To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-02-06
Lublin: Świadczenie obsługi prawnej w zakresie windykacji należności na rzecz ZTM w Lublinie.
Numer ogłoszenia: 42572 - 2014; data zamieszczenia: 06.02.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 519928 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Transportu Miejskiego w Lublinie, al. Kraśnicka 25, 20-718 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 466 29 00, faks 81 466 29 01.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: gminna jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie obsługi prawnej w zakresie windykacji należności na rzecz ZTM w Lublinie..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie obsługi prawnej na rzecz Zamawiającego - Zarządu Transportu Miejskiego w Lublinie w zakresie obsługi prawnej windykacji związanej z prowadzoną przez Zamawiającego działalnością, obejmującą reprezentowanie Zamawiającego jako pełnomocnik procesowy w postępowaniu sądowym o zapłatę należności przewozowej i opłaty dodatkowej. 2. Obsługa prawna obejmuje w szczególności: 2.1. udzielanie na piśmie i ustnie opinii i porad prawnych na potrzeby działu reklamacji i windykacji należności, 2.2. sporządzanie projektów umów i opiniowanie umów, w szczególności przeprowadzanie analizy prawnej i akceptowania umów prawnych zawieranych z firmami windykacyjnymi, 2.3 przygotowywanie projektów wewnętrznych aktów prawnych i pism w zakresie windykacji należności, 2.4 pomoc w opracowywaniu zarządzeń, regulaminów, instrukcji, wytycznych, poleceń, zakresów czynności itp., 2.5. redagowanie pism o znaczeniu prawnym i urzędowym dla Zamawiającego, w zakresie windykacji należności, 2.6. opiniowanie pism przychodzących i wychodzących związanych ze sprawami prowadzonymi przez Zamawiającego z zakresu windykacji, 2.7. interpretację przepisów prawa w odniesieniu do konkretnych spraw oraz udzielanie wyjaśnień w przypadku wątpliwości prawnych związanych z zakresem działania Zamawiającego w obszarze windykacji należności, 2.8. udzielaniu pomocy prawnej pracownikom Zamawiającego w zakresie spraw związanych z windykacją należności, 2.9. prowadzenie korespondencji z komornikami, oraz innymi organami z zakresu windykacji, 2.10. osobiste uczestnictwo radcy prawnego/adwokata w ważnych spotkaniach zwoływanych przez Zamawiającego w zakresie spraw związanych z windykacją należności, 2.11. zapewnienie w ramach powyższych działań wszelkich wymaganych prawem czynności niezbędnych do skutecznej ochrony interesów Zamawiającego, 2.12. monitorowanie zmian następujących w przepisach prawnych i informowanie o nich pracowników Zamawiającego. 3. Wykonawca zobowiązuje się do reprezentowania Zamawiającego przed organami wymiaru sprawiedliwości, organami administracji publicznej i urzędami na podstawie odrębnie udzielonego przez Zamawiającego pełnomocnictwa. Prowadzenie spraw obejmuje postępowanie we wszystkich instancjach. 4. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymywania stałego kontakt z Zamawiającym za pośrednictwem poczty elektronicznej oraz drogą telefoniczną. 4.1. Wykonawca zobowiązany jest do pełnienia stałych dyżurów w siedzibie Zamawiającego w wymiarze 6 godzin tygodniowo. 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 7. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty równoważnej. 8. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających. 9. Uwaga: Zamawiający nie przewiduje możliwości zatrudnienia na podstawie umowy o pracę..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00 - Usługi prawnicze 79.11.00.00 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.02.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 13.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KPMZ.PL ZAŁUCKA, GRYSZTAR ADWOKACI SPÓŁKA PARTNERSKA
jakie przetargi wygrała firma
KPMZ.PL ZAŁUCKA, GRYSZTAR ADWOKACI SPÓŁKA PARTNERSKA
- KPMZ.pl Załucki, Pliś i Partnerzy Adwokaci i Radcowie Prawni Sp. p., al. Armii Krajowej 7, 35-307 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 129600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 76692,96
Oferta z najniższą ceną: 33948,00 / Oferta z najwyższą ceną: 144648,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Opracowanie dokumentacji projektowej projektu zagospodarowania terenu Filharmonii Lubelskiej, wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego w czasie realizacji projektu
- Usługi szatniarskie w obiektach UMCS
- Opracowanie ekspertyz technicznych zabezpieczenia ppoż. dla budynków zarządzanych przez LCIT położonych w Lublinie przy ul. Uniwersyteckiej 4 oraz w Białej Podlaskiej przy ul. Warszawskiej 14
- RDW w Hrubieszowie. Remont drogi wojewódzkiej nr 867 Oleszyce - Lubaczów - Podemszczyzna - Werchrata - Hrebenne od km 79+090 do km 81+115
- Ustalenie przebiegu granic ewidencyjnych oraz sporządzenie podziału działek położonych w obrębie ewidencyjnym Borkowizna, gm. Strzyżewice
- Sukcesywne dostawy sprzętu i wyrobów medycznych jednorazowego użytku - 13 części
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie kompleksowej obsługi prawnej z zakresu prawa zamówień publicznych polegającej na przygotowaniu i przeprowadzeniu 2 (DWÓCH) postępowań o udzielenie zamówienia publicznego
- Świadczenie porad prawnych w ramach projektu "Droga do rodziny. Od kandydata do rodzica adopcyjnego."
- Obsługa prawna Urzędu Miejskiego w Wieruszowie i jednostek organizacyjnych Gminy Wieruszów w latach 2025 - 2028
- Kompleksowa obsługa prawna Oddziału Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad we Wrocławiu
- Kompleksowa obsługa Inżyniera Kontraktu projektu "Modernizacja i adaptacja parteru kamienicy "Pod Kruki" oraz remont infrastruktury technicznej siedziby Międzynarodowego Centrum Kultury w Krakowie"
- Zakup usług doradztwa prawnego w zakresie realizacji zadań ustawowych Narodowego Centrum Badań i Rozwoju w obszarze finansowania działalności badawczo - rozwojowej i innowacyjnej oraz innych zadań
więcej: Usługi prawnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.