To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-01-02
Mikołów: Dostawa infomatów dla Starostwa Powiatowego w Mikołowie w ramach realizacji projektu ZPORR: System elektronicznej komunikacji w Powiecie Mikołowskim. Usługi publiczne on-line. Priorytet 1Rozbudowa i modernizacja infrastruktury służącej wzmacnianiu
Numer ogłoszenia: 425 - 2008; data zamieszczenia: 02.01.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 239287 - 2007.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Mikołowskiego, ul. Żwirki i Wigury, 43-190 Mikołów, woj. śląskie, tel. (032) 32-48-100, 32-48-125, fax (032) 32-48-147, 32-48-132.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa infomatów dla Starostwa Powiatowego w Mikołowie w ramach realizacji projektu ZPORR: System elektronicznej komunikacji w Powiecie Mikołowskim. Usługi publiczne on-line. Priorytet 1Rozbudowa i modernizacja infrastruktury służącej wzmacnianiu konkurencyjności regionów, Działanie 1.5 Infrastruktura społeczeństwa informacyjnego współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż, instalacja i konfiguracja 7 sztuk infomatów wewnętrznych zgodnych z specyfikacja techniczna opisaną w zał. Nr 1 do SIWZ: Infomat wewnętrzny wolnostojący wraz z oprogramowaniem powinien być odporny na uszkodzenia (wandaloodporny). Ponadto powinien zapewniać możliwość montażu dodatkowych elementów wyposażenia takich jak: a) monitor wandaloodporny, b) klawiatura wandaloodporna, c) CD/DVD serwisowe, d) aktywne głośniki stereo, e) system wentylacyjny z termostatem. 2. Instalacja, konfiguracja i instruktaż personelu Wykonawca w ramach dostawy dostarczy, zainstaluje, skonfiguruje i dostosuje do potrzeb Zamawiającego przedmiot zamówienia wraz ze wszelkim niezbędnym dla jego funkcjonowania oprogramowaniem dodatkowym oraz instruktaż w zakresie obsługi użytkowników oraz administratorów. Zakres instruktażu obejmuje minimum 2 osoby w czasie minimum 20 godzin - zgodnie z treścią umowy. Instruktaż odbędzie się w siedzibie Zamawiającego. 3. Ogólne warunki gwarancji 1. Gwarancja: - minimum 36 miesięcy Okres gwarancji na przedmiot zamówienia biegnie od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego przez przedstawicieli Zamawiającego. Na czas wystąpienia awarii jakiegokolwiek urządzenia bieg terminu gwarancji ulega zawieszeniu. Termin gwarancji biegnie dalej dopiero po podpisaniu protokołu odbioru po usunięciu awarii. 3. Warunki serwisu: a) Warunki gwarancji na przedmiot zamówienia to 3 lata i liczony jest od daty dokonania odbioru jakościowego i ilościowego całości dostawy bez zastrzeżeń. - Wyżej wymieniona gwarancja dotyczy wszystkich elementów z wyjątkiem materiałów eksploatacyjnych. - Do dostarczonego przedmiotu zamówienia będą dołączone karty gwarancyjne zawierające: typ i numer seryjny sprzętu, termin gwarancji, warunki ważności gwarancji, adresy i numery telefonów punktów serwisowych świadczących usługi gwarancyjne. Fakt awarii, naprawy i ewentualnej wymiany sprzętu na nowy będzie odnotowywany każdorazowo w karcie gwarancyjnej. b) Warunki serwisu: serwis w miejscu instalacji, przystąpienie do wykonania naprawy w ciągu 24 godzin od zgłoszenia awarii za pośrednictwem faksu, poczty e-mail lub w formie pisemnej, czas wykonania naprawy max 48 godzin (od dnia zgłoszenia awarii), usługa obowiązująca przez 3 lata od daty dokonania odbioru jakościowego i ilościowego całości dostawy bez zastrzeżeń. W szczególnych przypadkach dopuszczalna jest naprawa w autoryzowanym serwisie, po uprzednim zabezpieczeniu danych przed nieuprawnionym dostępem oraz podstawieniu na okres naprawy sprzętu zastępczego o parametrach nie gorszych, na co Zamawiający musi wyrazić pisemną zgodę. - Okres naprawy gwarancyjnej przedłuża odpowiednio czas udzielonej gwarancji W przypadku, gdy wykonawca zaoferuje przedmiot zamówienia równoważny zobowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez zamawiającego w SIWZ poprzez w szczególności: - szczegółowy opis proponowanego rozwiązania równoważnego zamieszczony w ofercie potwierdzające spełnienie wymogów opisanych w SIWZ, oraz - zamawiający zastrzega sobie możliwość prezentacji/demonstracji zaoferowanego przedmiotu zamówienia w siedzibie zamawiającego po upływie terminu składania ofert, po uprzednim wezwaniu (z wyprzedzeniem 3 dniowym), w celu weryfikacji zaproponowanego rozwiązania, na potwierdzenie spełnienia wymogów opisanych w SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.25.40.00 - Systemy informacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 48.81.00.00 - Systemy informacyjne Oryginalny kod CPV: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Oryginalny kod CPV: 30.24.00.00 - Oprogramowanie Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 98000 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak; Dofinansowanie projektu w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego 2004 - 2006, Priorytet 1 Rozbudowa i modernizacja infrastruktury służącej wzmaccnianiu konkurencyjności regionów, Działanie 1.5 Infrastruktura społeczeństwa informacyjnego wspólfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego..
