eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › WOLA - 01/10

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2010-12-30

Poznań: WOLA - 01/10
Numer ogłoszenia: 425492 - 2010; data zamieszczenia: 30.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Wyszkolenia Jeździeckiego HIPODROM-WOLA Sp. z o.o. , ul. Lutycka 34, 60-415 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 0-61 848 30 97, faks 0-61 848 35 11.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.hipodromwola.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Sp. z o.o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WOLA - 01/10.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie inwestycji kompleksowej modernizacji budynku położonego przy ul. Lutyckiej 34 w Poznaniu (zwanego dalej Budynkiem) obejmującej przebudowę, nadbudowę oraz rozbudowę istniejącego obiektu w celu adaptacji go z dotychczas pełnionej funkcji hotelowej do funkcji biurowej wraz z sfinansowaniem całości tego przedsięwzięcia. Budynek jest podpiwniczony, z dwiema kondygnacjami nadziemnymi, trzybryłowy w części środkowej niższy kryty dachem płaskim, w części wyższej kryty dachami dwuspadowymi. Części budynku tworzą jedną wspólną prostokątną bryłę o wymiarach 47,29x15,47m wzdłuż wewnętrznej ulicy. Wysokość okapów dachu około 7,4m od poziomu terenu natomiast wysokość kalenicy 9,3-9,9m. Powierzchnia zabudowy Budynku - 730,16m2. Kubatura Budynku - 6153,1 m3. Powierzchnia użytkowa Budynku - ok. 1423m2, w tym piwnica - ok. 385 m2, parter - ok. 518 m2, I piętro - ok. 520 m2. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące elementy: 1. Przygotowanie koncepcji architektonicznej według zasadniczych wytycznych wskazanych w punkcie kolejnym odnoszących się do projektu całego przedsięwzięcia. 2. Przygotowanie projektu modernizacji Budynku wraz z jego rozbudową i nadbudową według następujących założeń: Zasadniczym celem modernizacji Budynku wraz z jego rozbudową i nadbudową jest kompleksowe przygotowanie zmodernizowanego Budynku do pełnienia funkcji biurowych. Modernizacja Budynku polegać będzie na przebudowie całego istniejącego obiektu, wykonaniu nowego podziału pomieszczeń użytkowych, zburzeniu lub przebiciu istniejących ścian wewnętrznych, montażu windy osobowej oraz modernizacji lub wymianie instalacji. Inwestycja polegać będzie również na nadbudowie na całości dodatkowej trzeciej kondygnacji użytkowej oraz rozbudowie prawego skrzydła o nową część na rzucie prostokąta około 11,5 m x 16 m na wysokość 3 kondygnacji nadziemnych z dodatkową klatką schodową. Całość będzie przykryta nowym dachem wielospadowym. Powierzchnia zabudowy części dobudowanej - około 180 m 2 Powierzchnia użytkowa części dobudowanej - ok. 410 m 2, w tym parter - około 140 m 2, I piętro - ok. 135 m 2, II piętro - około 135 m 2, powierzchnia użytkowa nadbudowy - około 520 m 2 . W sumie powierzchnia całkowita obiektu po rozbudowie i nadbudowie wynosić będzie około 2.350 m 2. Kubatura całości Budynku po rozbudowie i nadbudowie wynosić powinna około 10.800 m 3 . Modernizacji podlegać również będzie elewacja istniejącego budynku, polegająca na oczyszczeniu i ewentualnemu naprawieniu istniejących ścian zewnętrznych, zabezpieczeniu hydroizolacją, wymianie stolarki okiennej , termoizolacji całości zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz wykonanie na całości nowego tynku, drewnianych okładzin, fragmentu fasad szklanych oraz opierzeń w formie i charakterze dopasowanym do istniejącej zabudowy na działce. Elewacja będzie musiała być uzgodniona z Miejskim Konserwatorem Zabytków. Modernizacji podlegać będą również zewnętrzne loggie na całej wysokości istniejącej elewacji wraz z wymianą balustrad. Przewiduje się również nowe zewnętrzne schody wejściowe oraz zewnętrzną rampę dla niepełnosprawnych. 3. Uzyskanie pozwolenia na budowę, zgodnie z projektem o jakim mowa wyżej. (Wykonawca po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego na projekt całości inwestycji, złoży w imieniu Zamawiającego, na podstawie udzielonego pełnomocnictwa wniosek o wydanie pozwolenia na budowę a następnie uczestniczyć będzie w imieniu Zamawiającego w postępowaniu do czasu wydania prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę) 4. Kompleksowe przeprowadzenie całego procesu inwestycyjnego, to jest przeprowadzenie modernizacji Budynku wraz z jego rozbudową i nadbudową zgodnie z uzyskanym pozwoleniem budowlanym. Ten etap kończyć się będzie oddaniem Budynku do użytkowania, po uprzednim uzyskaniu wymaganym prawem wszelkich odbiorów. 5. Sfinansowanie inwestycji w ten sposób, że jedynym wynagrodzeniem jaki otrzyma Wykonawca z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia będzie co najmniej 50% (pięćdziesięcio procentowy) udział Wykonawcy w przychodach Zamawiającego z tytułu najmu powierzchni biurowych w zmodernizowanym Budynku. Zamawiający gwarantuje wynajęcie co najmniej 70% powierzchni biurowych w Budynku po modernizacji, za co najmniej stawkę minimalną wynoszącą 33,00 (trzydzieści trzy złote zero grosz) netto, zwane dalej Gwarantowanym Najmem. Stawka w ramach Gwarantowanego Najmu podlegać będzie corocznej waloryzacji według rocznego wskaźnika inflacji za rok ubiegły podawanego przez GUS. Zamawiający gwarantuje, że Gwarantowany Najem uruchomiony zostanie najpóźniej w terminie 6 miesięcy od dnia uzyskania zgody na użytkowanie Budynku po jego modernizacji. Zamawiający gwarantuje jednocześnie, że pozostałe powierzchnie biurowe w Budynku po modernizacji wynajęte zostaną, za stawkę nie mniejszą niż stawka minimalna o jakiej mowa wyżej w terminie 3 (trzech) lat od dnia uzyskania zgody na użytkowanie Budynku po jego modernizacji. Wszyscy najemcy w Budynku na podstawie umów najmu zawartych z Zamawiającym płacić będą czynsz Zamawiającemu. Zamawiający co miesiąc, co najmniej połowę przychodów netto jakie uzyska od najemców Budynku przekazywać będzie Wykonawcy tytułem wynagrodzenia za realizację przedmiotu zamówienia do czasu, aż kwoty przekazane w opisany sposób pokryją cenę zaproponowaną przez Wykonawcę na realizację przedmiotu zamówienia. Wynagrodzenie przekazywane w opisany sposób Wykonawcy nie podlegać będzie odrębnemu oprocentowaniu. Celem zabezpieczenia roszczeń Wykonawcy wobec Zamawiającego z tytułu zapłaty pełnej ceny za prawidłową realizacje przedmiotu zamówienia we wszystkich umowach najmu jakie Zamawiający zawierać będzie z najemcami powierzchni biurowych ustanowiona zostanie cesja wierzytelności Zamawiającego wobec najemców na Wykonawcę w części jaka przysługiwać będzie Wykonawcy w czynszu najmu. Ponadto Zamawiający ustanowi na rzecz Wykonawcy zabezpieczenie realizacji umowy obejmującą przedmiot zamówienia w postaci weksla in blanco wraz z deklaracją wekslową..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.31.50 - Roboty budowlane w zakresie biurowców 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 16.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 200.000,00 zł (dwieście tysięcy złotych).

