, zwanego w treści SIWZ OBIEKTEM, we wszystkie dni robocze, wolne od pracy i świąteczne. W skład OBIEKTU podlegającego ochronie wchodzą: a/. 12 mieszkalnych budynków socjalnych, w których znajduje się 77 mieszkań (budynki wolnostojące, parterowe, niepodpiwniczone, mają ten sam obrys zewnętrzny, wejście do każdego z mieszkań bezpośrednio z podcieni), których zarządcą jest Miejski Zakład Budynków Mieszkalnych Sp. z o.o. w Będzinie, b/. budynek Noclegowni (budynek w kształcie litery T o jednej i dwóch kondygnacjach niepodpiwniczony), którego zarządcą jest Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Będzinie. c./ urządzony plac zabaw, d./ chodniki o nawierzchni utwardzonej - 553,73 m2, e./ chodniki o nawierzchni szutrowej - 774,43 m2, f./ drogi i parkingi - 1.558,32 m2, g./ zieleń - 7.972,17 m2 Całkowita powierzchnia działki wynosi 12.600,00 m2. Teren ogrodzony z jedną bramą wjazdową, monitorowany poprzez 11 kamer zewnętrznych. Centrala monitoringu znajduje się w budynku Noclegowni. 2. Zakres usług obejmuje: całodobową ochronę OBIEKTU, poprzez stałe czuwanie i przebywanie w wyznaczonym OBIEKCIE we wszystkie dni robocze, wolne od pracy i świąteczne pracowników ochrony, uniemożliwienie wstępu do ochranianego OBIEKTU osobom postronnym lub osobom bez stosownego upoważnienia wydanego przez Zamawiającego, zabezpieczenie i ochronę OBIEKTU przed działaniem na jego terenie osób zakłócających ład i porządek publiczny, czynne działanie zmierzające do uniemożliwienia powstania szkód w chronionym obiekcie oraz ich minimalizacji w przypadku pożaru lub innych zdarzeń losowych, w tym powiadamianie Straży Pożarnej i Zamawiającego, czynne przeciwdziałanie kradzieży lub dewastacji mienia oraz powiadamianie Policji Straży Miejskiej i Zamawiającego o fakcie kradzieży lub dewastacji, przekazywanie osobie wskazanej przez Zamawiającego informacji dotyczącej stanu obiektu oraz wszelkich wykrytych awarii i usterek, monitoring elektroniczny, utrzymanie w stałej gotowości grupy interwencyjnej wraz z pojazdem, której przeszkoleni członkowie dotrą do OBIEKTU w możliwie jak najkrótszym czasie (maksymalnie 10 minut) i podejmą działania mające na celu wyeliminowanie czynnika zagrażającego życiu i dobrom materialnym, dozór elektroniczny OBIEKTU poprzez nadajnik radiowy sprzężony z CMA Agencji Ochrony, podgląd OBIEKTU telewizją przemysłową via Internet przez Dyspozytora Agencji Ochrony, wykonywanie innych zadań związanych z zapewnieniem na terenie OBIEKTU bezpieczeństwa, porządku i ochrony mienia - zleconych przez upoważnione osoby ze strony Zamawiającego, np. kontrola przestrzegania przez mieszkańców budynków socjalnych, rezydentów Noclegowni i inne osoby przebywające na terenie OBIEKTU obowiązujących przepisów porządkowych, przeciwpożarowych oraz ustawy o wychowaniu w trzeźwości, dodatkowo (prace wykonywane przez pracownika ochrony lub innego pracownika wyznaczonego przez Wykonawcę): zamiatanie ciągów komunikacyjnych na terenie posesji, usuwanie śmieci i liści z trawników, odśnieżanie w okresie zimowym ciągów komunikacyjnych, posypywanie piaskiem. Prace porządkowe, tj. czynności zamiatania i odśnieżania wykonywane będą w dni robocze. Ciągi komunikacyjne będą odśnieżane i posypywane również w dni wolne od pracy i świąteczne, jeśli wystąpi taka konieczność. Czynności te stanowić będą niewielki procent w stosunku do czynności ochrony OBIEKTU (czas niezbędny ~ 120 ÷ 240 minut w zależności od warunków atmosferycznych). Wykonawca bierze odpowiedzialność za należyte wykonanie obu czynności dodatkowych. Zaleca się przeprowadzenie wizji na OBIEKCIE celem prawidłowego przygotowania oferty. 3. warunki realizacji: 3.1. Wykonawca zapewni: niezbędną ilość przeszkolonych osób do ochrony OBIEKTU, określoną w oparciu o swoją wiedzę i doświadczenie, posiadających licencję pracownika ochrony fizycznej I-go i II-go stopnia, utrzymanie w stałej gotowości grupy interwencyjnej wraz z pojazdem, reagującej maksymalnie w ciągu 10 minut od zaistnienia zdarzenia wymagającego interwencji, dozór elektroniczny OBIEKTU poprzez nadajnik radiowy sprzężony z CMA Agencji Ochrony, podgląd OBIEKTU, telewizją przemysłową via Internet przez Dyspozytora Agencji Ochrony, niezbędną ilość osób do utrzymania porządku i czystości na terenie działki, określoną w oparciu o swoją wiedzę i doświadczenie, Regulamin Ochrony OBIEKTU zaakceptowany przez Zamawiającego. 3.2. Zamawiający zapewnia: nieodpłatnie pomieszczenie centrali monitoringu znajdujące się w budynku Noclegowni, sprzęt potrzebny do prac porządkowych (miotła, grabie, szufla do odśnieżania), worki foliowe na śmieci oraz ich wywóz z posesji, w okresie zimowym dostawę piasku..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 90.91.40.00 - Usługi sprzątania parkingów .