Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-10-30
Gryfice: Realizacja projektu skierowanego do dzieci oddziału przedszkolnego w Przedszkolu na 1 w Gryficach pn. /Wszystkie dzieci nasze są/
Numer ogłoszenia: 426108 - 2012; data zamieszczenia: 30.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gryfice , Plac Zwycięstwa 37, 72-300 Gryfice, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 38 53 200, faks 91 38 53 207.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gryfice.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja projektu skierowanego do dzieci oddziału przedszkolnego w Przedszkolu na 1 w Gryficach pn. /Wszystkie dzieci nasze są/.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Realizacja projektu skierowanego do dzieci oddziału przedszkolnego (18 osób) w Przedszkolu nr 1 w Gryficach pn. /Wszystkie dzieci nasze są/współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, działanie 9.1., poddziałanie 9.1.1. Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.11.00.00-8, 55.32.10.00-6, 55.52.40.00-9, 79.40.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w oparciu o treść dokumentów wymaganych w § 3 niniejszej SIWZ metodą spełnia/nie spełnia. Wykonawcy, którzy nie spełnią choćby jednego z ww. warunków, zostaną wezwani do uzupełnienia w wyznaczonym terminie brakujących lub zawierających błędy dokumentów, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w oparciu o treść dokumentów wymaganych w § 3 niniejszej SIWZ metodą spełnia/nie spełnia. Wykonawcy, którzy nie spełnią choćby jednego z ww. warunków, zostaną wezwani do uzupełnienia w wyznaczonym terminie brakujących lub zawierających błędy dokumentów, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w oparciu o treść dokumentów wymaganych w § 3 niniejszej SIWZ metodą spełnia/nie spełnia. Wykonawcy, którzy nie spełnią choćby jednego z ww. warunków, zostaną wezwani do uzupełnienia w wyznaczonym terminie brakujących lub zawierających błędy dokumentów, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w oparciu o treść dokumentów wymaganych w § 3 niniejszej SIWZ metodą spełnia/nie spełnia. Wykonawcy, którzy nie spełnią choćby jednego z ww. warunków, zostaną wezwani do uzupełnienia w wyznaczonym terminie brakujących lub zawierających błędy dokumentów, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w oparciu o treść dokumentów wymaganych w § 3 niniejszej SIWZ metodą spełnia/nie spełnia. Wykonawcy, którzy nie spełnią choćby jednego z ww. warunków, zostaną wezwani do uzupełnienia w wyznaczonym terminie brakujących lub zawierających błędy dokumentów, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gryfice.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Placówek Oświatowych; Plac Zwycięstwa 37, 72-300 Gryfice.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2012 godzina 14:00, miejsce: Urząd Gminy Gryfice; Plac Zwycięstwa 37, 72-300Gryfice, sala 102.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt /Wszystkie dzieci nasze są/ jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu społecznego , działania 9.1, poddziałanie 9.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Utworzenie nowego oddziału przedszkolnego - Przygotowanie i dostawa posiłków dla dzieci w okresie listopad 2012 - grudzień 2015.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa cateringu - przygotowanie i dostawa wyżywienia dla 18 dzieci w wieku 3-5 lat, które będą uczęszczać do Przedszkola Nr 1 w Gryficach. Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie trzech posiłków dziennie tj. śniadanie, obiad i podwieczorek dla grupy maksymalnie 18 osobowej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.40.00-6, 55.32.10.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dodatkowe zajęcia edukacyjne-Zajęcia logopedyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia logopedyczne w wymiarze 240h (średnio 2h w tygodniu).Indywidualne zajęcia prowadzone z dziećmi potrzebującymi wsparcia. Wykonawca zobowiązuje się do napisania Indywidualnego Programu Edukacyjno - Rozwojowego dla każdego dziecka wspólnie z pozostałymi specjalistami zatrudnionymi do realizacji danego zadania..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.11.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zajęcia dodatkowe - opieka psychologiczno-pedagogiczna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opieka psychologiczno-pedagogiczna w wymiarze 240h (średnio 2h w tygodniu).Indywidualne zajęcia prowadzone z dziećmi potrzebującymi wsparcia. Wykonawca zobowiązuje się do napisania Indywidualnego Programu Edukacyjno - Rozwojowego dla każdego dziecka wspólnie z pozostałymi specjalistami zatrudnionymi do realizacji danego zadania...
