eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KielcePogwarancyjne serwisowanie aparatury medycznej dla ¦wiêtokrzyskim Centrum Onkologii w Kielcach

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2012-02-22

Kielce: Pogwarancyjne serwisowanie aparatury medycznej dla ¦wiêtokrzyskim Centrum Onkologii w Kielcach
Numer og³oszenia: 42625 - 2012; data zamieszczenia: 22.02.2012
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: ¦wiêtokrzyskie Centrum Onkologii , ul. Artwiñskiego 3, 25-734 Kielce, woj. ¶wiêtokrzyskie, tel. (041) 3674280, faks (041) 36 74 071.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.onkol.kielce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Pogwarancyjne serwisowanie aparatury medycznej dla ¦wiêtokrzyskim Centrum Onkologii w Kielcach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Pakietu nr 1 - przegl±dy, naprawy, dostawa i wymiana czê¶ci zamiennych ³±cznie z detektorem, lamp± RTG mammografu typu Lorad Selenia-stacjonarnego, produkcji Lorad Hologic Company, oraz przegl±dy, naprawy, wymiana i monta¿ detektora mammografu typu Lorad Selenia-mammocytobusu, produkcji Lorad Hologic Company. 2. Opis przedmiotu zamówienia: a). Zamawiaj±cy zamawia ,a Wykonawca zobowi±zuje siê do wykonywania prac serwisowych w stosunku do urz±dzeñ i sprzêtu medycznego, nale¿±cych do Zamawiaj±cego, szczegó³owo wymienionych w Za³±czniku Nr 1 /Pakiet nr 1 /. b). Wykonawca zapewnia wykonanie wszystkich czynno¶ci zwi±zanych z serwisowaniem i napraw± uszkodzonego Sprzêtu wy³±cznie przez autoryzowanych przedstawicieli serwisu, lub wskazanych przez producenta, c)W szczególno¶ci Wykonawca zobowi±zuje siê do: - dokonywania przegl±dów, zgodnie z ustalonym przez Zamawiaj±cego w porozumieniu z Wykonawc± harmonogramem, - dokonywanie napraw pogwarancyjnych sprzêtu, - bie¿±cej konserwacji sprzêtu zalecanej przez producenta oraz innych wynikaj±cych z przepisów bhp napraw i przegl±dów zapewniaj±cych sprawn± i bezpieczn± eksploatacjê aparatury i sprzêtu medycznego, oraz zgodnie z ustaw± z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. nr 107 poz. 679). - odnotowywanie faktu ich wykonania poprzez wpisanie w kartê eksploatacji sprzêtu (paszport, zeszyt urz±dzenia, karta pracy), - umo¿liwienie utrzymania sta³ego kontaktu Zamawiaj±cego z Wykonawc±, w celu konsultacji telefonicznych, w dni robocze od poniedzia³ku do pi±tku od godz. 8.oo do godz. 15:00. d)Przegl±dy Sprzêtu bêd± dokonywanie zgodnie z harmonogramem przegl±dów ustalonym przez Zamawiaj±cego, w sposób zgodny ze wskazówkami producenta zgodnie z ustaw± z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. nr 107 poz. 679). Harmonogram zostanie przygotowany w porozumieniu z Wykonawc± niezw³ocznie po podpisaniu umowy, jednak w terminie nie d³u¿szym ni¿ 30 dni roboczych od podpisania umowy. e) Naprawy pogwarancyjne dokonywane bêd± po wcze¶niejszym zawiadomieniu pisemnie lub faxowo lub elektronicznie Wykonawcy o zaistnia³ej nieprawid³owo¶ci. Niezw³ocznie po stwierdzeniu usterki Zamawiaj±cy w zawiadomieniu winien podaæ nazwê Sprzêtu oraz okre¶liæ stwierdzon± usterkê. f). Wykonawca zobowi±zany jest do podjêcia siê naprawy uszkodzonego sprzêtu w terminie nie pó¼niej ni¿ 48 godziny po uzyskaniu pisemnej informacji o uszkodzeniu, od poniedzia³ku do pi±tku w godzinach pracy pomiêdzy 8.00 a 20.00. Zg³aszaj±cy winien podaæ w zawiadomieniu nazwê sprzêtu oraz w miarê mo¿liwo¶ci okre¶liæ stwierdzon± usterkê. g). W ramach czynno¶ci, o których mowa w ust. f, nie pó¼niej ni¿ w terminie 5 dni roboczych od daty zg³oszenia usterki, Wykonawca przed³o¿y Zamawiaj±cemu kosztorys - kalkulacjê kosztów naprawy Sprzêtu, który po zaakceptowaniu przez Zamawiaj±cego stanowiæ bêdzie podstawê do dokonania naprawy uszkodzonego Sprzêtu - dotyczy poz. 2 Pakiet nr 1. h). Usuniêcie usterek zostanie dokonane w terminie 48 godzin od otrzymania przez Zamawiaj±cego pisemnie lub faxowo lub elektronicznie akceptacji kosztów naprawy, a w przypadku napraw bardziej skomplikowanych w terminie 14 dni roboczych od otrzymania faxem akceptacji kosztorysu naprawy. i). Je¿eli czas naprawy aparatu lub wykonanie us³ug serwisowych przekroczy 7 dni roboczych, liczonych od dnia zaakceptowania przez Zamawiaj±cego kosztorysu naprawy uszkodzonego sprzêtu. j).Koszt przes³ania urz±dzenia o którym mowa w ust. i pokrywa Wykonawca. k).Naprawy bêd± dokonywane zgodnie z przyjêtymi przez strony ustaleniami w siedzibie Zamawiaj±cego lub po przes³aniu Sprzêtu w siedzibie Wykonawcy. Us³ugi serwisowe bêd± wykonywane w siedzibie Zamawiaj±cego. l). Wykonawca zapewni utrzymanie aparatów w stanie pe³nej sprawno¶ci technicznej. m). Zu¿yte lub uszkodzone czê¶ci zamienne, wymienione w czasie naprawy przechodz± na w³asno¶æ Wykonawcy..

