Ogłoszenie z dnia 2012-10-30
Kluczbork: STABILIZACJA CHEMICZNA WYBRANYCH DRÓG LEŚNYCH O ŁĄCZNEJ DŁUGOŚCI 5 km NA TERENIE NADLEŚNICTWA KLUCZBORK.
Numer ogłoszenia: 425262 - 2012; data zamieszczenia: 30.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kluczbork , ul. A. Mickiewicza 8, 46-200 Kluczbork, woj. opolskie, tel. 077 4182540, 4186565, 4180105, faks 077 4182323.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.lasy.gov.pl/web/kluczbork/przetargi
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: STABILIZACJA CHEMICZNA WYBRANYCH DRÓG LEŚNYCH O ŁĄCZNEJ DŁUGOŚCI 5 km NA TERENIE NADLEŚNICTWA KLUCZBORK..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy i ilościowy przedmiotu umowy obejmuje: wykonanie stabilizacji chemicznej środkami stabilizującymi o nośności min. 5MPa wskazanych dróg leśnych w ilości ogółem 5000 mb Długość jednorazowa drogi objętej stabilizacją chemiczną - od 500 mb. Prace obejmujące stabilizacje chemiczną drogi będzie obejmować: 1.Wizję lokalną 2.Wyprofilowanie istniejącej nawierzchni na wskazanej drodze; 3.Dowiezienie kruszywa drogowego; 4.Rozplantowanie dowiezionego kruszywa ; 5.Dowiezienie i równomierne rozścielenie materiału stabilizującego ; 6.Przemieszanie dostarczonego i rozścielonego materiału z istniejącą nawierzchnią 7.Wyprofilowanie nowopowstałej drogi i jej zagęszczenie 8.Uprzątnięcie pozostałego materiału, kruszywa i śmieci z placu budowy 9.Zgłoszenie robót do odbioru..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych , stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego. SIWZ opisuje rodzaj prac , które zamawiający przewiduje zamówić jako zamówienia uzupełniające
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu jest wymagane wadium. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 7 000,00 zł. ( słownie: siedem tysięcy złotych 00/100). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r, Nr 42, poz. 275).
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
doświadczeniem polegającym na wykonaniu, co najmniej dwóch robót budowlanych obejmujących swoim zakresem stabilizację chemiczną dróg, o wartości co najmniej 50 000, 00 złotych brutto za każdą robotę. Wykonawca nie może sumować robót o mniejszej wartości celem uzyskania wymaganego warunku przez Zamawiającego.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dysponowanie: równiarką drogową wielolemieszową; walcem drogowym stalowym lub gumowym, wibracyjnym lub statycznym do zagęszczania; mieszarką jedno lub wielowirnikową;
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
osobami z uprawnieniami do kierowania maszynami drogowymi ,w tym równiarkami drogowymi wraz z informacją o podstawie dysponowania tym zasobem.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Na ofertę poza dokumentami składanymi na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu wymienionymi powyżej składają się także następujące dokumenty: a)Wypełniony Formularz Ofertowy, zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ, b)Ofertę wykonania sporządzoną zgodnie z załącznikiem nr 1a do SIWZ, c)Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik, d)Wykaz części zamówienia, które wykonawca zamierza zlecić do wykonania podwykonawcom - zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ ( jeżeli dotyczy). Brak wyżej wymiennych dokumentów może spowodować odrzucenie oferty.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Wszelkie istotne dla stron postanowienia zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ. Umowa zostanie zawarta na podstawie złożonej oferty Wykonawcy. 1. Zmiany postanowień umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i są dopuszczalne tylko w granicach unormowania art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionej poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy: a) zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, w szczególności; klęski żywiołowe, warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót, przeprowadzenie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów, w szczególności temperatury powietrza poniżej 0 0C , wiatr uniemożliwiający pracę maszyn budowlanych, gwałtowne opady deszczu (oberwanie chmury), burze z wyładowaniami atmosferycznymi, gruba pokrywa śnieżna; b) zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności; wstrzymanie robót przez Zamawiającego, c) siły wyższej, przy czym za siłę wyższą przyjmuje się zdarzenie niemożliwe do przewidzenia, nieoczekiwane oraz niemożliwe do zapobieżenia powstaniu jego i jego szkodliwym następstwom, d) zmiany przepisów prawa istotnych dla realizacji przedmiotu umowy, e) okoliczności powstałych w trakcie realizacji przedmiotu umowy, kiedy Zamawiający polecił dokonać zmian w uzgodnionych wcześniej rozwiązaniach projektowych, g) innych przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujących niemożliwością prowadzenia prac. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wyżej wymienionych, termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. 2) Zmiana sposobu spełniania świadczenia; a) w szczególnie uzasadnionych przypadkach zmianę zakresu robót planowanych do powierzenia Podwykonawcom 3) Zmiany osobowe; a) zmiana Podwykonawcy, przy pomocy, którego wykonawca wykonuje przedmiot umowy, na innego, dysponującego, co najmniej porównywalnym doświadczeniem, potencjałem technicznym i osobowym; 4) Zmiany wynagrodzenia Wynagrodzenie Wykonawcy będzie podlegało zmianom w wypadku zaistnienia następujących okoliczności: a) nie wykonania całego zakresu przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę, b) ograniczenia przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego, 5) Pozostałe zmiany a) zmiana obowiązującej stawki VAT. 3. Nie stanowi istotnej zmiany umowy w rozumieniu art. 144 pzp, w szczególności: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjna umowy ( np. zmiana rachunku bankowego, zmiana dokumentów potwierdzających uregulowanie płatności wobec podwykonawców); b) zmiana danych teleadresowych oraz osób wskazanych do kontaktów między stronami. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w przypadku wprowadzenia w życie, po podpisaniu umowy, regulacji prawnych wywołujących potrzebę zmiany umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.katowice.lasy.gov.pl/web/kluczbork/przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PGL LP Nadleśnictwo Kluczbork
ul. Mickiewicza 8
46-200 Kluczbork
Pokój nr 2.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2012 godzina 10:30, miejsce: PGL LP Nadleśnictwo Kluczbork ul. Mickiewicza 8 46-200 Kluczbork SEKRETARIAT.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nadleśnictwo Kluczbork informuje, że drogi stabilizowane: a. będą wskazywane sukcesywnie do wyczerpania zakontraktowanej długości lub do 30 kwietnia 2013 roku b.będą na terenie całego Nadleśnictwa; pierwsze zadanie w leśnictwie Nasale w okolicach wsi Nasale c. posiadają nawierzchnię tłuczniową lub żużlową w różnym stanie technicznym z różną grubością warstwy kruszywa d.nawierzchnia dróg była wielokrotnie naprawiana różnym materiałem (kruszywo, żużel, gruz ceglany, gruz betonowy), w którym mogą występować materiały trudno kruszące (spieki węglowe, fragmenty stalowe) e. są poprzerastane korzeniami drzew f.są położone na terenach leśnych. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od realizacji części robót (tzn. ilości stabilizowanych dróg będzie mniejsza niż te określone w SIWZ, jeżeli w trakcie realizacji umowy realizacja tych robót stanie się bezprzedmiotowa), a faktyczna wartość zamówienia wynikać będzie z faktycznych potrzeb..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KLUCZBORKA
- Dostawa paliwa dla Gminy Kluczbork na okres od lipca do grudnia 2025 roku
- Zimowe utrzymanie ciągów pieszych oraz chodników w sezonie zimowym 2025/2026
- Sukcesywne dostawy pieczywa do Zakładu Karnego w Kluczborku oraz do Oddziału Zewnętrznego w Sierakowie Śląskim
- Dostawa samochodu (mikrobus 1 szt.) dziewięcioosobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych
- Sukcesywna dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla Powiatowego Centrum Zdrowia S.A. w Kluczborku II postępowanie
- Świadczenie usług odśnieżania i zwalczania śliskości oraz innych usług w zakresie zimowego utrzymania dróg na terenie Powiatu Kluczborskiego w sezonie zimowym 2025/2026 z podziałem na 5 zadań (części)
więcej: przetargi w Kluczborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont nawierzchni dróg wojewódzkich Nr 901, 907, 921, 408
- Utrzymanie dróg utwardzonych
- "Remont dróg powiatowych o nawierzchni asfaltowej emulsją i grysami"
- Remont drogi wojewódzkiej nr 632 od km 19+940 do km 20+400 w m. Nowe Miasto - nr postępowania 102/25
- Remont nawierzchni DW 745 w msc. Masłów Pierwszy od km 3+110 do km 3+595 odcinek I o długości 485 m i w msc. Mąchocice Kapitulne od km 6+460 do km 7+116 odcinek II o długości 656 m
- Golińsk droga dojazdowa do gruntów rolnych
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.