Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-10-18
Wałbrzych: Dostawa kontenerów do gromadzenia odpadów.
Numer ogłoszenia: 425336 - 2013; data zamieszczenia: 18.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wałbrzych , Pl. Magistracki 1, 58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 6655153, 6655154, faks 074 6655155.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.walbrzych.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa kontenerów do gromadzenia odpadów..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa kontenerów do gromadzenia odpadów wraz z ich rozładunkiem. W ramach realizacji zadania Wykonawca ma dostarczyć 22 sztuki kontenerów do gromadzenia odpadów, w tym: 1) 13 sztuk kontenerów typu KP-7, 2) 4 sztuk kontenerów typu KP-15, 3) 2 sztuk kontenerów typu KP-15 z burtą, 4) 2 sztuki kontenerów typu KP-36, 5) 1 szt kontenera typu KP- 7 na odpady niebezpieczne Kontenery muszą spełniać następujące wymagania techniczne: 1) kontenery typu KP-7 przeznaczone do gromadzenia odpadów komunalnych powinny być przystosowane do opróżniania przy pomocy samochodów bramowych i hakowych. Całość konstrukcji po wykonaniu powinna być zabezpieczona antykorozyjne i pomalowana na kolor zielony.( RAL 6018) Poszycie kontenerów z blachy minimum 2,5 mm, dno kontenera minimum 3 mm. Odbiór hakowy 1200mm. Każdy kontener ma być wyposażony w tabliczkę lub napis po obu stronach kontenera (wzór napisów do uzgodnienia z Zamawiającym) z podziałem na n/w frakcje: - 2 x papier i tektura, - 2 x szkło, - 2 x tworzywa sztuczne i opakowania wielomateriałowe, - 2 x metal, - 2 x odpady zielone, - 2 x opony - 1 x pozostałe frakcje zbierane selektywnie, Wymiary wewnętrzne skrzyni ładunkowej kontenera min.:3400x1680/1500 x 1100mm 2) kontenery typu KP-15 przeznaczone do gromadzenia gruzu i odpadów budowlanych powinny być przystosowane do opróżniania przy pomocy samochodów hakowych. Całość konstrukcji po wykonaniu powinna być zabezpieczona antykorozyjne i pomalowana na kolor zielony.(RAL 6018) Poszycie kontenerów z blachy minimum 3 mm, dno kontenera minimum 5 mm. Odbiór hakowy 1570 mm.(zgodnie z normą DIN 30722) Każdy z kontenerów ma być wyposażony w tabliczkę lub napis po obu stronach kontenera (wzór napisów do uzgodnienia z Zamawiającym) z podziałem na n/w frakcję: - 4 x odpady budowlane i rozbiórkowe, Wymiary wewnętrzne skrzyni ładunkowej kontenera min.:6250x2340x1000mm 3) kontenery typu KP-15 z burtami i drzwiami przeznaczone do gromadzenia odpadów komunalnych powinny być przystosowane do opróżniania przy pomocy samochodów hakowych. Całość konstrukcji po wykonaniu powinna być zabezpieczona antykorozyjne i pomalowana na kolor zielony (RAL 6018) Poszycie kontenerów z blachy minimum 2,5 mm, dno kontenera minimum 2,5 mm, wysokość haka 1570mm, drzwi rozładunkowe dwuskrzydłowe. Każdy z kontenerów ma być wyposażony w tabliczkę lub napis po obu stronach kontenera (wzór napisów do uzgodnienia z Zamawiającym) z podziałem na n/w frakcję: - 2 x elektrodpady. Wymiary wewnętrzne skrzyni ładunkowej kontenera : 3750x2340x1750mm 4) kontenery typu KP-36 z drzwiami przeznaczone do gromadzenia odpadów komunalnych wielkogabarytowych powinny być przystosowane do opróżniania przy pomocy samochodów hakowych. Całość konstrukcji po wykonaniu powinna być zabezpieczona antykorozyjne i pomalowana na kolor zielony.(RAL 6018) Poszycie kontenerów z blachy minimum 3 mm, dno kontenera minimum 3 mm, wysokość haka 1570mm,. (zgodnie z normą DIN 30722) Drzwi rozładunkowe dwuskrzydłowe otwierane na boki. Każdy z kontenerów ma być wyposażony w tabliczkę lub napis po obu stronach kontenera (wzór napisów do uzgodnienia z Zamawiającym) z podziałem na n/w frakcję: - 2 x odpady wielkogabarytowe. Wymiary wewnętrzne skrzyni ładunkowej kontenera min.: 6500x2340x2400m 5) kontener typu KP- 7 na odpady niebezpieczne wyposażony w 8 otworów wrzutowych zabezpieczonych przed wyjęciem z niego odpadów, drzwi rozładunkowe z tyłu pojemnika zabezpieczone przed otwarciem w sposób uniemożliwiający dostęp do odpadów osobom nieuprawnionym, wewnątrz kontenera 8 metalowych kontenerów wykonanych z blachy odpornej na działanie odpadów niebezpiecznych. Wewnątrz pojemnika zamontowany układ jezdny dla kontenerów. Całość konstrukcji po wykonaniu powinna być zabezpieczona antykorozyjne i pomalowana na kolor pomarańczowy (RAL 2004), pod klapą otworów wrzutowych kontenera napisy z wyszczególnionymi rodzajami odpadów z podziałem na n/w odpady niebezpieczne: - opakowania po środkach ochrony roślin, - opakowania po olejach przepracowanych, - opakowania po rozpuszczalnikach, - opakowania po farbach olejnych, - opakowania po farbach wodnych, - zużyte żarówki, - baterie i akumulatory przenośne, - przeterminowane leki. Wszystkie zaoferowane kontenery muszą być fabrycznie nowe. Wszystkie obowiązki Wykonawcy są zawarte w załączonym projekcie umowy..