eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GryficeRealizacja projektu skierowanego do dzieci oddziału przedszkolnego w Przedszkolu na 1 w Gryficach pn. /Wszystkie dzieci nasze są/

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-30

Gryfice: Realizacja projektu skierowanego do dzieci oddziału przedszkolnego w Przedszkolu na 1 w Gryficach pn. /Wszystkie dzieci nasze są/
Numer ogłoszenia: 426108 - 2012; data zamieszczenia: 30.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gryfice , Plac Zwycięstwa 37, 72-300 Gryfice, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 38 53 200, faks 91 38 53 207.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gryfice.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja projektu skierowanego do dzieci oddziału przedszkolnego w Przedszkolu na 1 w Gryficach pn. /Wszystkie dzieci nasze są/.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Realizacja projektu skierowanego do dzieci oddziału przedszkolnego (18 osób) w Przedszkolu nr 1 w Gryficach pn. /Wszystkie dzieci nasze są/współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, działanie 9.1., poddziałanie 9.1.1. Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.11.00.00-8, 55.32.10.00-6, 55.52.40.00-9, 79.40.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w oparciu o treść dokumentów wymaganych w § 3 niniejszej SIWZ metodą spełnia/nie spełnia. Wykonawcy, którzy nie spełnią choćby jednego z ww. warunków, zostaną wezwani do uzupełnienia w wyznaczonym terminie brakujących lub zawierających błędy dokumentów, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w oparciu o treść dokumentów wymaganych w § 3 niniejszej SIWZ metodą spełnia/nie spełnia. Wykonawcy, którzy nie spełnią choćby jednego z ww. warunków, zostaną wezwani do uzupełnienia w wyznaczonym terminie brakujących lub zawierających błędy dokumentów, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w oparciu o treść dokumentów wymaganych w § 3 niniejszej SIWZ metodą spełnia/nie spełnia. Wykonawcy, którzy nie spełnią choćby jednego z ww. warunków, zostaną wezwani do uzupełnienia w wyznaczonym terminie brakujących lub zawierających błędy dokumentów, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w oparciu o treść dokumentów wymaganych w § 3 niniejszej SIWZ metodą spełnia/nie spełnia. Wykonawcy, którzy nie spełnią choćby jednego z ww. warunków, zostaną wezwani do uzupełnienia w wyznaczonym terminie brakujących lub zawierających błędy dokumentów, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w oparciu o treść dokumentów wymaganych w § 3 niniejszej SIWZ metodą spełnia/nie spełnia. Wykonawcy, którzy nie spełnią choćby jednego z ww. warunków, zostaną wezwani do uzupełnienia w wyznaczonym terminie brakujących lub zawierających błędy dokumentów, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gryfice.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Placówek Oświatowych; Plac Zwycięstwa 37, 72-300 Gryfice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2012 godzina 14:00, miejsce: Urząd Gminy Gryfice; Plac Zwycięstwa 37, 72-300Gryfice, sala 102.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt /Wszystkie dzieci nasze są/ jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu społecznego , działania 9.1, poddziałanie 9.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Utworzenie nowego oddziału przedszkolnego - Przygotowanie i dostawa posiłków dla dzieci w okresie listopad 2012 - grudzień 2015.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa cateringu - przygotowanie i dostawa wyżywienia dla 18 dzieci w wieku 3-5 lat, które będą uczęszczać do Przedszkola Nr 1 w Gryficach. Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie trzech posiłków dziennie tj. śniadanie, obiad i podwieczorek dla grupy maksymalnie 18 osobowej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.40.00-6, 55.32.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dodatkowe zajęcia edukacyjne-Zajęcia logopedyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia logopedyczne w wymiarze 240h (średnio 2h w tygodniu).Indywidualne zajęcia prowadzone z dziećmi potrzebującymi wsparcia. Wykonawca zobowiązuje się do napisania Indywidualnego Programu Edukacyjno - Rozwojowego dla każdego dziecka wspólnie z pozostałymi specjalistami zatrudnionymi do realizacji danego zadania..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.11.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zajęcia dodatkowe - opieka psychologiczno-pedagogiczna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opieka psychologiczno-pedagogiczna w wymiarze 240h (średnio 2h w tygodniu).Indywidualne zajęcia prowadzone z dziećmi potrzebującymi wsparcia. Wykonawca zobowiązuje się do napisania Indywidualnego Programu Edukacyjno - Rozwojowego dla każdego dziecka wspólnie z pozostałymi specjalistami zatrudnionymi do realizacji danego zadania...

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.11.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dodatkowe zajęcia edukacyjne - zajęcia korekcyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zajęcia korekcyjne w wymiarze 240h (średnio 2h w tygodniu) prowadzone z grupą 18 osobową ze szczególnym uwzględnieniem potrzeb dzieci niepełnosprawnych. Wykonawca zobowiązuje się do napisania Indywidualnego Programu Edukacyjno - Rozwojowego dla każdego dziecka wspólnie z pozostałymi specjalistami zatrudnionymi do realizacji danego zadania..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.11.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dodatkowe zajęcia edukacyjne - rytmika.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zajęcia z rytmiki w wymiarze 240h (średnio 2h w tygodniu) prowadzone z grupą 18 osobową ze szczególnym uwzględnieniem potrzeb dzieci niepełnosprawnych. Wykonawca zobowiązuje się do napisania Indywidualnego Programu Edukacyjno - Rozwojowego dla każdego dziecka wspólnie z pozostałymi specjalistami zatrudnionymi do realizacji danego zadania..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.11.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zarządzanie projektem - koordynator.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Do obowiązków należy koordynacja poszczególnych zadań w projekcie, kontrola finansów, kontakty z IP, sprawy administracyjne, procedury wyboru podwykonawców zgodnie z PZP, poprawność działań i osiąganych wskaźników. Czas pracy 80h/m-c, umowa - zlecenie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.40.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zarządzanie projektem - asystent koordynatora.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: asystent koordynatora. Do obowiązków należy prowadzenie biura projektu, sporządzanie wniosków o płatność, organizacja techniczna prowadzonych zajęć. Czas pracy 80h/m-c, umowa -zlecenie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.40.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.