Og³oszenie z dnia 2011-02-07
Lublin: Materia³y biurowe
Numer og³oszenia: 42479 - 2011; data zamieszczenia: 07.02.2011
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówieñ Publicznych zosta³o zamieszczone og³oszenie o zmianie og³oszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okrêgowa w Lublinie, ul. Okopowa 2A, 20-950 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5288181, faks 081 534 97 06.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Organ kontroli pañstwowej lub ochrony prawa, s±d lub trybuna³.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Materia³y biurowe.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Okre¶lenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem Umowy jest s± sukcesywne dostawy materia³ów biurowych, zwanych dalej materia³ami na potrzeby Prokuratury Okrêgowej w Lublinie oraz podleg³ych jej Prokuratur Rejonowych w asortymencie wyszczególnionym w Za³±czniku Nr 2, który jest to¿samy z formularzem cenowym stanowi±cym Za³±cznik Nr 2 do oferty przetargowej..
II.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 22.99.30.00 - Papier fotoczu³y, termoczu³y lub termograficzny i tektura 22.85.00.00 - Skoroszyty i podobne wyroby 22.81.60.00 - Bloki papierowe 22.81.63.00 - Bloczki samoprzylepnych karteczek na notatki .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenê
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.01.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Dalimex sp. z .o., ul. Obywatelska 4, 20-092 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa warto¶æ zamówienia (bez VAT): 131430,71 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡
Cena wybranej oferty: 137412,79
Oferta z najni¿sz± cen±: 137412,79 / Oferta z najwy¿sz± cen±: 143792,49
Waluta: PLN.
ZA£¡CZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez og³oszenia, zamówienia z wolnej rêki albo zapytania o cenê
1. Podstawa prawna
Postêpowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenê na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówieñ publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Nale¿y podaæ uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyja¶niæ, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
w wyniku przeprowadzonego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zapytania o cenê zosta³a podpisana umowa o warto¶ci poni¿ej kwot okreslonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 uPzp. Przedmiotem zamówienia sa dostawy materia³ów biurowych, tj. gotowych wyrobów katalogowych o ma³ym stopniu z³ozono¶ci, powszechnie dostepne na rynku. Zamówione materia³y biurowe sa porównywalne, a jedynie ró¿nicuj±cym je czynnikiem jest cena.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Us³uga wywozu i zagospodarowania sta³ych odpadów komunalnych z posesji S±du Okrêgowego w Lublinie oraz S±dów Rejonowych w Kra¶niku, Rykach i Opolu Lubelskim
- Dostawa sprzêtu do wyposa¿enia studia nagrañ
- Dostawa warzyw, owoców i produktów podobnych do Domu Pomocy Spo³ecznej "Kalina" w Lublinie
- Zakup us³ugi wsparcia technicznego Producenta dla posiadanych przez Zamawiaj±cego prze³±czników sieci SAN i bibliotek ta¶mowych firmy IBM, z podzia³em na czê¶ci.
- Dostawa zestawów komputerowych oraz laptopów na potrzeby Szpitala Neuropsychiatrycznego im. Prof. Mieczys³awa Kaczyñskiego SPZOZ w Lublinie
- Dostawa sprzêtu AGD-RTV na potrzeby Politechniki Lubelskiej z podzia³em na czê¶ci
wiêcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artyku³ów biurowych
- Sukcesywne dostawy jednorazowych artyku³ów medycznych, higienicznych i drobnego sprzêtu medycznego
- Sukcesywne dostawy jednorazowych artyku³ów medycznych, higienicznych i drobnego sprzêtu medycznego
- Sukcesywne dostawy jednorazowych artyku³ów medycznych, higienicznych i drobnego sprzêtu medycznego
- Zakup i dostawa nowych materia³ów biurowych dla potrzeb wszystkich jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagielloñskiego (z wy³±czeniem Uniwersytetu Jagielloñskiego Collegium Medicum)
- Zakup materia³ów biurowych dla uczestników projektu "Poprawa jako¶ci kszta³cenia zawodowego na terenie Powiatu Krakowskiego" (numer projektu: FEMP.06.11-IP.01-0130/24)-Postêpowanie powtórzone
wiêcej: Bloki papierowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.