To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-12-14
Warszawa: Dostawa wkładów drukujących do drukarek i faksów
Numer ogłoszenia: 425832 - 2011; data zamieszczenia: 14.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 332688 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka", Al. Dzieci Polskich 20, 04-730 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8151024, faks 022 8151015.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wkładów drukujących do drukarek i faksów.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa wkładów drukujących do drukarek i faksów - 4 pakiety.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13 - Wkłady drukujące .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Tonery do drukarek laserowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Cartridge Control Sp. z o. o., ul.Zagórska 186, 25-436 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 169186,85 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 100168,74
Oferta z najniższą ceną: 100168,74 / Oferta z najwyższą ceną: 175407,84
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Tusze do drukarek atramentowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
RYSZARD SAŁACIŃSKI ZAKŁAD USŁUGOWO HANDLOWY
jakie przetargi wygrała firma
RYSZARD SAŁACIŃSKI ZAKŁAD USŁUGOWO HANDLOWY
- Ryszard Sałaciński Zakład Usługowo-Handlowy, ul. Agrestowa 12/1, 65-780 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 46480,57 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 39121,90
Oferta z najniższą ceną: 39121,90 / Oferta z najwyższą ceną: 59604,57
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Tonery do kserokopiarek
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Andrzej Kulesza GANDOLF, ul. Wyszogrodzka 3 m 1, 03-337 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10606,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 14501,70
Oferta z najniższą ceną: 14501,70 / Oferta z najwyższą ceną: 16061,46
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Kasety do drukarek igłowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
RYSZARD SAŁACIŃSKI ZAKŁAD USŁUGOWO HANDLOWY
jakie przetargi wygrała firma
RYSZARD SAŁACIŃSKI ZAKŁAD USŁUGOWO HANDLOWY
- Ryszard Sałaciński Zakład Usługowo-Handlowy, ul. Agrestowa 12/1, 65-780 Zielona Gora, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 439,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 307,65
Oferta z najniższą ceną: 307,65 / Oferta z najwyższą ceną: 1468,62
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont pustostanu w budynku mieszkalnym przy ul. Lawinowej 6 lok 1 w Warszawie.
- Remont poddasza i pokrycia dachowego w budynku Szkoły Podstawowej nr 246 przy ul. Białowieskiej 22 w Warszawie.
- Przebudowa sali konferencyjnej wraz z przyległymi pomieszczeniami na pierwszym piętrze w budynku Urzędu Dzielnicy przy Placu Czerwca 1976 nr 1 w Warszawie.
- Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych do Lotniczego Pogotowia Ratunkowego.
- Zakup subskrypcji na oprogramowanie Academic VMware Horizon Enterprise
- Zabudowa powierzchni wystawienniczej wraz z obsługą na potrzeby organizacji polskiego stoiska promocyjnego podczas targów Food&Drinks Malaysia 2025 w dniach 01-03.07.2025 r. w Kuala Lumpur w Malezji
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa obsługa serwisowa urządzeń drukująco - kopiujących będących własnością Sądu Rejonowego w Radomiu wraz z dostawą i wymianą materiałów eksploatacyjnych.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących na potrzeby instytucji będących na zaopatrzeniu Jednostki Wojskowej Nr 3964
- 25/D/25 "Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących"
- Zakup i dostawa zestawów komputerowych, laptopów, tonerów i akcesoriów dla Urzędu Miasta Częstochowy - 6 części
- dostawa i usługa z zakresu informatyki w podziale na 2 zadania
więcej: Wkłady drukujące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.