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie tego warunku jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed dniem terminu składania wniosków, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: a) co najmniej 2 modernizacje obiektów użyteczności publicznej o minimalnej powierzchni 1500m2. b) co najmniej 1 rozbudowę obiektu użyteczności publicznej o min. 400m2 (powierzchnia rozbudowy). c) co najmniej 2 projekty budowlane modernizacji obiektów użyteczności publicznej o minimalnej powierzchni 1500m2. d) co najmniej 1 projekt budowlany rozbudowy obiektu użyteczności publicznej o min. 400m2 (powierzchnia rozbudowy).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie tego warunku jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje bądź będzie dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia oraz dokumentami poświadczającymi te kwalifikacje, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, tj: a) Projektant architektury Niniejsza osoba winna posiadać: - uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, a dla osób, które uzyskały uprawnienia przed 1994 r. wymagane są uprawnienia do projektowania w specjalności konstrukcyjno - inżynieryjnej lub w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, - aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Samorządu Zawodowego, - minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe b) Projektant branży sanitarnej Niniejsza osoba winna posiadać: - uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, a dla osób, które uzyskały uprawnienia przed 1994 r. wymagane są uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacji i urządzeń sanitarnych, lub w specjalności instalacyjno - inżynieryjnej w zakresie sieci i instalacji sanitarnych - aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Samorządu Zawodowego, - minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe c) Projektant branży konstrukcyjno - budowlanej Niniejsza osoba winna posiadać: - uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, a dla osób, które uzyskały uprawnienia przed 1994 r. wymagane są uprawnienia do projektowania w specjalności konstrukcyjno - inżynieryjnej lub w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, - aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Samorządu Zawodowego, - minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe. d) Projektant branży elektrycznej Niniejsza osoba winna posiadać: - uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, a dla osób, które uzyskały uprawnienia przed 1994 r. wymagane są uprawnienia do projektowania w specjalności instalacji i urządzeń elektrycznych lub w specjalności instalacyjno - inżynieryjnej w zakresie instalacji elektrycznych, - aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Samorządu Zawodowego. - minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe. e) Kierownik budowy Niniejsza osoba winna posiadać: - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej wydane na podstawie aktualnych przepisów polskiego Prawa Budowlanego, a dla osób, które uzyskały uprawnienia przed 1994 r. wymagane są uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. - aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, - co najmniej 5 letnie doświadczenie na stanowisku kierownika budowy f) Kierownik robót sanitarnych Niniejsza osoba winna posiadać: - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych wydane na podstawie aktualnych przepisów Prawa Budowlanego, a dla osób które uzyskały uprawnienia przed 1994 r. wymagane są uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie sieci i instalacji sanitarnych, - aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, - co najmniej 5 letnie doświadczenie na stanowisku kierownika budowy g) Kierownik robót elektrycznych Niniejsza osoba winna posiadać: - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wydane na podstawie aktualnych przepisów polskiego Prawa Budowlanego, a dla osób, które uzyskały uprawnienia przed 1994 r. wymagane są uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych - aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, - co najmniej 5 letnie doświadczenie na stanowisku kierownika budowy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie tego warunku jeżeli Wykonawca wykaże, że: a) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę co najmniej 10.000.000,00 zł (dziesięć milionów złotych) b) posiada polisę od odpowiedzialności cywilnej dotyczącej prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 10.000.000,00 zł (dziesięć milionów złotych).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.

Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu

Zamawiający zaprosi do udziału w postępowaniu 5 wykonawców którzy uzyskają największą liczbę punktów. Zamawiający przydzieli punkty wg wzoru: a) za każdą kolejną modernizację obiektów użyteczności publicznej o minimalnej powierzchni 1500m2 ponad wymagane minimum 1 punkt. Maksymalnie Wykonawca może uzyskać 5 punktów w tym kryterium. b) za każdą kolejną rozbudowę obiektów użyteczności publicznej o min 400m2 (powierzchnia rozbudowy) ponad wymagane minimum 1 punkt. Maksymalnie Wykonawca może uzyskać 5 punktów w tym kryterium. c) za każdy kolejny projekt budowlany modernizacji obiektów użyteczności publicznej o minimalnej powierzchni 1500m2 ponad wymagane minimum 1 punkt. Maksymalnie Wykonawca może uzyskać 5 punktów w tym kryterium. d) za każdy kolejny projekt budowlany rozbudowy obiektu użyteczności publicznej o min. 400m2 (powierzchnia rozbudowy) ponad wymagane minimum 1 punkt. Maksymalnie Wykonawca może uzyskać 5 punktów w tym kryterium. Wykonawca może maksymalnie uzyskać 20 punktów. W przypadku równej liczby punktów o kolejności decydować będzie łączna powierzchnia modernizowanych lub rozbudowywanych budynków użyteczności publicznych przedstawionych w wykazie robót budowlanych (nie dotyczy projektów).

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1)  Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: CENTRUM WYSZKOLENIA JEŹDZIECKIEGO HIPODROM WOLA Sp. z o.o. 60-415 Poznań ul. Lutycka 34 sekretariat zarządu.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.01.2011 godzina 15:00, miejsce: CENTRUM WYSZKOLENIA JEŹDZIECKIEGO HIPODROM WOLA Sp. z o.o. 60-415 Poznań ul. Lutycka 34 sekretariat zarządu.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.