To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-10-18
Kielce: Inspektor Nadzoru BUDOWA PODŁĄCZEŃ DO ZBIORCZEGO SYSTEMU KANALIZACYJNEGO NA TERENIE AGLOMERACJI KIELECKIEJ - CZĘŚĆ II i III współfinansowana ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w ramach Programu Dofinansowanie przydomowych oczyszczalni ścieków oraz podłączeń budynków do zbiorczego systemu kanalizacyjnego.
Numer ogłoszenia: 425196 - 2013; data zamieszczenia: 18.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 359522 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Międzygminny Związek Wodociągów i Kanalizacji w Kielcach, ul. Krakowska 64, 25-701 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 41 345 21 90, faks 41 345 21 90.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: związek międzygminny.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Inspektor Nadzoru BUDOWA PODŁĄCZEŃ DO ZBIORCZEGO SYSTEMU KANALIZACYJNEGO NA TERENIE AGLOMERACJI KIELECKIEJ - CZĘŚĆ II i III współfinansowana ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w ramach Programu Dofinansowanie przydomowych oczyszczalni ścieków oraz podłączeń budynków do zbiorczego systemu kanalizacyjnego..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie roli inspektora nadzoru inwestycji -BUDOWA PODŁĄCZEŃ DO ZBIORCZEGO SYTEMU KANALIZACYJNEGO NA TERENIE AGLOMERACJI KIELECKIEJ - CZĘŚĆ II i CZĘŚĆ III. Inwestycja będzie realizowana w systemie zaprojektuj i zbuduj. Przedsięwzięcie podzielone jest na pięć następujących zadań: Zadanie nr 1 - MASŁÓW I - obejmujące ulice i sołectwa: Dąbrowa, Foliowa, Graniczna, Jana Pawła II, Jana Pieniążka, Księdza Marszałka, Lotnicza, Miła, Miodowa, Modrzewiowa, Ogrodowa, Piaskowa, Podklonówka, Słoneczna, Spacerowa, Spokojna, Świerczyńska, Świętokrzyska, Widokowa, Zielona -planowana ilość podłączeń 417 szt. Zadanie nr 2 - MASŁÓW II - obejmujące ulice i sołectwa: Masłów II, Krajobrazowa, Leśna, Panoramiczna, Podwiśniówka, Spacerowa - planowana ilość podłączeń - 145 szt. Zadanie nr 3 - Wola Kopcowa - obejmujące ulice i sołectwa: Bukowa, Cicha, Dębowa, Dojazdowa, Domaszowice, Graniczna, Jaśminowa, Jeziorkowa, Kielecka, Lenartowicza, Leśna, Letniskowa, Podmasłowie, Polna, Różana, Sosnowa, Spokojna, Świętokrzyska, Wspólna, Żeromskiego - planowana ilość podłączeń - 403 szt. Zadanie nr 4 - Mąchocice Kapitulne obejmujące sołectwo Mąchocice Kapitulne -planowana ilość podłączeń - 254 szt. Zadanie nr 5 - Masłów północ - obejmujące Wiśniówkę, Dąbrowa Łąki, Domaszowice - planowana ilość podłączeń - 180 szt. Inwestycja obejmuje: budowę podłączeń kanalizacyjnych od budynku do wybudowanej sieci zbiorczej kanalizacji sanitarnej, budowę odcinków sieci wraz ze studniami rewizyjnymi celem umożliwienia podłączeń budynków do sieci, likwidację bezodpływowych zbiorników ścieków znajdujących się na trasie zaprojektowanych i wykonywanych podłączeń, rozbiórkę i odtworzenie nawierzchni dróg, chodników, podjazdów do posesji i innych, które zostaną naruszone w czasie wykonywania podłączeń lub odcinków sieci. Do obowiązków Wykonawcy należało będzie: 1. Reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z umową, dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej pod względem technicznym, ilościowym, jakościowym i finansowym. 2. Egzekwowanie od wykonawcy robót uprawnień przysługującym Zamawiającemu wynikających z dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, postanowień umowy zawartej przez Zamawiającego z wykonawcą robót. 3. Współpraca z projektantem szczególnie w zakresie egzekwowania usunięcia ewentualnych usterek w dokumentacji projektowej. 4. Podejmowanie decyzji o dopuszczeniu do zabudowy (lub odrzuceniu) materiałów i urządzeń przewidzianych do realizacji robót w oparciu o przepisy, normy i wymagania sformułowane w umowie z wykonawcą robót, dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. 5. Zatwierdzania materiałów, technologii budowlanych oraz jakości wykonania zgodnie z warunkami zawartymi w umowach i dokumentacji projektowej. 6. Kontrolowanie ilości i terminowości wykonanych robót oraz zgodności z harmonogramem rzeczowo-finansowym. 7. Podejmowanie działań mających na celu dotrzymanie terminu realizacji budowy. 8. Sprawdzanie jakości wykonanych robót, wbudowanych materiałów i urządzeń, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych, niespełniających wymagań określonych dokumentami, niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie. Kontrola i archiwizacja dokumentów potwierdzających dopuszczenie materiałów do obrotu oraz dokumentów potwierdzających ich jakość. 