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 06.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca w wypadku złożenia oferty zobowiązany jest do wniesienia wadium przetargowego w wysokości: 3 000,00 PLN najpóźniej do 28.10.2013r. Godz. 10.00
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi udokumentować posiadanie odpowiedniego doświadczenia polegającego na wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej: Jednej dostawy w zakresie, której było dostarczenie minimum 10 kontenerów do gromadzenia odpadów łącznie: typu KP-7 lub/i KP-15 lub/i KP-15 z burtą lub/i KP-36 lub/i KP-7 na odpady niebezpieczne. W celu udokumentowania wymaganego doświadczenia Wykonawca powinien przedstawić wykaz wykonanych (zakończonych) głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zostały wykonane wraz z dowodami, że dostawy te zostały wykonane należycie (załącznik nr 3). Ocena spełnienia tego warunku będzie oceniana wg formuły spełnia- nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający dopuszcza ewentualną zmianę następujących postanowień umownych, na podstawie określonych poniżej warunków: a) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany przez ustawodawcę przepisów dotyczących stawki procentowej należnego podatku VAT, b) zmiana terminu wykonania prac - wskutek wystąpienia okoliczności, niezależnych od stron umowy związanych z koniecznością zmiany okresu realizacji zadań, c) zmiany postanowień umowy mogących mieć wpływ na niezakończenie lub utratę finansowania zadań, d) osób będących przedstawicielami Zamawiającego z przyczyn niezależnych od niego, e) wystąpienie siły wyższej, d) Umowa może być zmieniona w przypadku, kiedy w umowie znajdują się oczywiste błędy pisarskie lub rachunkowe, a także zapisy, których wykonanie jest niemożliwe ze względu na obowiązujące przepisy prawa - w zakresie, który jest niezbędny do wyeliminowania tych błędów.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.walbrzych.pl/zzp/kontenery13.zip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Wałbrzychu, Pl. Magistracki 1, 58-300 Wałbrzych, Referat Zamówień Publicznych, pok.27..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.10.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Wałbrzychu, Pl. Magistracki 1, 58-300 Wałbrzych, pok. nr 13..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WAŁBRZYCHA
- Wyposażenie pomieszczeń Rejestracji Głównej Specjalistycznego Szpitala im. dra A. Sokołowskiego w Wałbrzychu
- Utrzymanie i konserwacja urządzeń sygnalizacji świetlnych w Wałbrzychu
- Usługa wykonania koncepcji i dokumentacji projektowej remontu budynku nr 6 na terenie kompleksu Zamek Książ w Wałbrzychu
- Wymiana złoża filtracyjnego wraz z utylizacją w basenowych filtrach ciśnieniowych Krytej Pływalni w Wałbrzyskim Centrum Sportowo - Rekreacyjnym "AQUA-ZDRÓJ" Sp. z o.o.
- "Przebudowa wraz z termomodernizacją budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Pankiewicza 6 w Wałbrzychu oraz rozbiórka budynków mieszkalnych przy ul. Pankiewicza 6a i Moniuszki 32a w Wałbrzychu"
- Świadczenie kompleksowych usług odbioru, transportu i utylizacji odpadów komunalnych dla Specjalistycznego Szpitala Ginekologiczno - Położniczego im. E. Biernackiego w Wałbrzychu
więcej: przetargi w Wałbrzychu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Doposażenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w miejscowości Lubin-dostawa kontenerów oraz pojemników na odpady
- Zakup i dostawa kontenerów na odpady segregowane w ramach inwestycji pod nazwą: "Kompleksowa modernizacja i doposażenie GPSZOK w Podegrodziu"
- "Dostawa pojemników na odpady dla Zakładu Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. w Iłowej - II Przetarg"
- "Dostawa wyposażenia na potrzeby DDOM w Łodzi ul. Odrzańska 29 "
- Dostawy materiałów medycznych ujęte w 13 zadaniach
- "Poprawa jakości powietrza na terenie Biskupca."
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





