Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-10
Poznań: Dostawa oprogramowania pocztowego
Numer ogłoszenia: 424664 - 2009; data zamieszczenia: 10.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Poznańska , pl. M. Skłodowskiej-Curie 5, 60-965 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 6653538, faks 061 6653738.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.put.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oprogramowania pocztowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla Uczelnianej Sieci Komputerowej Politechniki Poznańskiej oprogramowania pocztowego z roczną subskrypcją obejmującą wsparcie techniczne serwera poczty na 2505 aktywnych użytkowników, serwera poczty mobilnej na 2505 aktywnych użytkowników oraz systemu operacyjnego wraz z trzyletnią subskrypcją wraz z zapewnieniem pomocy przy wdrażaniu oprogramowania.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 48.62.10.00 - Pakiety oprogramowania dla systemów operacyjnych komputerów mainframe 48.22.30.00 - Pakiety oprogramowania do poczty elektronicznej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na podstawie z art. 22 ust. 1 Ustawy Prawa Zamówień Publicznych, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wszyscy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie kryterium spełnia/nie spełnia oraz załączonych dokumentów..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawców: 1) Oświadczenia z art. 22 oraz art. 24 Ustawy PZP - Załącznik nr A do SIWZ. 2) W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, Zamawiający żąda następujących dokumentów: a)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 3) Oświadczenie, że Wykonawca posiada autoryzowany kanał dystrybucji oprogramowania określonego w załączniku B Specyfikacji Technicznej (pozycja 1-3) w Polsce. 4) W przypadku zaoferowania oprogramowania równoważnego Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty opisy funkcjonalne zaproponowanego oprogramowania. 5) W przypadku zaoferowania oprogramowania pocztowego równoważnego zawierającego mechanizm MTA inny niż postfix lub sendmail Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty wykaz wykonania minimum jednej dostawy zaproponowanego oprogramowania wraz z jego wdrożeniem oraz załączyć dokument potwierdzający należyte jego wykonanie. 6) W przypadku zaoferowania oprogramowania pocztowego równoważnego wymagającego innego systemu operacyjnego niż zamawiany (załącznik B Specyfikacji Technicznej, poz. 3) Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty wykaz wykonania minimum jednej dostawy zaproponowanego oprogramowania pracującego na zaoferowanym systemie operacyjnym wraz z jego wdrożeniem oraz załączyć dokument potwierdzający należyte jego wykonanie. 7) Inne dokumenty: a) Wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr A do SIWZ) wraz z oświadczeniem, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia określonymi w specyfikacji i załącznikach oraz umowie i że akceptuje je bez zastrzeżeń. b)Zamawiający wymaga załączenia wykazu części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom - zgodnie z załącznikiem nr D do SIWZ. Jeżeli Wykonawca nie przewiduje do realizacji zamówienia podwykonawców na załączniku umieszcza stosowną adnotację. c)Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt 3.10 lit. B SIWZ wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował (załącznik nr E do SIWZ). d) Oryginał lub kserokopia pełnomocnictwa dla osoby podpisującej ofertę (jeżeli nie wynika wprost z treści dokumentów), obejmujące uprawnienia do składania oświadczeń wynikających z toku niniejszego postępowania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.put.poznan.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych P.P., pok.102
Pl. M. Skłodowskiej - Curie 5, 60 - 965 Poznań.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2009 godzina 10:30, miejsce: Dział Zamówień Publicznych P.P., pok.102 Pl. M. Skłodowskiej - Curie 5, 60 - 965 Poznań.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- usługa ochrony i monitorowania obiektów WSPL-u
- "Sukcesywna dostawa papierów kserograficznych oraz materiałów biurowych w okresie 12 miesięcy dla Politechniki Poznańskiej, z podziałem na części (pakiety)."
- Świadczenie usług hotelarskich w ramach organizowanych szkoleń kondycyjno-wysokościowych
- świadczenie usług szkoleniowych dla nauczycieli i uczniów realizowanych w ramach projektu "Edukacja zawodowa w Zespole Szkół Leśnych i Ekologicznych w Brynku " nr FESL.10.23-IZ.01-07BG/23-003
- Sporządzenie dokumentacji projektowej pn.: Budowa sali gimnastycznej wraz z łącznikiem i salami dydaktycznymi II LO w Swarzędzu.
- Zakup i dostawa sprzętu do biopsji mammotomicznej
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i oprogramowania dla realizowanego projektu "Cyberbezpieczny samorząd"
- Dostawa bibliotek wirtualnych obrazów stanowiących część składową oprogramowania egzaminacyjnego XRT wraz z ich instalacją
- Dostawa pomocy naukowych, sprzętu dydaktycznego i komputerowego w celu realizacji projektu pn. Edukacja równych szans w Gminie Miejskiej Wągrowiec
- Stworzenie nowej platformy cyfrowej do prezentacji zdigitalizowanych zbiorów w ramach projektu pn. "Nowa platforma cyfrowa CSE Światowid w Elblągu"
- Dostawa i montaż platformy LMS w zakresie wyposażenia platformy w ramach realizacji zadania pn. "Utworzenie i funkcjonowanie BCU w dziedzinie przemysłu motoryzacyjnego w Opolu".
- Montaż systemu zdalnego odczytu zużycia wody wraz z wymianą istniejącego opomiarowania na przyłączach wodociągowych zlokalizowanych w miejscowościach na terenie gminy Filipów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.