Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-10-30
Toruń: ZAKUP I DOSTAWA URZĄDZEŃ PRZEŁADUNKOWYCH. Numer referencyjny P/63/IW/12/A
Numer ogłoszenia: 425830 - 2012; data zamieszczenia: 30.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4620 , ul. Okólna 37, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 653 36 94, faks 56 653 36 60.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.12wog.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP I DOSTAWA URZĄDZEŃ PRZEŁADUNKOWYCH. Numer referencyjny P/63/IW/12/A.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest - Zakup i dostawa urządzeń przeładunkowych, zgodnie z wymaganiami określonymi w wymaganiach taktyczno-technicznych (WT-T) - załącznik nr 1 do SIWZ, który stanowi jej integralną część. 2. Zakres czynności Wykonawcy w ramach wykonania przedmiotu zamówienia: 2.1. Dostawa urządzeń do siedziby Zamawiającego. 3. Do każdego egzemplarza urządzenia Wykonawca dostarczy wraz z dostawą: 3.1. dokumentację techniczno-ruchową sporządzoną w języku polskim zawierającą instrukcję obsługi i opis użytkowania sprzętu oraz instrukcję obsługi i napraw - 2 kpl. 3.2. katalog części zamiennych w języku polskim wraz z wykazem punktów serwisowych - 2 kpl. 3.3. świadectwo wzorcowania (kalibracji) wydane przez laboratorium akredytowane zgodnie z ustawa (o systemie oceny zgodności) z dnia 30 sierpnia 2002 r. (Dz. U. Nr 166 poz.1360 z późn.zm.) - dotyczy części nr 3. 4. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca dostarczy do Szefostwa Transportu i Ruchu Wojsk - Centrum Koordynacji Ruchu Wojsk (ul. Radiowa 2, 00-908 Warszawa): 4.1. Dokumentację, o której mowa w pkt. 3.1 - 3.2. w formie wydawnictwa i w wersji elektronicznej - 1 kpl., 4.2. protokół wykonania czynności dozoru technicznego w zakresie czynności poprzedzających wydanie pierwszej decyzji oraz decyzję po ich wykonaniu (ustawa z 21 grudnia z 2000r. o dozorze technicznym Dz.U.Nr 122, poz.1321 z późn. zm.) - jeżeli dotyczy. 5. Gwarancja na dostarczone urządzenia nie może być krótsza niż: 24 m-ce. 6. Urządzenia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane i wyprodukowane w 2012 roku. 7. System zarządzania jakością Producenta oferowanego urządzenia musi być zgodny z normami jakościowymi PN-EN ISO 9001 lub AQAP 2120..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.41.85.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. W zakresie potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć: 1.1. Wypełniony formularz ofertowy w zakresie parametrów technicznych oferowanych wózków akumulatorowych. 1.2. Deklarację zgodności, potwierdzającą zgodność przedmiotu umowy z wyspecyfikowanymi w SIWZ wymaganiami. Deklaracja zgodności musi spełniać wymagania normy PN-EN ISO 17050-1. 1.3. Aktualne zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań podmiotów z normami jakościowymi poświadczające, że system zarządzania jakością Producenta spełnia wymagania zawarte w normie PN-EN ISO 9001 lub AQAP 2120.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.12wog.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: odebrać osobiście w siedzibie JW. 4620 Toruń ul. Okólna 37 w kancelarii (budynek nr 97, pokój nr 11), zamówić faksem (o przesłanie pocztą) lub pobrać ze strony internetowej (bezpłatnie).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.11.2012 godzina 10:30, miejsce: Oferty należy składać w JW. 4620 Toruń ul. Okólna 37 w kancelarii jawnej (budynek nr 97, pokój nr 11) lub drogą pocztową na adres JW. 4620.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup i dostawa wózków widłowych akumulatorowych wysokiego unoszenia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa wózków widłowych akumulatorowych wysokiego unoszenia w ilości 8 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.41.85.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup i dostawa wózków unoszących widłowych akumulatorowych o udźwigu min. 2T.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa wózków unoszących widłowych akumulatorowych o udźwigu min. 2T, w ilości 7 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.41.85.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup i dostawa wózków unoszących widłowych o udźwigu min. 2T z możliwością określania masy ładunku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa wózków unoszących widłowych o udźwigu min. 2T z możliwością określania masy ładunku, w ilości 14 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.41.85.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zakup i dostawa wózków unoszących widłowych o udźwigu min. 2T.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa wózków unoszących widłowych o udźwigu min. 2T, w ilości 12 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.41.85.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zakup i dostawa podnośników nożycowych, przeładunkowych zewnętrznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa podnośników nożycowych, przeładunkowych zewnętrznych, w ilości 2 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.41.85.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla przebudowy skrzyżowania na rondo turbinowe przy Placu Skalskiego w Toruniu
- Instalacja klimatyzacji w budynku Urzędu Miasta Torunia przy ul. Wały gen. Sikorskiego 8 w Toruniu.
- Przegląd i konserwacja urządzeń klimatyzacji, wentylacji mechanicznej i klap przeciwpożarowych na terenie kompleksów wojskowych w Garnizonach Toruń i Inowrocław.
- Dostawa systemu do analizy organizmów GMM/GMO.
- Zaprojektowanie i wykonanie remontu posadzki w budynku JRG nr 3 Komendy Miejskiej PSP w Toruniu przy ul. Olsztyńskiej 6
- Remont pomieszczeń w Mini Aquaparku w Toruniu
więcej: przetargi w Toruniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.