Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2011-12-14
Wejherowo: ¦WIADCZENIE US£UG KOMUNALNYCH
Numer og³oszenia: 425628 - 2011; data zamieszczenia: 14.12.2011
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. F. Ceynowy , ul. dr A. Jagalskiego 10, 84-200 Wejherowo, woj. pomorskie, tel. 058 5727331, faks 058 5727331.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.ceynowahosp.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: ¦WIADCZENIE US£UG KOMUNALNYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywne ¶wiadczenie us³ug komunalnych w nastêpuj±cym zakresie: 3.1. Wywóz w celu opró¿nienia z nieczysto¶ci, prasokontenera MPC 7/PE ( 7,0 m3 ) bêd±cego w posiadaniu Zamawiaj±cego w szacunkowej ilo¶ci 672,00 m3 rocznie. 3.2. Wywóz nieczysto¶ci z kontenera ( 5,5m3 ) bêd±cego w³asno¶ci± Wykonawcy w szacunkowej ilo¶ci 330,00 m3 rocznie. 3.3. Wywóz popio³ów z pojemników bêd±cych w³asno¶ci± Wykonawcy w szacunkowej ilo¶ci 12,70 m3 rocznie..
II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.
II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 90.53.30.00 - Us³ugi gospodarki odpadami .
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesi±cach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Wykonawcy, którzy posiadaj± uprawnienie do prowadzenia dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie przedmiotu nn postêpowania tj. w zakresie gospodarki odpadami komunalnymi (rozdzia³ 5 pkt 1.1 a SIWZ)
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, w tym okresie nale¿ycie wykonali lub w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nale¿ycie wykonuj± zamówienia w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku wiedzy i do¶wiadczenia tj. co najmniej 2 nale¿ycie wykonane lub wykonywane zamówienia na ¶wiadczenie us³ug komunalnych w zakresie gospodarki odpadami, ka¿de zrealizowane w warto¶ci nie mniejszej ni¿ 30 000,00 z³. brutto (rozdzia³ 5 pkt 1.1 b SIWZ)
III.3.3) Potencja³ techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie wprowadza szczególnego warunku w tym zakresie. Ocena spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu nast±pi na podstawie z³o¿onych w ofercie wymaganych o¶wiadczeñ na zasadzie spe³nia - nie spe³nia warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie wprowadza szczególnego warunku w tym zakresie. Ocena spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu nast±pi na podstawie z³o¿onych w ofercie wymaganych o¶wiadczeñ na zasadzie spe³nia - nie spe³nia warunku.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie wprowadza szczególnego warunku w tym zakresie. Ocena spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu nast±pi na podstawie z³o¿onych w ofercie wymaganych o¶wiadczeñ na zasadzie spe³nia - nie spe³nia warunku.
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:
- koncesjê, zezwolenie lub licencjê
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Dokument lub dokumenty, z których bêdzie wynikaæ uprawnienie do podpisania oferty, np. aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, aktualny statut spó³ki lub aktualny rejestr handlowy lub inny równowa¿ny. Je¿eli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisuj±cej ofertê nie wynika z za³±czonego dokumentu, o którym mowa wy¿ej, do oferty nale¿y do³±czyæ tak¿e pe³nomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii po¶wiadczonej notarialnie.., 2. Formularz oferty - Za³±cznik nr 1 do SIWZ., 3. Formularz asortymentowo-cenowy - Za³±cznik nr 2 do SIWZ., 4. O¶wiadczenie - Za³±cznik nr 3 do SIWZ, 5. Wykonawca mo¿e polegaæ na potencjale technicznym innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowi±zany jest udowodniæ Zamawiaj±cemu, i¿ bêdzie dysponowa³ zasobami niezbêdnymi do realizacji zamówienia, w szczególno¶ci przedstawiaj±c w tym celu pisemne zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
1. Strony ustalaj±, ¿e w trakcie obowi±zywania umowy cena jednostkowa nie mo¿e ulec zmianie z zastrze¿eniem stawek podatkowych lub zmiany wysoko¶ci op³at za ochronê ¶rodowiska. 2. Wszelkie zmiany ceny ka¿dorazowo wymagaj± udokumentowania przez Wykonawcê i akceptacji Zamawiaj±cego wyra¿onej w pisemnym aneksie do umowy. 3. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany cen ze wzglêdu na zmiany stawki VAT. W przypadku zmiany stawki VAT w ramach niniejszej umowy, zmiana stawki nastêpuje z dniem wej¶cia w ¿ycie aktu prawnego zmieniaj±cego stawkê. 4. Dopuszcza siê zmiany tre¶ci umowy pod warunkiem, i¿ s± one korzystne dla Zamawiaj±cego. 5. Strony przewiduj±, mo¿liwo¶æ przed³u¿enia okresu obowi±zywania umowy na dalszy czas okre¶lony nie d³u¿szy jednak ni¿ 2 miesi±ce, pisemnym aneksem bez zwiêkszenia warto¶ci przedmiotu umowy, w przypadku niezrealizowania umowy w ca³o¶ci w okresie o którym mowa w § 8 ust. 1 umowy. 6. Jakiekolwiek zmiany i uzupe³nienia umowy winny byæ dokonane w formie pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ceynowahosp.com.pl , www.ceynowahosp.internetdsl.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Szpital Specjalistyczny
ul. Jagalskiego 10
84-200 Wejherowo
Dzia³ Administracyjny.
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 22.12.2011 godzina 08:30, miejsce: Siedziba Zamawiaj±cego (ul. Jagalskiego 10 84-200 Wejherowo) - Kancelaria.
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WEJHEROWA
- OKRESOWA KONTROLA ROCZNA OBIEKTÓW BUDOWLANYCH, BUDYNKÓW, BUDOWLI ORAZ INFRASTRUKTURY SZKOLENIOWEJ
- "Przebudowa budynku mieszkalnego jednorodzinnego Le¶niczówki S³awutówko na dzia³ce nr 328 obr. S³awutowo"
- Wycinka krzaków i samosiejek w ci±gu dróg powiatowych na terenie Powiatu Wejherowskiego
- REMONT BUDYNKU NR 80 W KW 6068 SIEMIROWICE
- Parkowanie pojazdów
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie warsztatów wyjazdowych dla uczestników projektu pn. "Zdrowie pracowników szkó³ i placówek o¶wiatowych prowadzonych przez Samorz±d Województwa Pomorskiego".
wiêcej: przetargi w Wejherowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych wytwarzanych przez w³a¶cicieli nieruchomo¶ci z terenu gminy Dalików
- ¦wiadczenie us³ugi odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych z nieruchomo¶ci niezamieszka³ych wybranych jednostek ARiMR na terenie województwa ³ódzkiego w podziale na 11 zadañ.
- Zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodz±cych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci zamieszka³ych i czê¶ci nieruchomo¶ci niezamieszka³ych z terenu Gminy Ko³aczkowo w roku 2026.
- Odbieranie i zagospodarowanie sta³ych odpadów komunalnych z nieruchomo¶ci zamieszka³ych z terenu Gminy Grabów nad Pilic±
- Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci zamieszka³ych na terenie Gminy Latowicz w 2026r
- Us³uga odbioru odpadów komunalnych z jednostek Policji woj. lubelskiego
wiêcej: Us³ugi gospodarki odpadami »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.