Ogłoszenie z dnia 2009-12-10
Warszawa: Konserwacja, przeglądy i naprawy bieżące instalacji elektrycznej, instalacji wodno-kanalizacyjnej, instalacji centralnego ogrzewania
wraz z węzłem cieplnym, instalacji gazowej oraz instalacji wentylacyjnej i klimatyzacyjnej
w budynku Domu Pomocy Społecznej Syrena w Warszawie
Numer ogłoszenia: 425264 - 2009; data zamieszczenia: 10.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej SYRENA , ul. Syreny 26, 01-155 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6327509, faks 022 6327509.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpssyrena.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka pomocy społecznej administracji samorządowej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja, przeglądy i naprawy bieżące instalacji elektrycznej, instalacji wodno-kanalizacyjnej, instalacji centralnego ogrzewania wraz z węzłem cieplnym, instalacji gazowej oraz instalacji wentylacyjnej i klimatyzacyjnej w budynku Domu Pomocy Społecznej Syrena w Warszawie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja, przeglądy i naprawy bieżące instalacji elektrycznej, instalacji wodno-kanalizacyjnej, instalacji centralnego ogrzewania wraz z węzłem cieplnym, instalacji gazowej oraz instalacji wentylacyjnej i klimatyzacyjnej w budynku Domu Pomocy Społecznej Syrena w Warszawie. Wykonawca realizuje prace przy użyciu własnych narzędzi oraz zapewnia własne materiały, części zamienne i eksploatacyjne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 5 do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.71.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych 50.71.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych 50.71.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji mechanicznych instalacji budynkowych 50.72.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania 50.08.00.00 - 50.08.00.00 50.53.12.00 - Usługi w zakresie konserwacji aparatury gazowej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie wyrażające się wykonaniem lub wykonywaniem - w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. związane z wykonaniem prac konserwacyjnych i napraw bieżących instalacji oraz urządzeń i sprzętu odpowiadającego przedmiotowi zamówienia na kwotę co najmniej 90.000,00 zł każde oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia gazowe, co najmniej jedną osobą z uprawnieniami eksploatacji SEP do 1KV, co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia SEP dozoru do 1 KV lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Ww. warunek może spełniać jedna osoba łącznie. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - są ubezpieczeni w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 100.000,00 zł, w okresie realizacji przedmiotu zamówienia, a w przypadku polisy lub innego dokumentu ubezpieczeniowego zawartej na krótszy okres czasu lub niższą wartość, wykonawca musi do oferty załączyć oświadczenie o zobowiązaniu się do przedłużenia ubezpieczenia na okres realizacji przedmiotu zamówienia lub o zwiększeniu wartości ubezpieczenia w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej do kwoty wymaganej przez Zamawiającego. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie złożonych przez Wykonawcę w ofercie dokumentów lub oświadczeń określonych w pkt 9 SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz wykonanych lub wykonywanych usług w zakresie prac konserwacyjnych i napraw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usług stanowiących przedmiot zamówienia, potwierdzających wykonanie zamówienia zgodnie z warunkiem określonym w pkt 8.2 SIWZ z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że co najmniej dwie usługi zostały wykonane należycie - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. 4. Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją, iż co najmniej jedna osoba wykonująca zamówienie posiada uprawnienia określone w punkcie 8.2. SIWZ wraz z załączeniem dokumentów stwierdzających, że osoba/y ta/te posiadają uprawnienia kwalifikacyjne wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ oraz pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 5. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokumentu potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę, co najmniej 100 000,00 zł, a w przypadku krótszego okresu ubezpieczenia i/lub niższej wartości ubezpieczenia oświadczenie o zobowiązaniu się do jego przedłużenia lub podwyższenia. 6. Wypełniony formularz ofertowy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpssyrena.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej Syrena w Warszawie
ul. Syreny 26
01-155 Warszawa.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2009 godzina 09:30, miejsce: Dom Pomocy Społecznej Syrena w Warszawie ul. Syreny 26 01-155 Warszawa sekretariat - pok.nr 1.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania pomieszczeń, innych usług wewnątrzszpitalnych, utrzymania w prawidłowym stanie sanitarnym budynków Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o."
- Zakup i dostawy leków recepturowych wraz z mieszaninami do żywienia pozajelitowego.
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: al. "Solidarności" 82 m 42, część nr 2: Wiejska 2 m 2
- Wykonanie legalizacji ciepłomierzy w budynkach mieszkalnych Skarbu Państwa zlokalizowanych na terenie działania Oddziału Terenowego Lubuskiego
- Przegląd punktów osnowy magnetycznej klasy fundamentalnej wraz z opracowaniem projektu uzupełnienia znaków za punkty zniszczone
- Zakup i montaż klimatyzacji w Szkole Podstawowej przy ulicy Oś Królewska 25 w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywanie przeglądów i konserwacja instalacji i urządzeń w obiektach Ministerstwa Sprawiedliwości położonych w Warszawie
- Świadczenie usługi konserwacji systemu sygnalizacji pożaru i dźwiękowego systemu ostrzegawczego, instalacji oddymiania w siedzibie Sądu Okręgowego w Warszawie przy al. "Solidarności" 127 w Warszawie
- Wykonanie ekspertyzy technicznej oraz dokumentacji projektowo - kosztorysowej obejmującej optymalizację systemu wentylacji w Szkole Podstawowej nr 2 im. Ireny Szewińskiej w Łomiankach
- Serwisowanie systemów alarmowych w obiektach O/ZUS Legnica oraz podległych jednostkach terenowych.
- Kompleksowa termomodernizacja obiektów szkolnych na terenie Gminy Sławno. Postępowanie w podziale na 3 części.
- naprawy i bieżąca konserwacja instalacji CO, wymiennikowni ciepła z hydroforniami w obiektach Miasteczka Studenckiego AGH w Krakowie - KC-zp.272-355/25
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.