To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-10-30
Ostrów Wielkopolski: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zorganizowanie i przeprowadzenie kursów
Część I - kurs podstawowej obsługi komputera i innych urządzeń biurowych
Część II - kurs podstaw krawieckich + kurs BHP wraz z I pomocą przedmedyczną
Część III - kurs podstaw stolarstwa i obsługi magazynu + kurs BHP wraz z I pomocą przedmedyczną
Numer ogłoszenia: 426092 - 2012; data zamieszczenia: 30.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 374818 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, al. Juliusza Słowackiego 1C, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 0 62 735 51 52, faks 0 62 735 02 05.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zorganizowanie i przeprowadzenie kursów Część I - kurs podstawowej obsługi komputera i innych urządzeń biurowych Część II - kurs podstaw krawieckich + kurs BHP wraz z I pomocą przedmedyczną Część III - kurs podstaw stolarstwa i obsługi magazynu + kurs BHP wraz z I pomocą przedmedyczną.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Część I - kurs podstaw obsługi komputera i innych urządzeń biurowych Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi kurs podstawowej obsługi komputera i innych urządzeń biurowych dla 14 osób niepełnosprawnych uczestniczek i uczestników projektu CHCEMY BYĆ SOBĄ, w tym 7 kobiet i 7 mężczyzn z niepełnosprawnością umysłową i intelektualną w dwóch grupach 7-osobowych, każda, w wymiarze 30 godzin. Każda z grup 6 godzin dziennie przez 5 dni, w ramach projektu pt. CHCEMY BYĆ SOBĄ w terminie: - GRUPA I od dnia 22-26 października 2012 roku, w godzinach od 9.00 - 15.00 - GRUPA II od dnia 29-31 października, 5-6 listopada 2012 roku, w godzinach od 9.00 - 15.00 Zamawiający: - w losowych przypadkach dopuszcza zmianę liczby uczestników w grupach ww. kursu, - w losowych przypadkach uniemożliwiających realizację ww. kursu w zakładanym terminie dopuszcza przesunięcie terminu ich realizacji. Wykonawca: - zapewni kadrę posiadającą odpowiednie wykształcenie, doświadczenie zawodowe i uprawnienia, - zapewni materiały szkoleniowe, - przygotuje program kursu, zawierający minimum programowe wskazane przez Zamawiającego, MINIMUM PROGRAMOWE: 1) Budowa komputera: podstawowe pojęcia, podzespoły bazowe komputera, dobór komputera do konkretnych zastosowań. 2) Podstawy obsługi komputera: uruchamianie, wyłączanie, obsługa urządzeń zewnętrznych tj. drukarka, skaner, aplikacje wbudowane w system operacyjny, operacje na folderach i plikach, podstawowa obsługa pakietu MS Office, instalowanie/odinstalowanie nowych programów, nagrywanie plików na płyty CD lub DVD, sposób postępowania w przypadku zawieszenia komputera, restartowanie, sposoby postępowania w przypadku problemów pojawiających się po uruchomieniu, wybrane opcje panelu sterowania. 3) Korzystanie z internetu: podłączenie komputera do Internetu, obsługa przeglądarki internetowej, wyszukiwanie informacji w internecie, obsługa popularne serwisów internetowych, obsługa poczty elektronicznej, komunikatory internetowe, ułatwienia dla osób niedosłyszących i niedowidzących. 