eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rudziniec › Dostawę pojazdu asenizacyjnego

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2011-12-13

Rudziniec: Dostawę pojazdu asenizacyjnego
Numer ogłoszenia: 425268 - 2011; data zamieszczenia: 13.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Budżetowy Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Rudzińcu , ul. Gliwicka 32, 44-160 Rudziniec, woj. śląskie, tel. 0-32 2303263 w. 24, faks 0-32 2303263.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbgkim-rudziniec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę pojazdu asenizacyjnego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa pojazdu asenizacyjnego szambiarki na używanym podwoziu z fabrycznie nową zabudową asenizacyjną o poj. 10 m3 Opis przedmiotu zamówienia: PODWOZIE rok produkcji podwozia nie starszy niż 2005 rok dopuszczalna masa całkowita 18000 kg. moc silnika 150 - 180 kw przebieg pojazdu nie większy niż 250 000 km. nacisk na oś przednią 7000 - 7200 kg. nacisk na os tylną 11000 - 12000 kg. napęd 4x2 opony 295/80r 22,5 obręcze kół 22,5 przełożenie tylnego mostu 1 : 5.222 kabina krótka 2 - osobowa zawieszenie przednie mechaniczne zawieszenie tylne pneumatyczne - 4 poduszki wyposażenie: manualna skrzynia biegów blokada mechanizmu różnicowego elektrycznie sterowane szyby i lusterka szyberdach komputer hamulec górski tempomat tachograf mechaniczny pneumatyczny fotel kierowcy max. wysokość kabiny 3200 mm. max. szerokość kabiny 2500 mm. max. długość kabiny 1700 mm. zabudowa asenizacyjna w/g specyfikacji na 10 m3 o średnicy 1600 - 1800 mm. ZABUDOWA fabrycznie nowa cysterna asenizacyjna o pojemności 10 000 litrów wraz z osprzętem o napędzie hydraulicznym rok produkcji 2011 zbiornik cylindryczny o pojemności całkowitej 10 m3 wykonany z blachy o grubości 5 mm z pierścieniami zewnętrznymi, zbiornik mocowany elastycznie do ramy pośredniej wyposażony co najmniej dwie przegrody falochrony w przedniej i tylnej części zbiornika nachylenie zbiornika 3-5 stopni ku tyłowi kompresor z napędem hydraulicznym o wydatku dostosowanym do pojemności podwójne zabezpieczenie kompresora przed zalaniem, głębokość zasysania min. 6 m, wąż ssąco-tłoczący o=110, długość całkowita min 30m tylna dennica otwierana, ryglowana ręcznie, dennica z dolnym przyłączem strażackim śr. 110 mm oraz dolną zasuwą, rynny na węże wykonane ze z blachy ryflowanej górny zawór pływakowy dolny zawór pływakowy manowakuometr, wychwytywacz oleju smarującego, tłumik hałasu, zbiornik oleju o pojemności 100 litrów wyposażony w filtr obsługa przez jedną osobę, maksymalne ciśnienie robocze poniżej: 0,045 mpa maksymalne podciśnienie: -0,08 mpa kompresor napędzany hydraulicznie hydromotorem przeniesienie napędu z podwozia przystawką odbioru mocy o przełożeniu 1:1 i pompą hydrauliczną w tylnej części zbiornika lampa błyskowa kogut w tylnej części zbiornika lampa oświetleniowa strefę pracy halogen na kabinie belka błyskowa kolor zbiornika zielony wg ral 2011 elektromagnetyczny przepływomierz do pomiaru ilości pobranej cieczy, zamontowany z boku zabudowy asenizacyjnej - dostosowany do przepływu ścieków komunalnych wyposażony w drukarkę pokwitowań. instrukcja obsługi pojazdu i zabudowy w języku polskim Wymagania dodatkowe: Pojazd winien posiadać komplet dokumentów w języku polskim do rejestracji z aktualnym badaniem technicznym. Pojazd oferowany przez Wykonawcę w momencie dostawy musi być po pełnym przeglądzie technicznym podwozia i zabudowy, gotowy do rejestracji. Czynności związane z rejestracją pojazdu przeprowadzi Wykonawca. W przypadku samochodu już zarejestrowanego na terytorium R.P. czynności związane z przerejestrowaniem pojazdu przeprowadzi Zamawiający. Gwarancja na kontener asenizacyjny: minimum 24 miesiące serwis gwarancyjny i pogwarancyjny obejmujący cały kraj.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.44.10 - Szambiarki .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 5.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od ustalenia w niniejszym postępowaniu wadium oraz zabezpieczenia należytego wykonania umowy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zgodnie z art. 22 ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia; c. nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy Zamówień Publicznych. 2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: - Wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 2 dostawy pojazdów asenizacyjnych, - Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy Prawo zamówień Publicznych Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia art.23 Pzp Podmioty występujące wspólnie muszą ustanowić i wskazać Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia i zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust.2 Pzp. W przypadku oferty składanej przez konsorcjum, Zamawiający, dokonując oceny, czy konsorcjum spełnia wymagania określone w SIWZ, przeprowadzi zsumowanie wielkości stanowiące o spełnieniu warunków przez wykonawcę. Do oferty powinny zostać załączone dokumenty wskazane w punkcie V pkt 1 pkt.1. i 2, przygotowane odrębnie w odniesieniu do każdego z członków konsorcjum. Wszyscy partnerzy będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniami. Nie spełnienie powyższych wymagań spowoduje wykluczenie oferty konsorcjum. Ocena spełniania warunków nastąpi w oparciu o dołączone do oferty dokumenty na zasadzie spełnia nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • . Zgodnie z art. 22 ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia; c. nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy Zamówień Publicznych. 2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: - Wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 2 dostawy pojazdów asenizacyjnych

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, Oświadczenie o spełnianiu parametrów technicznych i posiadaniu wymaganego wyposażenia oraz udzielanej gwarancji dla oferowanego pojazdu asenizacyjnego wg wymagań Zamawiającego - załącznik nr 5 Opis urządzeń oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia; Dokument potwierdzający zabezpieczenie przez Wykonawcę mobilnego serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego na terenie Polski

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Podmioty występujące wspólnie muszą ustanowić i wskazać Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia i zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust.2 Pzp. W przypadku oferty składanej przez konsorcjum, Zamawiający, dokonując oceny, czy konsorcjum spełnia wymagania określone w SIWZ, przeprowadzi zsumowanie wielkości stanowiące o spełnieniu warunków przez wykonawcę. Do oferty powinny zostać załączone dokumenty wskazane w punkcie V pkt 1 pkt.1. i 2, przygotowane odrębnie w odniesieniu do każdego z członków konsorcjum. Wszyscy partnerzy będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniami. Nie spełnienie powyższych wymagań spowoduje wykluczenie oferty konsorcjum. Ocena spełniania warunków nastąpi w oparciu o dołączone do oferty dokumenty na zasadzie spełnia nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie o spełnianiu parametrów technicznych i posiadaniu wymaganego wyposażenia oraz udzielanej gwarancji dla oferowanego pojazdu asenizacyjnego wg wymagań Zamawiającego Dokument potwierdzający zabezpieczenie przez Wykonawcę mobilnego serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego na terenie Polski Dowód rejestracyjny, kartę pojazdu lub komplet dokumentów w języku polskim do rejestracji z aktualnym badaniem technicznym

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbgkim-rudziniec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Budżetowy Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej , 44-160 Rudziniec ul. Gliwicka 32 tel. 32-230-32-63.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2011 godzina 09:00, miejsce: Zakład Budżetowy Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej , 44-160 Rudziniec ul. Gliwicka 32 sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.