Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-10-18
Kołaczkowo: Zakup i dostawa  nowego ciągnika rolniczego i wozu asenizacyjnego
Numer ogłoszenia: 424472 - 2013; data zamieszczenia: 18.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej , ul. Wrzesińska 41, 62-306 Kołaczkowo, woj. wielkopolskie, tel. 61 4385650, faks 61 4385650.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa nowego ciągnika rolniczego i wozu asenizacyjnego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa nowego ciągnika rolniczego o następujących parametrach i wyposażeniu: silnik 3 lub 4 cylindrowy turbo, spełnia normy EURO 3, moc min 75 KM max 80 KM, kabina komfortowa wentylowana i ogrzewana, drzwi kabiny otwierane z prawej i lewej strony, tylna i boczna szyba kabiny uchylna, skrzynia min. 4 zakresowa o następujących przełożeniach 12p+12t,rewers mechaniczny, układ hamulcowy tarczowy w kąpieli olejowej, WOM: tylny: niezależny:540 i zależny 1000 obr na min, podnośnik tylny mechaniczny o udźwigu min. 2400 kg, rozdzielacze tylne 4 - drogowe, instalacja pneumatyczna hamulców przyczepy min. 1-o obwodowa, ogumienie: 11.2 R 24 przód, 16.9 R 30 tył zaczep tylny i przedni transportowy, zaczep dolny oscylacyjny-listwa, zaczep dolny-Piton Fix(do transportu pojazdów o dużej ładowności),światło obrotowe ostrzegawcze (kogut),tablica wyróżniająca do ruchu drogowego, gaśnica, trójkąt ostrzegawczy. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa nowego wozu asenizacyjnego o następujących parametrach i wyposażeniu: pojemność min 6 700 l max 7 000 l, podwozie jednoosiowe o konstrukcji samonośnej-2 koła, wydajność sprężarki min. 6 500 l na min., ogumienie drogowe 19.5 R 22.5 , zasuwa spustowa czterocalowa sterowana hydraulicznie, wąż ssawny dł. 7 m, wskaźnik napełnienia , blacha zbiornika ocynkowana o grubość min. 5 mm, podwójnie spawana, błotniki ocynkowane..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.70.00.00 - Ciągniki 34.14.45.00 - Pojazdy do transportu odpadów i ścieków .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - Zamawiający odstępuje od dokonywania opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny na podstawie złożonego oświadczenia 
 
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie - Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - Zamawiający odstępuje od dokonywania opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny na podstawie złożonego oświadczenia 
 
- III.3.3) Potencjał techniczny - Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - Zamawiający odstępuje od dokonywania opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny na podstawie złożonego oświadczenia 
 
- III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia - Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - Zamawiający odstępuje od dokonywania opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny na podstawie złożonego oświadczenia 
 
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa - Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - Zamawiający odstępuje od dokonywania opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny na podstawie złożonego oświadczenia 
 
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- inne dokumenty - formularz oferty z załącznikiem określającym parametry oferowanego przedmiotu 
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kolaczkowo.pl,  www.bip.kolaczkowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, yl. Wrzesińska 41, 62-306 Kołaczkowo.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2013 godzina 10:45, miejsce: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, ul. Wrzesińska 41, 62-306 Kołaczkowo.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach działania Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej objętej Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI KOŁACZKOWO
więcej: przetargi KOŁACZKOWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa ciągnika wielozadaniowego, przyczepy do dowożenia wody pitnej oraz dwóch agregatów prądotwórczych stacjonarnych - z podziałem na części
- ZAKUP SPRZĘTU PRZECIWPOWODZIOWEGO W RAMACH PROGRAMU OCHRONY LUDNOŚCI I OBRONY CYWILNEJ
- "Zakup ciągnika rolniczego"
- "Zakup i dostawa ciągnika rolniczego na potrzeby edukacyjne"
- Zakup ciągnika z podnośnikiem typu TUR
- Zakup i dostawa cysterny do wody pitnej wraz z ciągnikiem. Doposażenie bazy magazynowej w sprzęt niezbędny do realizacji zadań w sytuacjach kryzysowych oraz zapewnienie ciągłości do-staw wody pitnej
więcej: Ciągniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.








