eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa mebli do przychodni przy ul. Sieciechowskiej 4 i ul. Wrzeciono 10 c w Warszawie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-11

Warszawa: Dostawa mebli do przychodni przy ul. Sieciechowskiej 4 i ul. Wrzeciono 10 c w Warszawie
Numer ogłoszenia: 426020 - 2009; data zamieszczenia: 11.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa-Żoliborz , ul. Szajnochy 8, 01-637 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8335888, faks 022 8335882.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzzlo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli do przychodni przy ul. Sieciechowskiej 4 i ul. Wrzeciono 10 c w Warszawie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mebli obejmuje 4 części, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Część I - Dostawa mebli biurowych - przychodnia przy ul. Wrzeciono Część II - Dostawa mebli lekarskich - przychodnia przy ul. Wrzeciono Część III - Dostawa krzeseł - przychodnia przy ul. Wrzeciono Część IV - Dostawa mebli biurowych - przychodnia przy ul. Sieciechowskiej.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.01.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, to jest: 2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania (na podst. art. 24 ustawy). 6. Zamawiający dokonuje oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów wskazanych w pkt 7 SIWZ, w sposób :spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, iż Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych należy złożyć w treści oferty : 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. - Oświadczenie musi być złożone w formie oryginału. 2. W celu potwierdzenia, iż Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności Wykonawca ponadto składa: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 0.8
  • 2 - termin realizacji - 0.2

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzzlo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SPZZLO Warszawa Żoliborz, ul. Szajnochy 8, 01-637 Warszawa, Dział Zamówień Publicznych, pok. 225.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2009 godzina 10:30, miejsce: SPZZLO Warszawa Żoliborz, ul. Szajnochy 8, 01-637 Warszawa, Kancelaria pok. nr 102.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa mebli biurowych przychodnia przy ul. Wrzeciono 10 c.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. biurka szt 25, 2. Regały na dokumenty 21, 3. Przewijaki dla dzieci 5, 8. Kontenerek pod biurko 1,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.01.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 0.8
    • 2. termin wykonania - 0.2

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa mebli lekarskich przychodnia przy ul. Wrzeciono 10 c.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Kozetki lekarskie 10 szt i EKG 1 szt, 2. Szafy lekarskie 5 szt, 3. Taborety obrotowe 8 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.01.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 0.8
    • 2. termin realizacji - 0.2

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa krzeseł przychodnia przy ul. Wrzeciono 10 c.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Krzesła typu ISO 50 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.01.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 0.8
    • 2. termin realizacji - 0.2

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa mebli biurowych przychodnia przy ul. Sieciechowska 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szafa do pomieszczenia gospodarczego, 2. Szafa na czystą bieliznę 3. Biurko z wysuwanym blatem na klawiaturę,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.01.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 0.8
    • 2. termin realizacji - 0.2

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.