eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kobyłka › Wywóz odpadów segregowanych z terenu Gminy Kobyłka

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-12-13

Kobyłka: Wywóz odpadów segregowanych z terenu Gminy Kobyłka
Numer ogłoszenia: 425104 - 2011; data zamieszczenia: 13.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kobyłka , ul. Wołomińska 1, 05-230 Kobyłka, woj. mazowieckie, tel. 022 7863328, faks 022 7863111.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kobylka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wywóz odpadów segregowanych z terenu Gminy Kobyłka.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na prowadzeniu zbiórki i wywozu odpadów segregowanych w workach lub pojemnikach od mieszkańców miasta oraz wywozu odpadów posegregowanych z pojemników rozstawionych na terenie miasta. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Wykonawca dostarcza mieszkańcom zakupione przez Gminę Kobyłka worki foliowe lub pojemniki. Worki dostarczane będą w 3 kolorach na każdy rodzaj opisanych na worku odpadów: - na szkło, - na tworzywa sztuczne i puszki, - na makulaturę. w ilości odpowiadającej ilości wystawionych worków przed posesję (przez mieszkańca Kobyłki). Odpady posegregowane: szkło, tworzywa sztuczne + puszki oraz makulatura wywożone będą po zapełnieniu worków przez mieszkańców, wystawieniu przed posesję w określone harmonogramem dni ustalone z Wykonawcą. Harmonogram odbioru worków zostanie ustalony po zawarciu umowy z Wykonawcą. Terminy odbioru worków obejmować będą dni, podczas których Wykonawca zobowiązany jest zebrać wszystkie prawidłowo posegregowane worki na obszarze dzielnicy miasta w godzinach 8.00 - 18.00 z każdej dzielnicy miasta zgodnie z ustalonym harmonogramem. Odbiór worków odbywać się będzie co najmniej 1 raz w miesiącu. Istnieje możliwość ustalenia odbioru posegregowanych odpadów w workach 2 razy w miesiącu w przypadku, gdy wzrasta ilość odpadów po napojach ze względu na wysoką temperaturę powietrza. Zapełnione pojemniki z posegregowanymi odpadami odbierane będą od mieszkańców w ustalonych pomiędzy mieszkańcem a wykonawcą terminach. Wykonawca zapewnia opróżnianie i wywóz odpadów - z tworzyw sztucznych z pojemników 1,5 m3, - szklanych z pojemników 1,5 m3, rozstawionych na terenie Gminy Kobyłka w miejsca wskazane przez zamawiającego. Wykonawca zapewnia rozstawienie pojemników zakupionych przez Gminę Kobyłka na odpady segregowane w nowych miejscach i ich opróżnianie po zapełnieniu. Wykonawca zapewnia utrzymanie porządku wokół pojemników. Wykonawca zobowiązany jest do dokonywania drobnych napraw pojemników. Pojemniki są własnością Gminy Kobyłka. Wykonawca będzie na bieżąco ewidencjonował numery posesji, sprzed których zabierać będzie worki z posegregowanymi odpadami i przekazywać tę listę zamawiającemu razem z fakturą za miesiąc realizacji. Wykonawca sporządza i przekazuje Zamawiającemu comiesięczne sprawozdanie o ogólnej ilości zebranych odpadów posegregowanych w workach i pojemnikach oraz ilości każdego rodzaju zebranych odpadów. Szacunkowa ilość worków do odbioru w roku 2012: - 320 000 kg - szkło, - 215 000 kg - tworzywa sztuczne i puszki, - 270 000 kg - makulatura. Szacunkowa ilość pojemników do ustawienia i odbioru w roku - 500 sztuk. Ilość pojemników rozstawionych na terenie Gminy - 10 sztuk.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje powierzenie zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia uzupełniające polegać mogą w szczególności na powierzeniu wybranemu wykonawcy usług będących przedmiotem zamówienia ponad termin zamówienia. Przed powierzeniem zamówień uzupełniających wykonawca przedstawi zamawiającemu do akceptacji koszt ich wykonania.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.13.00 - Usługi zbierania śmieci .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w celu spełnienia warunku wykonawca winien posiadać zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbierania i transportu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie miasta Kobyłka wydanego przez Burmistrza Miasta Kobyłka stosownie do ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2005 r. Nr 236, poz. 2008 z późn. zm.)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w celu spełnienia warunku wykonawca winien wykonać, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywać, jedną usługę w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu spełnienia warunku wykonawca winien dysponować pojazdami w liczbie niezbędnej do realizacji przedmiotu zamówienia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu spełnienia warunku wykonawca winien dysponować osobami uczestniczącymi w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kobylka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Kobyłka, 05-230 Kobyłka, ul. Wołomińska 1, pok. 18.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.12.2011 godzina 13:00, miejsce: Urząd Miasta Kobyłka, 05-230 Kobyłka, ul. Wołomińska 1, pok. 14 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.