4) Zastosowania: katalogowanie i przeglądanie zdjęć (współpraca z aparatem fotograficznym), odtwarzanie muzyki, oglądanie filmów, drukowanie dokumentów 5) Obsługa urządzeń biurowych (fax, ksero) uruchamianie, wyłączanie, wykonywanie kopii, przesyłanie pism, wymiana tonera, uzupełnianie papieru. - zobowiązuje się prowadzić listę obecności uczestników ww. szkolenia /w przypadku nieobecności uczestnika należy niezwłocznie powiadomić koordynatora projektu/, - zobowiązuje się wydać uczestnikom ww. kursu dokument, potwierdzający udział ww. kursie wraz z zakresem programowym i godzinowym - zgodnie ze wzorem MEN, - oznakuje stosownymi logotypami dokumentację przeprowadzenia ww. szkolenia, - zapewni dowóz na zajęcia ze Środowiskowego Domu Samopomocy w Ostrowie Wielkopolskim przy Alejach Słowackiego 1c do miejsca przeprowadzenia kursu w Ostrowie Wielkopolskim i z powrotem, - zobowiązuje się przeprowadzić anonimową ankietę oceny ww. szkolenia przez uczestników, - zapewni do przeprowadzenia ww. szkolenia pomieszczenia wraz z zapleczem sanitarnym odpowiednio dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych - bez barier architektonicznych w mieście Ostrów Wielkopolski, - oznaczy miejsce realizacji szkolenia z aktywnych form poszukiwania pracy informacją o współfinansowaniu przez Unię Europejską z zastosowaniem stosownych logotypów. - podczas ww. szkolenia zapewni uczestnikom poczęstunek (jedna przerwa kawowo-herbaciana z ciastkami oraz zimne napoje wg potrzeb, jeden posiłek ciepły - drugie danie), - w terminie 7 dni od dnia zakończenia ww. szkolenia, przekaże do siedziby PCPR następujący komplet dokumentów, do zadania: a) oryginał listy obecności uczestników ww. kursu, b) dokument potwierdzony za zgodność z oryginałem, potwierdzający udział w ww. kursie wraz z zakresem programowym i godzinowym, c) anonimową ankietę oceny szkolenia dokonaną przez uczestników, d) zdjęcia dokumentujące realizację zadania na nośniku CD lub DVD. Część II - kurs podstaw krawieckich + kurs BHP wraz z pierwszą pomocą przedmedyczną Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi kurs podstaw krawieckich /64 godzin/ kurs BHP /14 godzin/ kurs z pierwszej pomocy przedmedycznej /6 godzin/ dla 7 uczestniczek niepełnosprawnych projektu CHCEMY BYĆ SOBĄ, w jednej grupie przez 6 godzin dziennie w terminie: od dnia 12-16, 19-23, 26-30 listopada, 3-7 grudnia 2012, od godziny 9.00 - 15.00, Zamawiający: - w losowych przypadkach dopuszcza zmianę liczby uczestników w grupach ww. kursu, - w losowych przypadkach uniemożliwiających realizację ww. kursu w zakładanym terminie dopuszcza przesunięcie terminu ich realizacji. Wykonawca: - zapewni kadrę posiadającą odpowiednie wykształcenie, doświadczenie zawodowe i uprawnienia, - zapewni materiały szkoleniowe, - przygotuje program kursu, zawierający minimum programowe wskazane przez Zamawiającego, MINIMUM PROGRAMOWE: 1) Maszyny do szycia, overlock, rodzaje szwów maszynowych. 2) Nauka szycia ręcznego. 3) Układanie form, krojenie odzieży. 4) Szycie odzieży miarowej o prostych krojach; szycie różnych typów kieszeni; szycie kołnierzy; wszywanie zamków; szycie odzieży z zastosowaniem podszewek; zdejmowanie miary i przygotowywanie do pierwszej przymiarki. 5) Nauka szycia na maszynie, overlocku, dziurkarce. - oznaczy miejsce realizacji szkolenia z aktywnych form poszukiwania pracy informacją o współfinansowaniu przez Unię Europejską z zastosowaniem stosownych logotypów. - zapewni dowóz na zajęcia ze Środowiskowego Domu Samopomocy w Ostrowie Wielkopolskim przy Alejach Słowackiego 1c do miejsca przeprowadzenia kursu w Ostrowie Wielkopolskim i z powrotem, - podczas ww. szkolenia zapewni uczestnikom poczęstunek (jedna przerwa kawowo-herbaciana z ciastkami oraz zimne napoje wg potrzeb, jeden posiłek ciepły - drugie danie), - w terminie 7 dni od dnia zakończenia ww. szkolenia, przekaże do siedziby PCPR następujący