eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaKonserwacja, przeglądy i naprawy bieżące instalacji elektrycznej, instalacji wodno-kanalizacyjnej, instalacji centralnego ogrzewania wraz z węzłem cieplnym, instalacji gazowej oraz instalacji wentylacyjnej i klimatyzacyjnej w budynku Domu Pomocy Społeczne



Ogłoszenie z dnia 2009-12-10

Warszawa: Konserwacja, przeglądy i naprawy bieżące instalacji elektrycznej, instalacji wodno-kanalizacyjnej, instalacji centralnego ogrzewania wraz z węzłem cieplnym, instalacji gazowej oraz instalacji wentylacyjnej i klimatyzacyjnej w budynku Domu Pomocy Społecznej Syrena w Warszawie
Numer ogłoszenia: 425264 - 2009; data zamieszczenia: 10.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej SYRENA , ul. Syreny 26, 01-155 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6327509, faks 022 6327509.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpssyrena.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka pomocy społecznej administracji samorządowej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja, przeglądy i naprawy bieżące instalacji elektrycznej, instalacji wodno-kanalizacyjnej, instalacji centralnego ogrzewania wraz z węzłem cieplnym, instalacji gazowej oraz instalacji wentylacyjnej i klimatyzacyjnej w budynku Domu Pomocy Społecznej Syrena w Warszawie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja, przeglądy i naprawy bieżące instalacji elektrycznej, instalacji wodno-kanalizacyjnej, instalacji centralnego ogrzewania wraz z węzłem cieplnym, instalacji gazowej oraz instalacji wentylacyjnej i klimatyzacyjnej w budynku Domu Pomocy Społecznej Syrena w Warszawie. Wykonawca realizuje prace przy użyciu własnych narzędzi oraz zapewnia własne materiały, części zamienne i eksploatacyjne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 5 do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.71.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych 50.71.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych 50.71.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji mechanicznych instalacji budynkowych 50.72.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania 50.08.00.00 - 50.08.00.00 50.53.12.00 - Usługi w zakresie konserwacji aparatury gazowej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie wyrażające się wykonaniem lub wykonywaniem - w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. związane z wykonaniem prac konserwacyjnych i napraw bieżących instalacji oraz urządzeń i sprzętu odpowiadającego przedmiotowi zamówienia na kwotę co najmniej 90.000,00 zł każde oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia gazowe, co najmniej jedną osobą z uprawnieniami eksploatacji SEP do 1KV, co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia SEP dozoru do 1 KV lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Ww. warunek może spełniać jedna osoba łącznie. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - są ubezpieczeni w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 100.000,00 zł, w okresie realizacji przedmiotu zamówienia, a w przypadku polisy lub innego dokumentu ubezpieczeniowego zawartej na krótszy okres czasu lub niższą wartość, wykonawca musi do oferty załączyć oświadczenie o zobowiązaniu się do przedłużenia ubezpieczenia na okres realizacji przedmiotu zamówienia lub o zwiększeniu wartości ubezpieczenia w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej do kwoty wymaganej przez Zamawiającego. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie złożonych przez Wykonawcę w ofercie dokumentów lub oświadczeń określonych w pkt 9 SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz wykonanych lub wykonywanych usług w zakresie prac konserwacyjnych i napraw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usług stanowiących przedmiot zamówienia, potwierdzających wykonanie zamówienia zgodnie z warunkiem określonym w pkt 8.2 SIWZ z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że co najmniej dwie usługi zostały wykonane należycie - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. 4. Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją, iż co najmniej jedna osoba wykonująca zamówienie posiada uprawnienia określone w punkcie 8.2. SIWZ wraz z załączeniem dokumentów stwierdzających, że osoba/y ta/te posiadają uprawnienia kwalifikacyjne wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ oraz pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 5. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokumentu potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę, co najmniej 100 000,00 zł, a w przypadku krótszego okresu ubezpieczenia i/lub niższej wartości ubezpieczenia oświadczenie o zobowiązaniu się do jego przedłużenia lub podwyższenia. 6. Wypełniony formularz ofertowy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpssyrena.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej Syrena w Warszawie ul. Syreny 26 01-155 Warszawa.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2009 godzina 09:30, miejsce: Dom Pomocy Społecznej Syrena w Warszawie ul. Syreny 26 01-155 Warszawa sekretariat - pok.nr 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.