To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-12-14
Gdynia: Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
Numer ogłoszenia: 425606 - 2011; data zamieszczenia: 14.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 397960 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Grabowo 2, 81-265 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 7810120, 7820124 w. 55, 38, faks 058 7820124 w. 38.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania wyszczególnionych w formularzu cenowym stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ, do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej (MOPS) w Gdyni. Dostawa jest współfinansowana ze środków dotacji rozwojowej Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. Sprzęt komputerowy musi być zgodny z następującymi wymaganiami: 1) musi spełniać wszelkie przyjęte na rynku standardy jakościowe; 2) musi być zgodny z certyfikatem CE, a każdy z producentów oferowanego sprzętu komputerowego powinien posiada 3) aktualny certyfikat ISO 9001 i ISO 14001, przy czym Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany, na żądanie Zamawiającego, wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają określone wymagania; 4) jego wartość jednostkowa nie może przekraczać kwoty określonej dla środków trwałych w ustawie o podatku dochodowym od osób prawnych, tj. 3499,00 PLN brutto. 3. Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy. 4. Wykonawca winien dostarczyć drukarki z oryginalnymi tonerami, co jest niezbędne dla zachowania pełnej gwarancji na powyższy sprzęt. 5. Wykonawca zapewni Zamawiającemu możliwość swobodnej modernizacji dostarczonych komputerów, gdyż plomby gwarancyjne będą założone tylko na elementach wewnętrznych. 6. W ramach zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do: 1) przekazania Zamawiającemu szczegółowych instrukcji obsługi i konserwacji dostarczonego sprzętu komputerowego, 2) udzielenia gwarancji na oferowany sprzęt komputerowy, na okres co najmniej 24 miesięcy, 3) nieodpłatnego i niezwłocznego (do 7 dni od dnia zgłoszenia przekazanego przez Zamawiającego za pomocą faksu lub e-mail) usuwania usterek zgłaszanych przez Zamawiającego w okresie gwarancyjnym, a w przypadku wystąpienia konieczności naprawy sprzętu poza siedzibą Zamawiającego, wykonawca będzie zobowiązany zapewnić: 3.a) odbiór na własny koszt wadliwego sprzętu w terminie nieprzekraczającym 4 dni roboczych od dnia zgłoszenia przekazanego przez Zamawiającego za pomocą faksu lub e-mail; 3.b) dostawę na własny koszt naprawionego sprzętu do siedziby Zamawiającego, w terminie nieprzekraczającym 4 dni roboczych od dnia usunięcia awarii przez serwis, ale nie dłuższym niż 21 od dnia odebrania wadliwego sprzętu z siedziby Zamawiającego; 3.c) na czas wykonywania napraw gwarancyjnych Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić Zamawiającemu sprawny i gotowy do wykorzystania zamienny sprzęt komputerowy, o parametrach równoważnych z oferowanym, wraz z niezbędnym oprogramowaniem. 4) dostarczenia kart gwarancyjnych; 5) zapewnienia za pośrednictwem serwisu internetowego dostępu do sterowników dla dostarczonych urządzeń. 6) wymiany sprzętu na nowy (w przypadku stwierdzenia wady fabrycznej dostarczonego sprzętu). W takim przypadku Wykonawca odbierze wadliwy sprzęt i dostarczy nowy do siedziby Zamawiającego na własny koszt. Termin wymiany sprzętu nie będzie dłuższy niż 21 dni roboczych od dnia zgłoszenia usterki przez Zamawiającego 7. Szczegółowy opis zamówienia zawarty jest w formularzu cenowym (Załącznik Nr 2 do SIWZ). 8. W związku z realizacją zamówienia wykonawca winien zapewnić na własny koszt i ryzyko transport zamawianego asortymentu do siedziby Zamawiającego przy. ul. Grabowo 2 w Gdyni. Ewentualne koszty związane z transportem wykonawca winien wkalkulować w cenę jednostkową zamawianego asortymentu. 9. Wykonawca winien dostarczyć zamawiany sprzęt wraz z wykazem zawierającym nazwę dostarczanego sprzętu oraz numery seryjne poszczególnych jego elementów objętych gwarancją. 10. Wykonawca będzie odpowiedzialny względem Zamawiającego za to, że jest uprawniony do obrotu oprogramowaniem zainstalowanym w komputerach oraz za to, że Zamawiający wskutek zawarcia umowy będzie upoważniony do korzystania w ramach zwykłego użytku z wszelkiego oprogramowania dostarczonego wraz ze sprzętem komputerowym..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 48.70.00.00 - Pakiety oprogramowania użytkowego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Rodzina Bliżej Siebie.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- IT-GRAMS R. Wojtoń, G. Keft, A. Rojek, M. Ruman, S. Skwiot S.C., ul. Krynicka 1, 80-393 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 51869,91 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 66661,44
Oferta z najniższą ceną: 66661,44 / Oferta z najwyższą ceną: 66661,44
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- SUKCESYWNE DOSTAWY AKCESORIÓW DO SSAKÓW NA POTRZEBY SZPITALI POMORSKICH SP. Z O.O.
- Świadczenie usług prania i czyszczenia chemicznego
- Dostawa, montaż oraz konfiguracja zintegrowanego systemu zarządzania siecią i systemu monitorowania bezpieczeństwa IT, wraz z przeprowadzeniem szkoleń dla personelu
- Dostawy trumien i akcesoriów pogrzebowych
- Dostawa sprzętu nurkowego
- Zakup pracowni analizy danych i informatyki śledczej dla studentów dziennych kierunku SIB spec. Analiza danych i informatyka śledcza
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Doposażenie szkół w sprzęt TIK i pomoce dydaktyczne do realizacji zajęć dodatkowych w ramach projektu "Wsparcie na starcie (edycja 3)! wsparcie uczniów/uczennic z 3 szkół podstawowych (...)
- "Dostawę, wdrożenie infrastruktury informatycznej w ramach projektu grantowego Cyberbezpieczny Samorząd - "Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa w Gminie Ożarów"
- Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego w ramach projektu "KSSE - SKILL UP!" oraz dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu "Twórcze Maluchy "
- Dostawa sprzętów, narzędzi TIK do jeleniogórskich przedszkoli publicznych w ramach Rządowego programu na lata 2025-2029 "Cyfrowy uczeń"
- Utworzenie i wyposażenie Klubu Senior+ w miejscowości Ryczów w Gminie Ogrodzieniec
- Dostawa sprzętu IT dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