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek będzie uważany za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży: 1. aktualną koncesję wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na podstawie art. 16 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005r., Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.) w zakresie usług ochrony osób i mienia, określająca zakres i formę prowadzenia tych usług. 2. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik Nr 2 do SIWZ), Ocena spełniania warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez Wykonawcę.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Warunek będzie uważany za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży: wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunków wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączy dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiający wymaga wykazania minimum 2-ch usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia (w przypadku usług aktualnie wykonywanych, wartość usługi na dzień składania ofert musi odpowiadać wartości usługi stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia wynikającej ze złożonej oferty) z załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (Załącznik Nr 4 do SIWZ), Ocena spełniania warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez Wykonawcę.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek będzie uważany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje licencjonowanymi pracownikami ochrony fizycznej I-go i II-go stopnia załączając do oferty kserokopie stosownych dokumentów oraz złoży oświadczenie o dysponowaniu grupą interwencyjną (Załącznik Nr 6 do SIWZ) i oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik Nr 2 do SIWZ). Ocena spełniania warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez Wykonawcę.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek będzie uważany za spełniony, jeżeli Wykonawca dołączy do oferty kserokopię opłaconej polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia z sumą gwarancyjną na jedno i wszystkie zdarzenia co najmniej 500.000,00 zł (słownie złotych: pięćset tysięcy). Ocena spełniania warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez Wykonawcę.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. wypełniony czytelnie formularz oferty na druku lub wg. druku stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ, 2. parafowane podpisem i pieczęcią Wykonawcy ogólne warunki umowne stanowiące Załącznik Nr 5 do j SIWZ, 3. oświadczenie o dysponowaniu własną grupą interwencyjną, której przeszkoleni członkowie patrolu dotrą do OBIEKTU w możliwie jak najkrótszym czasie - maksymalnie 10 minut oraz zapewnieniu dozoru elektronicznego poprzez nadajnik radiowy sprzężony z CMA Agencji Ochrony i podglądu OBIEKTU TV przemysłową via Internet przez Dyspozytora Agencji Ochrony na druku lub wg druku stanowiącym Załącznik Nr 6 do SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany istotnych postanowień umowy w stosunku do treści oferty w następujących przypadkach: a./ w przypadku zmiany podatku VAT. Zmiana ta następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę VAT, b./ w przypadku wystąpienia siły wyższej, która zaistniała niezależnie od woli stron. Zmiana umowy będzie wymagała zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzbm.bedzin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zakład Budynków Mieszkalnych Sp. z o.o. ; 42-500 Będzin, ul. Krakowska 16.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.12.2011 godzina 09:45, miejsce: Miejski Zakład Budynków Mieszkalnych Sp. z o.o. ; 42-500 Będzin, ul. Krakowska 16, Sekretariat I piętro - pokój nr 16..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BĘDZINA
więcej: przetargi w Będzinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Całodobowa ochrona osób i mienia wraz z obsługą portierni, centrali telefonicznej i centrali p.poż. w Teatrze im. A. Mickiewicza w Częstochowie.
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia, obszarów, obiektów i urządzeń, oraz dostawy i montażu systemów alarmowego i monitoringu wizyjnego wraz z całodobowym monitoringiem
- Dozorowanie i ochrona obiektów Politechniki Częstochowskiej
- "Fizyczna ochrona budynku Urzędu Gminy Czosnów zlokalizowanego przy ul. Gminnej 6 wraz z terenem przyległym".
- 1.02.2026-31.01.2027: Postępowanie na wykonanie usługi dotyczącej ochrony osób i mienia w obiekcie będącym we władaniu Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Jana Pawła II w Opolu
- Całodobowa, jednoosobowa ochrona fizyczna osób, obiektu, mienia i terenu Domu Pomocy Społecznej "Nasz Dom" w Gliwicach w okresie od 02.02.2026 r. do 02.02.2027 r.
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





