Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2005-08-19
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: dostawa leków w 6 pakietach Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Samodzielny Publiczny Centralny Szpital Kliniczny, do kontaktów: Renata Równicka, ul. Banacha 1a, 02-097 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5991705, fax 022 5991704, e-mail: zp@spcsk.amwaw.edu.pl, spcsk.amwaw.edu.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa leków w 6 pakietach. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Pakiet 1:Cymevene inj. 0,5 fiol.- 500 fiol.,Prograf kaps. 5mg x 30 kaps. - 80 op.,Protopic ung. 0,1% á 30,0g. - 50 szt., Pakiet 2:Ondansetron 8 mg/4ml x 5 amp. - 3500 op., Pakiet 3:Aciclovir inj 0,5 x 10 fiol. - 250 op., Pakiet 4:Amikacin inj. 1,0 fiol. - 4500 fiol.,Cefoperazon inj. 1,0 fiol. - 3600 fiol.,Doxorubicin inj. 50mg fiol. - 750 fiol., Epirubicin PFS inj. 50 mg fiol.- 100 fiol., Fluconazol tabl. 0,1 x 7 tabl.- 800 op. Pakiet 5: Voluven 6% fl. 500ml - 3000 fl. Pakiet 6:Aranesp (Darbepoetyna alfa) amp. á 500µg - 100.000 µg. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Samodzielny Publiczny Centralny Szpital Kliniczny - Apteka. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.00.00.00 - Chemikalia, produkty chemiczne i włókna gotowe Kod CPV wg słownika 2008: 24.00.00.00 - Produkty chemiczne 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Pakiet Nr 1: 1273,00 zł Pakiet Nr 2: 785,00 zł Pakiet Nr 3: 632,00 zł Pakiet Nr 4: 1473,00 zł Pakiet Nr 5: 841,00 zł Pakiet Nr 6: 5047,00 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Termin płatności zgodnie z zapisami zawartymi w SIWZ. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Zgodnie z zapisami zawartymi w SIWZ. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Określone w SIWZ. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Dokumenty określone w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 07.04.2004 par.1 ust.1 pkt. 1,3,4,5,6. W przypadku Wykonawców, którzy mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP zastosowanie ma par. 2 ww Rozporządzenia. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2005/S 77 - 74289 z dnia 20.04.2005. 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: DZP/270/147/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 19.09.2005, cena - 30 PLN. Warunki i sposób płatności: gotówka lub za zaliczeniem pocztowym. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 19.09.2005 godzina 09:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: otwarcie ofert jest jawne. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 19.09.2005, godzina 10:00, Samodzielny Publiczny Centralny Szpital Kliniczny - Dział Zamówień publicznych blok C, parter pok. 20.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 12.08.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pakiet Nr 1 - 1. Cymevene inj. 0,5 fiol. 2. Prograf kaps. 5mg x 30 kaps. 3. Protopic ung. 0,1% á 30,0g. 3) Zakres lub wartość: Pakiet Nr 1 - 1. Cymevene inj. 0,5 fiol.- 500 fiol. 2. Prograf kaps. 5mg x 30 kaps. - 80 op. 3. Protopic ung. 0,1% á 30,0g.- 50 szt. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pakiet Nr 2 1. Ondansetron 8 mg/4ml x 5 amp. 3) Zakres lub wartość: Pakiet Nr 2 1. Ondansetron 8 mg/4ml x 5 amp. - 3500 op. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pakiet Nr 3 1. Aciclovir inj 0,5 x 10 fiol. 3) Zakres lub wartość: Pakiet Nr 3 1. Aciclovir inj 0,5 x 10 fiol.- 250 op. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pakiet Nr 4 1. Amikacin inj. 1,0 fiol. 2. Cefoperazon inj. 1,0 fiol. 3. Doxorubicin inj. 50mg fiol. 4. Epirubicin PFS inj. 50 mg fiol. 5. Fluconazol tabl. 0,1 x 7 tabl. 3) Zakres lub wartość: 1. Amikacin inj. 1,0 fiol.- 4500 fiol. 2. Cefoperazon inj. 1,0 fiol.- 3600 fiol. 3. Doxorubicin inj. 50mg fiol.- 750 fiol. 4. Epirubicin PFS inj. 50 mg fiol.- 100 fiol. 5. Fluconazol tabl. 0,1 x 7 tabl.- 800 op. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 5 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pakiet Nr 5 1. Voluven 6% fl. 500ml. 3) Zakres lub wartość: Pakiet Nr 5 1. Voluven 6% fl. 500ml- 3000 fl. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 6 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pakiet Nr 6 1. Aranesp (Darbepoetyna alfa) amp. á 500µg. 3) Zakres lub wartość: Pakiet Nr 6 1. Aranesp (Darbepoetyna alfa) amp. á 500µg- 100.000 µg 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przedłużenie licencji Nutanix Cloud Infrastructure (NCI) Ultimate wraz z Security na istniejącej infrastrukturze Zamawiającego na potrzeby systemu Archiwum Dokumentów Elektronicznych (ADE)
- Wykonanie pomiarów ruchu na bieżące potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie w latach 2026 - 2028 - Badania prędkości chwilowej pojazdów i natężenia ruchu wraz ze strukturą rodzajową
- Pomiary ruchu na bieżące potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w latach 2026-2028 na ternie m.st. Warszawy
- Usługi doradcze dotyczące realizacji Projektu "Smart Geoportal" - wsparcie prawne
- Organizacja kompleksowej obsługi spotkania pn. Forum wiedzy Państwowej Inspekcji Sanitarnej.
- Wykonanie opracowania pt. Studium obsługi komunikacyjnej wschodniej części dzielnicy Białołęka
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków medycznych
- Dostawa filtrów do usuwania leukocytów, płynów wzbogacających do przechowywania płytek krwi i krwinek czerwonych, pojemników, DMSO, wskaźników do napromieniowywania , drobnego sprzętu medycznego
- Dostawa mebli biurowych i kuchennych, archiwum do archiwizacji bloczków parafinowych, telefonów bezprzewodowych, tabletek solnych do uzdatniania wody, chlorynu sodu (...) w podziale na 8 części.
- UTWORZENIE ŻŁOBKA NR 1 PRZY UL. PUŁASKIEGO 7A W MYSZKOWIE - ZAD. DOF. W RAMACH PROGR. AKTYWNY MALUCH +2022-2029: CZ. 1 - DOSTAWA I MONTAŻ WYPOSAŻENIA ŻŁOBKA CZ. 2 - SPRZĘT AGD I SPRZĘT ELEKTRONICZNY
- 921231 EURO.
- dostawa odczynników chemicznych, izotopowych oraz laboratoryjnych.
więcej: Produkty chemiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