II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.

II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 50.42.00.00 - Us³ugi w zakresie napraw i konserwacji sprzêtu medycznego i chirurgicznego .

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesi±cach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Wykonawca w celu spe³nienia powy¿szego zobowi±zany jest przedstawiæ dokument potwierdzaj±cy posiadanie uprawnieñ autoryzowanego serwisu producenta lub podmiotu upowa¿nionego przez wytwórcê do wykonywania tych czynno¶ci dla urz±dzeñ wymienionych w Za³±czniku nr 1 do SIWZ/ Pakiet 1.

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Wykonawca w celu spe³nienia powy¿szego zobowi±zany jest wykazaæ dwa (2) zrealizowane przegl±dy i naprawy aparatów mammograficznych produkcji Lorad Hologic Company na kwotê nie mniejsz± ni¿ 50.000,00z³ ka¿dy.

  • III.3.3) Potencja³ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie. Na potwierdzenie nale¿y z³o¿yæ o¶wiadczenie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie. Na potwierdzenie nale¿y z³o¿yæ o¶wiadczenie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie. Na potwierdzenie nale¿y z³o¿yæ o¶wiadczenie

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:

    • koncesjê, zezwolenie lub licencjê
    • wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, dostaw lub us³ug w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku wiedzy i do¶wiadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz za³±czeniem dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

    • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków lub za¶wiadczenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
    • aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne i spo³eczne, lub potwierdzenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
    • wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na potencja³ innych podmiotów, które bêd± bra³y udzia³ w realizacji czê¶ci zamówienia, przedk³ada tak¿e dokumenty dotycz±ce tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, okre¶lonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne i zdrowotne albo ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

3.1 dokument okre¶laj±cy zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, a je¿eli wykonawcê reprezentuje pe³nomocnik - tak¿e pe³nomocnictwo, okre¶laj±ce zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy, 3.2 Wype³niony i podpisany przez osoby upowa¿nione do reprezentowania Wykonawcy - Za³±cznik Nr 1 do SIWZ /Pakiet nr 1/ 3.3 wype³niony Druk Oferta i podpisany przez osoby upowa¿nione do reprezentowania Wykonawcy.

III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

- zmiany warunków p³atno¶ci lub sposobu finansowania umowy, - zmiany podyktowan± zmian± przepisów, - zmiany stawki podatku VAT,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip2onkol.kielce.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: ¦WIÊTOKRZYSKIE CENTRUM ONKOLOGII UL. ARTWIÑSKIEGO 3 C p.202/ Budynek Administracyjny/ 25 -734 KIELCE.

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 05.03.2012 godzina 10:00, miejsce: ¦WIÊTOKRZYSKIE CENTRUM ONKOLOGII UL. ARTWIÑSKIEGO 3 C p.212/ Budynek Administracyjny/ 25 -734 KIELCE.

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.