To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-03-21
Wyry: Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Budowa przedszkola w Wyrach przy ul. Puszkina w ramach wieloletniego zadania inwestycyjnego pn.: Przebudowa i rozbudowa obiektu Zespołu Szkół oraz budowa Przedszkola w Wyrach przy ul. Puszkina 10.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007 - 2013
Numer ogłoszenia: 42635 - 2013; data zamieszczenia: 21.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 16245 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy, ul. Dąbrowszczaków 133, 43-175 Wyry, woj. śląskie, tel. 032 3256800, faks 032 3256809.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Budowa przedszkola w Wyrach przy ul. Puszkina w ramach wieloletniego zadania inwestycyjnego pn.: Przebudowa i rozbudowa obiektu Zespołu Szkół oraz budowa Przedszkola w Wyrach przy ul. Puszkina 10. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007 - 2013.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: A. Przedmiot zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: Budowa Przedszkola w Wyrach w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Przebudowa i rozbudowa obiektu Zespołu Szkół oraz budowa Przedszkola w Wyrach przy ul. Puszkina 10, w skład której wchodzą następujące roboty: 1.1. budowlane obejmujące: a) budowę budynku przedszkola 5-oddziałowego II kondygnacyjnego(niepodpiwniczonego) wraz z wyposażeniem kuchni (rozdzielni posiłków i zmywalni), b) budowę platformy dźwigowej wraz z zadaszeniem (przy schodach zaplecza-kuchni szkoły), c) budowę zewnętrznych dojść oraz podjazdu dla osób niepełnosprawnych, 1.2. instalacyjne obejmujące: a) przebudowę odcinka sieci gazowej wraz z wykonaniem przyłącza do budynku, b) przekładkę odcinka sieci kanalizacji sanitarnej wraz z wykonaniem przyłącza do budynku oraz odprowadzeniem wody deszczowej do istniejącej kanalizacji deszczowej, c) budowę przyłącza energetycznego oraz przyłącza wodociągowego, d) wykonanie wewnętrznej instalacji wod.-kan., c.o., gazowej, elektrycznej, teleinformatycznej, e) montaż instalacji i urządzeń w kotłowni, 1.3. zagospodarowanie terenu wokół obiektu: a) budowa ogrodzenia, b) budowa placu zabaw wraz z urządzeniami, c) wykonanie trawników i nasadzeń, d) wykonanie oświetlenia placu zabaw, 1.4 pozostałe: a) opracowanie instrukcji p.poż. wraz z wyposażeniem i oznakowaniem obiektu, b) opracowanie świadectwa energetycznego, c) przygotowanie wszystkich niezbędnych dokumentów i pozyskanie pozwolenia na użytkowanie. 2. Ogólną charakterystykę inwestycji zawiera załącznik nr A do niniejszej SIWZ. Pełna dokumentacja projektowa inwestycji znajduje się do wglądu w siedzibie Zamawiającego - UG Wyry, pokój nr 12 lub na stronie internetowej UG Wyry (ZP/PN/20/2012). 3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje czynności określone w przepisach ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2010r. nr 243 poz. 1623 z późn. zm.), a w szczególności: 3.1. nadzór nad wykonaniem robót, w tym: a) reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej, b) zgłaszanie projektantowi zastrzeżeń do projektów, wniesionych przez wykonawców lub Zamawiającego i dokonania z nim stosownych uzgodnień lub wyjaśnień, c) wydawanie kierownikowi budowy polecenia potwierdzonego wpisem do dziennika budowy dotyczącego usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów oraz urządzeń technicznych, d) sprawdzenie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, e) żądanie od kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót , a także wstrzymania dalszych robót w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę, 3.2. kontrola i ocena zgodności wykonania robót z harmonogramem rzeczowo-finansowym, w tym: a) potwierdzanie ilościowe i jakościowe robót zanikających i ulegających zakryciu, po zgłoszeniu przez Wykonawcę, nie później niż w ciągu 3 dni roboczych od daty zgłoszenia, b) weryfikacja i potwierdzenie