eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SulechówRemont poddasza w remizie strażackiej OSP w Kijach - II etap

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-12-14

Sulechów: Remont poddasza w remizie strażackiej OSP w Kijach - II etap
Numer ogłoszenia: 425732 - 2011; data zamieszczenia: 14.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 389110 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sulechów, Plac Ratuszowy 6, 66-100 Sulechów, woj. lubuskie, tel. 068 3851120, faks 068 3854686.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont poddasza w remizie strażackiej OSP w Kijach - II etap.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zamówienie obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na ociepleniu ścian we-wnątrz poddasza oraz ułożeniu posadzki z paneli podłogowych w ramach realizacji zadania pod nazwą Remont poddasza w remizie strażackiej OSP w Kijach. Zakres robót do wyko-nania to m. in.: 1) ocieplenie ścian wewnątrz poddasza poprzez przyklejenie płyt styropianowych i jednej warstwy siatki (płyty styropianowe - materiał Zamawiającego), 2) wykonanie tynku zwykłego na ścianach, 3) dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi ścian, 4) wyrównanie istniejącej podłogi, 5) wykonanie ślepej podłogi z płyt OSB (płyta OSB - materiał Zamawiającego), 6) ułożenie posadzki z paneli podłogowych o gr. min. 8 mm o twardości min. AC4 wraz z montażem listew przyściennych. 2. Wykonawca musi uwzględnić: 1) wywiezienie ziemi, materiałów rozbiórkowych i gruzu z terenu budowy - jeśli zajdzie taka potrzeba - w cenie należy uwzględnić transport do podmiotu zajmującego się odzyskiem odpadów lub transport i składowanie na składowisku odpadów - dot. tej części materiałów, które zgodnie z odrębnymi przepisami zalicza się do opadów; Wykonawca winien posiadać stosowne zezwolenie na transport odpadów lub wykonać tę część zamówienia przy pomocy podmiotu, który takowe posiada, 2) uporządkowania terenu budowy, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących, zajętych przez Wykonawcę na potrzeby realizacji robót, łącznie z przywróceniem zagospodarowania terenów w zieleń i odtworzeniem uszkodzonych, w szczególności wskutek poruszania się sprzętu budowlanego i transportu ciężkiego, nawierzchni drogowych, poza terenem budowy, 3) uporządkowanie terenów zielonych w obrębie prac po ich zakończeniu, 4) zorganizowanie we własnym zakresie: a) zaplecza budowy, b) terenu niezbędnego do składowania materiałów oraz postoju maszyn i urządzeń, Zamawiający nie zobowiązuje się do wskazania nieruchomości niezbędnych do urządzenia terenu budowy i terenu niezbędnego do składowania materiałów oraz postoju maszyn i urządzeń oraz nie będzie ponosił kosztów związanych z ewentualnym ich wydzierżawieniem, użyczeniem itp. 5) uzgodnienia we własnym zakresie miejsca poboru wody i energii oraz ewentualnie punktu zrzutu ścieków. 3. Wykonawca może przewidzieć wykonanie przedmiotu umowy przy pomocy podwykonawców. 4. Zamawiający zastrzega możliwość przeprowadzenia badań w specjalistycznym laboratorium pod kątem spełnienia wymagań ww. norm losowo pobranej grupy materiałów użytych do wykonania zadania na koszt Wykonawcy. 5. Wykonawca musi dysponować środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji przedmiotu zamówienia przy założeniu, że wynagrodzenie za zakres robót objęty zamówieniem będzie wypłacone, na podstawie faktury VAT, wystawionej przez Wykonawcę i doręczonej Zamawiającemu po zakończeniu realizacji zadania i dokonaniu odbioru końcowego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiebiorstwo Instalacyjno Budowlane Paweł Duszyński, ul. Poznańska 19, 66-100 Sulechów, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17479,63 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 23217,74

  • Oferta z najniższą ceną: 23217,74 / Oferta z najwyższą ceną: 29586,64

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.