To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-03-21
Jabłonka: Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru robót instalacyjnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych realizowanych przez Gminę Jabłonka w 2013 roku
Numer ogłoszenia: 42523 - 2013; data zamieszczenia: 21.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 27149 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jabłonka, ul. 3 Maja 1/206, 34-480 Jabłonka, woj. małopolskie, tel. 018 2611146, faks 018 2652468.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru robót instalacyjnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych realizowanych przez Gminę Jabłonka w 2013 roku.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami instalacyjnymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych realizowanych przez Gminę Jabłonka w 2013 roku. 2. Inspektor nadzoru na polecenie Zamawiającego, zobowiązany będzie również do dokonywania sprawdzania poprawności sporządzonych dokumentacji projektowych dla robót w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych pod względem zgodności z wymaganiami Zamawiającego, zgodności z obowiązującymi przepisami, kompletności opracowania, realności wykonania. Wynagrodzenie za takie usługi będzie wg zaoferowanej stawki godzinowej. 3. Wynagrodzenie dla inspektora nadzoru będzie płatne w wysokości wg zaoferowanych stawek procentowych, zależnie od wartości netto nadzorowanych robót. 4. Pełnienie funkcji nadzoru obejmuje również okresy rękojmi i gwarancji dla wykonywanych i nadzorowanych robót w latach objętych zamówieniem. W takiej sytuacji inspektorowi przysługuje wynagrodzenie wg zaoferowanej stawki godzinowej. 5. W przypadku nadzorowania robót, na które nie będą wystawiane faktury, inspektorowi nadzoru będzie przysługiwało wynagrodzenie wg zaoferowanej stawki godzinowej. 6. Zamawiający bezwzględnie wymaga by osoba pełniąca funkcje inspektora nadzoru była w pełni dyspozycyjna telefonicznie w godzinach pracy Urzędu Gminy tj. od poniedziałku do piątku od godz. 7.30 do godz. 15.30. 7. Zamawiający wymaga, by osoba pełniąca funkcje inspektora nadzoru na każde telefoniczne, mailowe wezwanie, stawiała się w siedzibie Zamawiającego bądź miejscu przez niego wskazanym w czasie nie dłuższym niż 24 godziny od wezwania. 8. Obowiązki inspektora nadzoru inwestorskiego zostały określone w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ oraz w szczegółowym zakresie obowiązków stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ. 9. Zamawiający nie określa wymagań związanych z realizacja zamówienia, o których mowa w art. 29, ust. 4 ustawy. 10. Wykonawca jest zobowiązany do zdobycia wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty oraz sprawdzenia i zweryfikowania materiałów przetargowych oraz niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o ewentualnych błędach lub przeoczeniach. Zamawiający nie będzie uwzględniał żadnych roszczeń i uwag z tytułu błędów lub nieścisłości specyfikacji istotnych warunków zamówienia po upływie terminu na wniesienie odwołania, 1. Zakres pełnienia nadzoru inwestorskiego: -pełny zakres czynności nad realizacją robót budowlanych - zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo Budowlane;( t.j. Dz. U. z 2006 r Nr 156, poz. 118 z póz. zm.) -stwierdzenia gotowości do odbioru; -dokonywanie odbioru końcowego robót; -przekazanie Zamawiającemu protokołu odbioru; -sprawdzanie i kontrolowanie rozliczeń przekładanych przez Wykonawcę; -sprawdzanie dokumentów załączonych do rozliczania robót, merytoryczne akceptowanie faktur Wykonawcy; -niezwłoczne powiadamianie Zamawiającego o wszystkich robotach nie objętych umową a niezbędnych do wykonania ze względu na bezpieczeństwo i zabezpieczenie przed awarią; -niezwłoczne powiadomienie Zamawiającego o wszystkich robotach nieprzewidzianych umową; -niezwłoczne powiadamianie o wszelkich przerwach w realizacji robót; -sprawdzanie rozwiązań zamiennych; -koordynowanie wszelkich działań związanych z wykonywaniem przedmiotu zamówienia -rozstrzyganie w porozumieniu z Kierownikiem Budowy wątpliwości natury technicznej powstałych w toku wykonania robót, w razie potrzeby zasięgając odpowiednio opinii Projektanta; -występowanie z odpowiednim wnioskiem do Zamawiającego o przeprowadzenie w dokumentacji projektowej zmian lub poprawek w terminie uzgodnionym z Projektantem, w razie stwierdzenia w niej wad lub niedokładności, albo konieczności