sporządzonych przez Wykonawcę obmiarów faktycznie wykonanych robót, a następnie sprawdzenie kosztorysów powykonawczych, pod względem rachunkowym i merytorycznym ( w terminie 5 dni od daty otrzymania), c) potwierdzenie wystąpienia robót nie ujętych, pomyłkowo przez Zamawiającego, w przedmiarze robót przekazanym Wykonawcy w ramach postępowania przetargowego lecz ujętych w przekazanej dokumentacji projektowej i STWiOR (ilość i szacunkową wartość tych robót), d) potwierdzenie konieczności wykonania ewentualnych robót dodatkowych lub zamiennych przez podpisanie protokołu konieczności (określającego m.in. zakres robót oraz szacunkową ich wartość), zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym szczególnie ustawą Prawo zamówień publicznych, e) informowanie Zamawiającego o wszelkich innych istotnych zdarzeniach lub okolicznościach mogących mieć wpływ na realizację umowy, a także zagrożeniach, które mogą mieć ujemny wpływ na tok realizacji inwestycji, jakość robót, opóźnienie planowanej daty zakończenia robót jak i zmianę wynagrodzenia za wykonany umowny zakres robót, f) potwierdzenie wystąpienia robót zaniechanych i sporządzenie na tą okoliczność protokołu, g) zatwierdzenie rozliczenia końcowego budowy, 3.3. udział w odbiorach, w tym: a) sprawdzanie i odbiory robót ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji i obiektów, b) weryfikacja pod względem prawidłowości i kompletności dokumentów wymaganych do odbioru przygotowanych przez wykonawcę, c) zgłoszenie gotowości inwestycji do odbioru, d) przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywaniu ich do użytkowania, a ponadto: 3.4. udział w naradach roboczych na budowie, które zamawiający organizował będzie z częstotliwością uzależnioną od postępu robót, jednak nie rzadziej niż raz w miesiącu i nie częściej niż jeden raz w tygodniu (za wyjątkiem sytuacji szczególnie uzasadnionych), 3.5. bieżące informowanie zamawiającego o postępie robót, 3.6. udział w przeglądach gwarancyjnych przed upływem terminów rękojmi (zamawiający przyjął, że wykonawca robót udzieli 5 lat gwarancji na roboty budowlane). B. Warunki płatności: Ponieważ inwestycja będzie częściowo współfinansowana przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007 - 2013, zamawiający zobowiąże Wykonawcę do dostosowania treści dokumentów potwierdzających wykonanie robót (protokoły, faktury) do wymagań stawianych przez instytucję współfinansującą zamówienie.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007 - 2013.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 23.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
HENĆ EUGENIUSZ PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG TECHNICZNYCH I KONSULTINGOWYCH
- Przedsiębiorstwo Usług Technicznych i Konsultingowych Eugeniusz Henć, ul. Granitowa 24/18, 41-600 Świętochłowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 60301,68 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 29520,00
Oferta z najniższą ceną: 29520,00 / Oferta z najwyższą ceną: 196800,00
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji Operatora projektu Zielona energia w Gliwicach
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych dla inwestycji pn. "Rozbudowa Szkół Podstawowych w miejscowościach Kalino i Guzew wraz z zagospodarowaniem terenu".
- Poprawa jakości powietrza na obszarze Powiatu Namysłowskiego poprzez budowę drogi rowerowej przy DP 1103 O na odcinku Smarchowice Małe - Jakubowice.
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót w ramach inwestycji pn. "Termomodernizacja budynków oświatowych w Olsztynie" .
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Budowa demonstracyjnego budynku przedszkolnego wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Bystrzyca Kłodzka.
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla inwestycji pn: Przebudowa drogi powiatowej nr 5187 P ul. Ceglarska w Krotoszynie
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.