To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-10-30
Łódź: Roboty budowlane: remont pomieszczeń dla potrzeb MOPS Dom Dziennego Pobytu w Łodzi przy ul. Zbocze 2a.
Numer ogłoszenia: 426168 - 2012; data zamieszczenia: 30.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 363818 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi, ul. Piotrkowska 149, 90-440 Łódź, woj. łódzkie, tel. 0-42 6324034, faks 0-42 6324130.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane: remont pomieszczeń dla potrzeb MOPS Dom Dziennego Pobytu w Łodzi przy ul. Zbocze 2a..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na: a. wymiana drzwi wejściowych na drzwi stalowe antywłamaniowe, wyposażone w 2 zamki typu Gerda, blokadę antywłamaniową, klamki, szyldy, samozamykacz, b. wymiana naświetla nad drzwiami wejściowymi, z kratą stałą c. wymiana drzwi wejściowych do szatni /po zmianie przeznaczenia pomieszczenia/ - wyposażone w 2 zamki typu Gerda, klamki, szyldy. d. zmiana usytuowania drzwi wejściowych do WC i magazynu - przeniesienie wejść na przeciwległą ścianę /z wykuciem nowych otworów, wykonaniem nadproży, osadzeniem nowych drzwi, z zamurowaniem i otynkowaniem dotychczasowych otworów na drzwi e. wymiana drzwi /drugie wejście do szatni po zmianie przeznaczenia pomieszczeń/ z powiększeniem otworu dla drzwi 90, f. wymiana drzwi /drugie wejście do nowego pomieszczenia pracowników socjalnych /obok wejścia nr 8/ g. przełożenie drzwi istniejących stalowych - zmiana kierunku otwierania /do wewnątrz/ - nowe pomieszczenie dla pracowników socjalnych h. zerwanie posadzki z PCV, naprawa podłoża, montaż nowej wykładziny PCV /przemysłowe/ o zwiększonej wytrzymałości na ścieranie,gr.min.2 mm, z warstwą izolacyjną, z listwami przypodłogowymi panelowymi, i. wymiana posadzek z terakoty w WC i magazynie j. wymiana glazury w WC k. wykonanie nowych podejść wodno -kanalizacyjnych, z likwidacją starych, z wymianą osprzętu l. wykonanie szafki na obuwie z płyty meblowej /nowa szatnia/ ł. montaż wieszaków na ścianie /na płycie meblowej/ - dla okryć wierzchnich pensjonariuszy m. rozebranie ścianki działowej drewnianej z wykonaniem nowej w pomieszczeniu dla pracowników socjalnych /po zmianie usytuowania/ n. zabezpieczenie narożnikami stalowymi ościeży /we wskazanych pomieszczeniach/ o. montaż nakładek PCV na parapety wewnętrzne p. wymiana grzejnika r. roboty wykończeniowe towarzyszące /uzupełnienia tynków, listwy progowe itp. zgodnie z przedmiarem/ s. roboty malarskie t. montaż desek odbojowych na ścianach w 3 pomieszczeniach u. przeróbka i uzupełnienie instalacji elektrycznej, komputerowej i domofonu w związku ze zmianą przeznaczenia pomieszczeń, wymiana oświetlenia z. wykonanie pomiarów elektrycznych, próba szczelności instalacji wodno kanalizacyjnej / protokoły / ź. wywiezienie materiałów z demontażu Prace remontowo - budowlane określone zostały w dokumentacji technicznej będącej Załącznikiem nr 1a do SWIZ. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Należność za robotę budowlaną będzie płatna w terminie 30 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury Zamawiającemu. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami techniczno - budowlanymi, Polskimi Normami, zasadami wiedzy technicznej, rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.06.2003 r w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia /Dz. U. Nr 120 poz. 1126/ oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 06.02.2003 r w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych /Dz. U. Nr 47 poz. 401/.Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu po wykonaniu robót atestów certyfikatów od wbudowanych materiałów..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.21.52.22 - Roboty budowlane w zakresie ośrodków społecznych 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- DAJUMEX Sp. z o. o., ul. Demokratyczna 117, 93-348 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 32771,61 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 30297,98
Oferta z najniższą ceną: 30297,98 / Oferta z najwyższą ceną: 48861,26
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa sprzętu komputerowego i infrastruktury sieciowej dla Centrum Obsługi Przedsiębiorcy, w podziale na części
- Zaprojektowanie i wykonanie instalacji wentylacyjnej w pomieszczeniach kuchni Uniwersyteckiego Centrum Pediatrii im. M. Konopnickiej Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- Usługa doradztwa prawnego (kompleksowej obsługi prawnej) dla projektu FENX.07.01-IP.04-0013/24) Adaptacja i modernizacja przestrzeni Teatru Wielkiego w Łodzi wraz z zakupem sprzętu i wyposażenia
- Zakup i dostawa artykułów chemii gospodarczej dla potrzeb Schroniska dla Zwierząt w Łodzi w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 30-11-2025 r.
- Wykonanie przeglądów okresowych i napraw pojazdów samochodowych będących w użytkowaniu Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi z podziałem na 2 części.
- Dostawa preparatów do diagnostyki mikrobiologicznej dla Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Łodzi.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja świetlicy wiejskiej w Rudnie
- Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej w związku z remontem placu apelowego w Zespole Szkół Mechanicznych Elektrycznych i Elektronicznych przy ul. Św. Józefa 26 w Toruniu
- Modernizacja i przebudowa terenów i obiektów należących do Ośrodka Sportu i Rekreacji we Włocławku obejmująca zadanie pn. Wykonanie naprawy połączeń segmentów oraz malowanie pylonów "Hali Mistrzów"
- Termomodernizacja i remont budynku mieszkalnego jednorodzinnego Biecz 90.
- Zwiększenie dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami w placówkach szkolnych Gminy Wierzchosławice
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych związanych z kompleksową termomodernizacją budynku użyteczności publicznej- Miejsko-Gminnego Ośrodka Kultury w Szadku
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.