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: NAZWA: Dostawa infomatów dla Starostwa Powiatowego w Mikołowie w ramach realizacji projektu ZPORR: System elektronicznej komunikacji w Powiecie Mikołowskim. Usługi publiczne on-line. Priorytet 1Rozbudowa i modernizacja infrastruktury służącej wzmacnianiu konkurencyjności regionów, Działanie 1.5 Infrastruktura społeczeństwa informacyjnego współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego..
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
RIVER JACEK BATOR SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
RIVER JACEK BATOR SPÓŁKA JAWNA
- RIVER Jacek Bator Sp.j., ul. Lindego 2, 30-148 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 66220.00
- Oferta z najniższą ceną: 66220.00 / oferta z najwyższą ceną: 66220.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z MIKOŁOWA
- Sprzedaż i dost sprzętu elektrycz, stołów elektrotech oraz stanow dydaktycz dla ZSP w Ornontowicach, ZSEiU w Łaziskach Górnych oraz ZST w Mikołowie, w ramach projektu "Zawodowy Mikołowski - Eduk Zawod
- Opracowanie dokumentacji projektowych dla robót budowlanych związanych z dostosowaniem szkół Powiatu Mikołowskiego do potrzeb osób z niepełnosprawnościami ,w zakresie dostępności zewnętrznej
- Świadczenie usług wyłapywania i zapewnienia ciągłej opieki nad bezdomnymi zwierzętami z terenu Gminy Mikołów w liczbie 140 zwierząt w terminie od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
- Wykonanie wielobranżowych dokumentacji projektowych dla robót remontowo - budowlanych w ZSP w Ornontowicach, ZSEiU w Łaziskach Górnych oraz w ZST w Mikołowie, w ramach projektu "Zawodowy Mikołowski
- Sprzedaż i dostawa pracowni językowej i mebli dla ZSP w Ornontowicach i ZSEiU w Łaziskach G. , w ram. projekt. "Zawod Mikołowski - Edukacja Zawodowa w procesie transformacji w Powiecie Mikołowskim"
- ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY MIKOŁÓW W SEZONIE 2025/2026
więcej: przetargi w Mikołowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Doposażenie szkół w sprzęt TIK i pomoce dydaktyczne do realizacji zajęć dodatkowych w ramach projektu "Wsparcie na starcie (edycja 3)! wsparcie uczniów/uczennic z 3 szkół podstawowych (...)
- "Dostawę, wdrożenie infrastruktury informatycznej w ramach projektu grantowego Cyberbezpieczny Samorząd - "Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa w Gminie Ożarów"
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu "Cyberbezpieczna Gmina Miasto Sierpc
- Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego w ramach projektu "KSSE - SKILL UP!" oraz dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu "Twórcze Maluchy "
- Zapewnienie wsparcia technicznego dla użytkowanego przez Zakład Emerytalno-Rentowy MSWiA Systemu FUDO
- Dzierżawa modułów programów: Petrel, Techlog, Petromod lub równoważnych - na okres 1 miesiąca na potrzeby WGGiOŚ
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