komplet dokumentów, do zadania: a) oryginał listy obecności uczestników ww. kursu, b) dokument potwierdzony za zgodność z oryginałem, potwierdzający udział w ww. kursie wraz z zakresem programowym i godzinowym - zgodnie ze wzorem MEN, c) anonimową ankietę oceny szkolenia dokonaną przez uczestników, d) zdjęcia dokumentujące realizację zadania na nośniku CD lub DVD. Część III - kurs podstaw stolarstwa i obsługi magazynu + kurs BHP wraz z pierwszą pomocą przedmedyczną Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi kurs podstaw stolarstwa i obsługi magazynu /64 godziny/ kurs BHP /14 godzin/ kurs pierwszej pomocy przedmedycznej /6 godzin/ dla 7 uczestników niepełnosprawnych projektu CHCEMY BYĆ SOBĄ, w jednej grupie przez 6 godzin dziennie w terminie: od dnia 12-16, 19-23, 26-30 listopada, 3-7 grudnia 2012, od godziny 9.00 - 15.00, Zamawiający: - w losowych przypadkach dopuszcza zmianę liczby uczestników w grupach ww. kursu, - w losowych przypadkach uniemożliwiających realizację ww. kursu w zakładanym terminie dopuszcza przesunięcie terminu ich realizacji. Wykonawca: - zapewni kadrę posiadającą odpowiednie wykształcenie, doświadczenie zawodowe i uprawnienia, - zapewni materiały szkoleniowe, - przygotuje program kursu, zawierający minimum programowe wskazane przez Zamawiającego, MINIMUM PROGRAMOWE: 1) Gospodarka magazynowa w przedsiębiorstwie produkcyjnym i handlowym. 2) Dokumentacja magazynowa. 3)Infrastruktura, sprzęt i urządzenia magazynowe, współzależność pomiędzy elementami infrastruktury magazynowej. 4) Inwentaryzacja stanów magazynowych. 5) Gospodarka zapasami. 6) Podstawy obsługi programów handlowych. 7) Obsługa kas fiskalnych. 8)Stolarstwo (maszyny, sprzęt oraz narzędzia w pracach stolarskich, dobór właściwych materiałów oraz narzędzi, wymiarowanie, tolerancje wymiarów i pasowania, wykonywanie prostych konstrukcji np. meble skrzyniowe). - zobowiązuje się prowadzić listę obecności uczestników ww. szkolenia /w przypadku nieobecności uczestnika należy niezwłocznie powiadomić koordynatora projektu/, - zapewni dowóz na zajęcia ze Środowiskowego Domu Samopomocy w Ostrowie Wielkopolskim przy Alejach Słowackiego 1c do miejsca przeprowadzenia kursu w Ostrowie Wielkopolskim i z powrotem, - zobowiązuje się wydać uczestnikom ww. kursu dokument, potwierdzający udział ww. kursie wraz z zakresem programowym i godzinowym - zgodnie ze wzorem MEN, - oznakuje stosownymi logotypami dokumentację przeprowadzenia ww. szkolenia, - zobowiązuje się przeprowadzić anonimową ankietę oceny ww. szkolenia przez uczestników, - zapewni do przeprowadzenia ww. szkolenia pomieszczenia wraz z zapleczem sanitarnym odpowiednio dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych - bez barier architektonicznych w mieście Ostrów Wielkopolski, - oznaczy miejsce realizacji szkolenia z aktywnych form poszukiwania pracy informacją o współfinansowaniu przez Unię Europejską z zastosowaniem stosownych logotypów. - podczas ww. szkolenia zapewni uczestnikom poczęstunek (jedna przerwa kawowo-herbaciana z ciastkami oraz zimne napoje wg potrzeb, jeden ciepły posiłek - drugie danie), - w terminie 7 dni od dnia zakończenia ww. szkolenia, przekaże do siedziby PCPR następujący komplet dokumentów, do zadania: a) oryginał listy obecności uczestników ww. kursu, b) dokument potwierdzony za zgodność z oryginałem, potwierdzający udział w ww. kursie wraz z zakresem programowym i godzinowym, c) anonimową ankietę oceny szkolenia dokonaną przez uczestników, d) zdjęcia dokumentujące realizację zadania na nośniku CD lub DVD..