wprowadzenia zmian, w celu zastosowania innych rozwiązań konstrukcyjnych lub innych materiałów, niż przewidziane w dokumentacji projektowej, także w celu osiągnięcia oszczędności i obniżenia kosztów; -potwierdzenie wykonanych robót oraz usunięcia wad; -bieżące kontrolowanie wpisów dokonywanych w dzienniku budowy; -podejmowanie decyzji o robotach w stosunku do których wymagane jest natychmiastowe wykonanie; -utrzymanie bieżącej łączności i koordynacji prac pomiędzy wszystkimi uczestnikami przedsięwzięcia, -bieżącego informowania zamawiającego o postępach prac, występujących problemach, sposobach ich załatwiania itp., -inwentaryzacji dokumentacji budowlanej oraz całego procesu inwestycyjnego wraz z zawartymi Umowami zadania, -koordynacji nadzoru autorskiego i inwestorskiego, -pełnienia funkcji przedstawiciela zamawiającego, zapewniając realizację robót według projektu i zgodnie z zbiorczy zestawieniem kosztów -rozstrzygania sporów i określania zakresu planowanych prac,nadzoru przy przekazaniu zadania do eksploatacji, -akceptacji płatności przysługujących wykonawcy robót i kontroli dokumentów rozliczeniowych, -obecność na każdej budowie jeden raz w tygodniu w okresie trwania inwestycji, częściej jeżeli zajdzie taka konieczność -bieżące informowanie Zamawiającego o postępie prac i o problemach natury techniczno-organizacyjnej -wykonanie czynności nadzoru przez osoby uprawnione i wskazane w złożonej ofercie -przekazanie terenu budowy wykonawcy robót -przeprowadzenie odbiorów częściowych oraz końcowego zadania -sprawdzenie i zatwierdzenie faktur przejściowych i końcowych przedkładanych przez wykonawcę robót -bieżące kontrolowanie rozliczeń robót a ponadto dokonanie końcowego rozliczenia finansowego całego zadania inwestycyjnego lub remontowego -każdorazowe uczestnictwo w spotkaniach i naradach organizowanych przez Zamawiającego Szczegółowy zakres obowiązków i uprawnień inspektora nadzoru określa art.25 i art.26 Ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo Budowlane (Dz. U. z 2006 r Nr 156 poz. 1118 ze zm.) Klasyfikacja Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9 - Usługi nadzoru budowlanego 71.24.70.00-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi 71.70.00.00-5 - Usługi nadzoru i kontroli.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9, 71.24.70.00-1, 71.70.00.00-5.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Usługi Budowlano-Inżynieryjne mgr inż. Andrzej Pietrzak
jakie przetargi wygrała firma
Usługi Budowlano-Inżynieryjne mgr inż. Andrzej Pietrzak
- Usługi Budowlano-inżynieryjne mgr inż. Andrzej Pietrzak, os. Kasprusie 10/12, 34-500 Zakopane, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16260,16 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9955,28
Oferta z najniższą ceną: 9955,28 / Oferta z najwyższą ceną: 13231,71
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI JABŁONKA
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla przebudowy- rozbudowy istniejącej drogi o nr ew. 8516/3 w Podwilku wraz z odwodnieniem
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Jabłonka do szkół w roku szkolnym 2025/2026"
- Dowóz uczniów do szkół z terenu Gminy Jabłonka w roku szkolnym 2025/2026
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Jabłonka do szkoły w Krakowie w roku szkolnym 2025/2026
- Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Orawka-Sołtystwo oraz w miejscowości Jabłonka na ulicach Pogranicza i Chyżnik
więcej: przetargi JABŁONKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 544 na odcinku od km 138+200 do km 140+700 Bagienice Szlacheckie - Amelin - nr postępowania 182/25
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu nad realizacją rozbudowy Szpitala Puckiego o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii
- "Usługa prowadzenia nadzoru inwestorskiego nad inwestycją: POPRAWA DOSTĘPU DO OPIEKI PSYCHIATRYCZNEJ W MODELU ŚRODOWISKOWYM DLA DZIECI, MŁODZIEŻY I DOROSŁYCH"
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniami inwestycyjnymi realizowanymi przez Gminę Radków
- Usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlano-instalacyjnych w ramach zadania pn. Przebudowa III piętra budynku "C" w SPZOZ w Wieluniu w celu utworzenia Oddziału Geriatrii
- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: "Wykonanie układu drogowego ul. Sadowej w Czechowicach-Dziedzicach wraz z łącznikami"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.