Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-10
Warszawa: Dostawa oleju napędowego
Numer ogłoszenia: 425176 - 2009; data zamieszczenia: 10.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Stołeczna Policji , ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6038608. 6037691, faks 022 6037642.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.warzszawa.policja.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju napędowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju napędowego zwanego dalej materiałem pędnym, w ilości szacunkowej 100 000 dm3 2. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie odbywała się sukcesywnie wg. potrzeb Zamawiającego. 3. Miejsce realizacji zamówienia: a. Komisariat Rzeczny Policji w Warszawie przy ul. Wybrzeże Szczecińskie 6, b. Oddział Prewencji Policji w Piasecznie - Iwicznej przy ul. Puławskiej 44. 4. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: a. oświadczenie, iż oferowany przedmiot zamówienia jest zgodny z polską normą PN-EN 590 dla oleju napędowego oraz z wymaganiami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych z dnia 9 grudnia 2008 r. (Dz. U. z 2008 r. Nr 221, poz. 1441 5. Wielkość zamówienia poniżej 133 000 EURO..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.21.00 - Benzyna bezołowiowa .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, w tym posiadają koncesję na obrót paliwami w myśl ustawy z dnia 10.04.1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2006 r. Nr 89, poz. 625 z późn. zm.). b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym dysponują: a. m.in.1 cysterną do przewozu materiałów niebezpiecznych b. m.in.1 osobą posiadającą uprawnienia do przewozu pojazdem materiałów niebezpiecznych w myśl ustawy z dnia 28.10.2002 r. o przewozie drogowym towarów niebezpiecznych (Dz. U. Nr 199, poz. 1671 ze zm.). lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego (ppkt a) i-lub osób zdolnych do wykonania zamówienia (ppkt b) c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia; d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie złożonych wraz z ofertą odpowiednio: a. oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy; b. dokumentów żądanych przez Zamawiającego w pkt II w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 1 lit. a oraz lit. b. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły: Wykonawca spełnia warunki albo nie spełnia warunków..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie warunku, o którym mowa w pkt 1 lit. a Wykonawca złoży: a. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b. koncesję na obrót paliwami, ważną w okresie obowiązywania umowy. 2. Na potwierdzenie warunku, o którym mowa w Rozdz. IV pkt 1 lit. b Wykonawca złoży : a. wykaz sprzętu transportowego (m.in. 1 cysterna) wraz z dokumentami dopuszczającymi cysternę do przewozu materiałów niebezpiecznych, którą Wykonawca dysponuje, lub przedstawi pisemne zobowiązanie innego podmiotu, że będzie dysponował m.in.1 cysterną b. oświadczenie, że dysponuje m.in. 1osobą posiadającą uprawnienia do przewozu materiałów niebezpiecznych w myśl ustawy z dnia 28.10.2002 r. o przewozie drogowym towarów niebezpiecznych lub przedstawi pisemne zobowiązanie innego podmiotu, że będzie dysponował taką osobą. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie publiczne wraz z Ofertą składają: a. każdy z Wykonawców - dokument, o którym mowa w pkt 1 lit. a ; b. wspólnie: 1. dokumenty, o których mowa w pkt 1 lit. b oraz pkt 2 ; 2. dokument, o którym mowa w pkt II.1.3) pkt 4.; 4. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej wraz z ofertą składa dokumenty, o których mowa w pkt 1 lub pkt 2, przy czym zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1 lit. a, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.policja.waw.pl/zamówienia.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Stołeczna Policji, WZP, 00-150 Warszawa, ul. Nowolipie 2.
Opłata za Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia: 10,30 zł
(Wpłaty na konto Zamawiającego nr: 49 1010 1010 0056 5613 9150 0000).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2009 godzina 12:00, miejsce: Komenda Stołeczna Policji, ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przedłużenie licencji Nutanix Cloud Infrastructure (NCI) Ultimate wraz z Security na istniejącej infrastrukturze Zamawiającego na potrzeby systemu Archiwum Dokumentów Elektronicznych (ADE)
- Wykonanie pomiarów ruchu na bieżące potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie w latach 2026 - 2028 - Badania prędkości chwilowej pojazdów i natężenia ruchu wraz ze strukturą rodzajową
- Pomiary ruchu na bieżące potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w latach 2026-2028 na ternie m.st. Warszawy
- Usługi doradcze dotyczące realizacji Projektu "Smart Geoportal" - wsparcie prawne
- Organizacja kompleksowej obsługi spotkania pn. Forum wiedzy Państwowej Inspekcji Sanitarnej.
- Wykonanie opracowania pt. Studium obsługi komunikacyjnej wschodniej części dzielnicy Białołęka
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa paliw płynnych do pojazdów eksploatowanych przez Zakład Budżetowy Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Rudzińcu w 2026 roku z podziałem na części.
- Zakup paliw płynnych do środków transportu Urzędu Miasta Zielona Góra, dokonywany w systemie bezgotówkowym na podstawie kart paliwowych
- Zakup paliw do samochodów służbowych w systemie sprzedaży bezgotówkowej
- Zakup paliw płynnych dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Cieszynie z JRG Cieszyn, JRG Skoczów, JRG Ustroń
- Zakup paliwa w systemie bezgotówkowym
- DOSTAWA PALIW PŁYNNYCH I DODATKÓW DO PALIW DO POJAZDÓW KOMENDY MIEJSKIEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ w CHEŁMIE
więcej: Benzyna bezołowiowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