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.11.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dodatkowe zajęcia edukacyjne - zajęcia korekcyjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zajęcia korekcyjne w wymiarze 240h (średnio 2h w tygodniu) prowadzone z grupą 18 osobową ze szczególnym uwzględnieniem potrzeb dzieci niepełnosprawnych. Wykonawca zobowiązuje się do napisania Indywidualnego Programu Edukacyjno - Rozwojowego dla każdego dziecka wspólnie z pozostałymi specjalistami zatrudnionymi do realizacji danego zadania..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.11.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dodatkowe zajęcia edukacyjne - rytmika.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zajęcia z rytmiki w wymiarze 240h (średnio 2h w tygodniu) prowadzone z grupą 18 osobową ze szczególnym uwzględnieniem potrzeb dzieci niepełnosprawnych. Wykonawca zobowiązuje się do napisania Indywidualnego Programu Edukacyjno - Rozwojowego dla każdego dziecka wspólnie z pozostałymi specjalistami zatrudnionymi do realizacji danego zadania..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.11.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zarządzanie projektem - koordynator.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Do obowiązków należy koordynacja poszczególnych zadań w projekcie, kontrola finansów, kontakty z IP, sprawy administracyjne, procedury wyboru podwykonawców zgodnie z PZP, poprawność działań i osiąganych wskaźników. Czas pracy 80h/m-c, umowa - zlecenie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.40.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zarządzanie projektem - asystent koordynatora.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: asystent koordynatora. Do obowiązków należy prowadzenie biura projektu, sporządzanie wniosków o płatność, organizacja techniczna prowadzonych zajęć. Czas pracy 80h/m-c, umowa -zlecenie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.40.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GRYFIC
- Wycieczka integracyjno-turystyczna do Turcji Zachodniej w IX i X 2025 r. dla trzech grup pracowników i emerytów Nadleśnictwa Gryfice oraz członków ich rodzin, współfinansowanej ze środków ZFŚS
- Opracowanie planu ogólnego Gminy Gryfice
- Dostawa produktów suchych oraz pieczywa dla SPZZOZ w Gryficach
- Dostawa nabiału oraz wody butelkowanej dla SPZZOZ w Gryficach
- Remont schodów oraz zadaszenia - Baszta Prochowa w Gryficach
więcej: przetargi w Gryficach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi cateringowej w zakresie przygotowywania i dostarczania posiłku (ciepła zupa) do Noclegowni, ul. Henryka Sienkiewicza 15, 14-100 Ostróda w 2025 roku
- Świadczenie usługi cateringowej w zakresie przygotowywania i dostarczania gorących posiłków do: Dziennego Domu "Senior+" oraz Klubu "Senior+" w 2025 roku.
- Świadczenie usług cateringowych dla uczniów Zespołu Szkół Specjalnych im. Jana Pawła II w Grajewie
- Gotowanie i wydawanie posiłków dla uczniów w oparciu o użyczenie wyposażonej w urządzenia i sprzęt kuchni wraz z zapleczem w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Damnicy
- Przygotowanie i dostarczanie posiłków w szkołach na terenie Gminy Redzikowo w roku szkolnym 2025/2026
- "Świadczenie usługi cateringowej obejmującej przygotowanie, dostawę i wydanie obiadów dwudaniowych dla uczniów uczęszczających do Szkoły Podstawowej Nr 7 w Miejskim Zespole Szkół Nr 3 w Krośnie"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.