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego 80.53.32.00 - Kursy komputerowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Postępowanie jest realizowane w ramach projektu: CHCEMY BYĆ SOBĄ w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.2. Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmacnianie sektora ekonomii społecznej, Poddziałanie 7.2.1. Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa: Kurs podstaw krawieckich + kurs BHP wraz z I pomocą przedmedyczną
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OŚRODEK SZKOLENIA I USŁUG TECHNICZNYCH "FENIX" MAREK FABISIAK
jakie przetargi wygrała firma
OŚRODEK SZKOLENIA I USŁUG TECHNICZNYCH "FENIX" MAREK FABISIAK
- Ośrodek Szkolenia i Usług Technicznych FENIX, ul. Batorego 35, 63-400 Ostrów Wielkopolski, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24780,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 27881,00
Oferta z najniższą ceną: 27881,00 / Oferta z najwyższą ceną: 27881,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Kurs podstaw stolarstwa i obsługi magazynu + kurs BHP wraz z I pomocą przedmedyczną
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OŚRODEK SZKOLENIA I USŁUG TECHNICZNYCH "FENIX" MAREK FABISIAK
jakie przetargi wygrała firma
OŚRODEK SZKOLENIA I USŁUG TECHNICZNYCH "FENIX" MAREK FABISIAK
- Ośrodek Szkolenia i Usług Technicznych FENIX, ul. Batorego 35, 63-400 Ostrów Wielkopolski, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24780,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 27881,00
Oferta z najniższą ceną: 27881,00 / Oferta z najwyższą ceną: 27881,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- Świadczenie usług konserwacji- przeglądów aparatury i sprzętu medycznego
- Budowa ciągu pieszo - jezdnego oraz kanalizacji deszczowej na ulicy Zduńskiej w Ostrowie Wielkopolskim
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej na terenie Zakładu Oczyszczania i Gospodarki Odpadami "MZO" S.A. w Ostrowie Wielkopolskim
- Naprawy , przeglądy, konserwacje, usługi wulkanizacyjne oraz badania techniczne ambulansów systemowych, transportowych oraz pojazdów administracyjnych.
- Wykonywanie okresowych przeglądów i konserwacji oraz napraw instalacji klimatyzacji i wentylacji mechanicznej.
- Rozbudowa, przebudowa oraz wyposażenie pomieszczeń Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Ostrowie Wielkopolskim
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja szkolenia kompetencyjnego dla przedstawicieli kadry pomocy i integracji społecznej z terenu województwa lubelskiego w przedmiocie Centrów Usług Społecznych wraz organizacją...
- Usługi szkoleniowe z języka angielskiego w ramach projektu pt. "jUŚt transition - Potencjał Uniwersytetu Śląskiego podstawą Sprawiedliwej Transformacji regionu"
- Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie grupowego szkolenia dla 4 osób bezrobotnych w zakresie "Operator obrabiarek sterowanych numerycznie (CNC)" z egzaminem czeladniczym.
- Realizacja programu reintegracji społecznej i zawodowej w Klubie Integracji Społecznej dla uczestników projektu pn.: "Integracja - Aktywizacja w Gminie Tryńcza"
- PODN.ZP.321.5.2024 Przeprowadzenie sesji coachingowych dla nauczycieli ze szkół uczestniczących w projekcie
- Przeprowadzenie szkoleń i kursów dla uczniów i nauczycieli w ramach projektów pn. Absolwent ZSB Olsztyn pracownikiem przyszłości oraz ZSB szkołą przyszłości - Nauczyciel 4K
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.