9. Sprawdzanie i dokonywanie odbiorów robót budowlanych w tym ulegających zakryciu lub zanikających oraz uczestniczenie w próbach i odbiorach podłączeń i urządzeń technicznych. 10. Wydawanie kierownikowi budowy poleceń - potwierdzonych wpisami do dziennika budowy dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych i urządzeń technicznych. 11. Żądanie od kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót. 12. Kontrolowanie prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie na bieżąco wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego wykonania robót. 13. Informowanie Zamawiającego o wszystkich problemach zaistniałych i przewidywanych łącznie z propozycją sposobu ich rozwiązania. 14. Przygotowanie przedsięwzięcia do odbiorów częściowych i odbioru końcowego - sprawdzenie i zatwierdzenie dokumentacji powykonawczej, w tym powykonawczej dokumentacji geodezyjnej. 15. Uzyskanie w imieniu Zamawiającego ostatecznych decyzji administracyjnych, jeżeli takie będą wymagane. 16. Współudział w organizacji narad koordynacyjnych w czasie realizacji budowy oraz uczestnictwo w nich. 17. Dokonywanie weryfikacji formalno - rachunkowej faktur wykonawcy robót oraz innych dokumentów wynikających z umów łączących wykonawcę robót i Wykonawcę z Zamawiającym. 18. Prowadzenie działań mających na celu unikanie powstawania roszczeń, sporów i opóźnień w realizacji umów zawartych w trakcie realizacji przedsięwzięcia oraz umów zawartych przez Zamawiającego z mieszkańcami. 19. Doradztwo i czynny udział w rozstrzyganiu roszeń i sporów związanych z realizacją przedsięwzięcia oraz rozwiązywanie problemów wynikłych podczas wykonywania robót. 20. Udział i doradztwo w kontrolach i audytach prowadzonych przez instytucje do tego uprawnione oraz opiniowanie protokołów. 21. Wykonywanie wszystkich innych czynności nie wymienionych w umowie niezbędnych do prawidłowej realizacji przedsięwzięcia i do zabezpieczenia interesu Zamawiającego. 22. Wykonawca zobowiązany jest do nadzorowania budowy w takich odstępach czasu, aby zapewniona była skuteczność nadzoru, jednak nie rzadziej niż trzy razy w tygodniu oraz niezwłocznie (najpóźniej następnego dnia) na każde żądanie Zamawiającego w sytuacjach, gdy obecność inspektora nadzoru w ocenie Zamawiającego jest niezbędna..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PPHU BASTA Mirosław Basta, Suków 45, 26-650 Przytyk, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 160443,80 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 60147,00
Oferta z najniższą ceną: 60147,00 / Oferta z najwyższą ceną: 99999,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Dostawy preparatów dezynfekcyjnych i materiałów eksploatacyjnych do urządzeń będących na wyposażeniu Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- Usługa cateringu dla uczestników projektu w Sandomierzu w ramach projektu pn. ,,Dziś uczeń - jutro student'' nr umowy: FESW.08.03.IZ.00-0002/23
- Remont drogi krajowej nr 9 na odcinku Nietulisko Duże-Nietulisko Małe od km 55+989 do km 56+789 oraz od km 57+335 do km 58+043
- Remont drogi powiatowej nr 1365T w m. Starochęciny Gmina Chęciny
- Zakup wraz z dostawą wyrobów medycznych dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
- Zakup i dostawa odczynników wraz z dzierżawą dwóch analizatorów oraz sprzętu niezbędnego do wykonania badań dla Zakładu Markerów Nowotworowych Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego w ramach zadania inwestycyjnego polegającego na wymianie stolarki okiennej w bud. A i bud. mieszkalnym w siedzibie MI wraz z robotami towarzyszącymi
- Usługa sprawowania nadzoru nad zgodnością realizowanych robót budowlanych z dokumentacją projektową pn.: "Przebudowa ulic Krzemiennej i Smoczej" - drugi etap realizacyjny
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla projektu pn.: "Rozwój i poprawa bezpieczeństwa, jakości i wyników leczenia osób starszych w Szpitalu Specjalistycznym im. A Falkiewicza we Wrocławiu".
- Modernizacja i wyposażenie sali operacyjnej w formule "wybuduj i wyposaż" wraz z adaptacją przenoszonych pomieszczeń oraz pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego.
- Wyłonienie Wykonawcy na świadczenie usług kompleksowego wielobranżowego nadzoru inwestorskiego związku z realizacją projektu pn. "Modernizacja infrastruktury Muzeum Górnośląskiego w Bytomiu".
- Termomodernizacja budynku placówki kultury w Michałowicach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.