Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-12-13
Bieruń: ORGANIZACJA WYCIECZEK DLA DZIECI PRZEDSZKOLNYCH - Aquapark w Krakowie; część I
Numer ogłoszenia: 424452 - 2011; data zamieszczenia: 13.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Edukacji w Bieruniu , ul. Chemików 39, 43-150 Bieruń, woj. śląskie, tel. 32 216 16 35, faks 32 216 16 35.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.oe.bierun.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ORGANIZACJA WYCIECZEK DLA DZIECI PRZEDSZKOLNYCH - Aquapark w Krakowie; część I.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja następujących jednodniowych wycieczek autokarowych dla dzieci przedszkolnych: a) Wycieczka do Aquaparku w Krakowie - 4 wyjazdy po 2 autokary (każdy autokar po 50 osób - 24 dzieci, 24 rodziców, 2 nauczycieli) 2. W zakresie organizacji wycieczki po stronie Wykonawcy leży przewóz autokarem na miejsce i z powrotem wraz ze wszelkimi opłatami które mogą wynikać z tego przewozu w tym np. opłaty parkingowe, a także pilot, ubezpieczenie, bilety wstępu, ciepły posiłek (zupa pomidorowa z ryżem - 400 g) oraz poczęstunek - banan. 3. Ciepłe posiłki oraz poczęstunki Wykonawca zapewnia dla następującej liczby uczestników: a) Wycieczka do Aquaparku w Krakowie - 100 osób na jeden wyjazd; łącznie 400 uczestników we wszystkich wyjazdach.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.10.00 - Organizacja wycieczek .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium / zabezpieczenia należytego wykonania umowy nie wymaga się
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności - koncesję zezwolenie lub licencję. Ocena spełnienia warunku będzie dokonana wg zasady: spełnia / nie spełnia, na podstawie: - oświadczenia z art. 22 ust.1 pkt. 1 ustawy; - dokumentu - odpisu / kserokopii koncesji, zezwolenia lub licencji, potwierdzonego przez wykonawcę za zgodność z oryginałem. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy wykazać, że warunek spełnia przynajmniej jeden z wykonawców.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadają wiedzę i doświadczenie, tj. co najmniej roczne doświadczenie w organizacji wycieczek dla dzieci oraz zorganizowali należycie co najmniej trzy wyjazdy dla dzieci, obejmujące przejazd oraz organizację spędzenia czasu przez uczestników (zwiedzanie, wstępy, itp.) w ciągu ostatniego roku. Ocena spełnienia warunku będzie dokonana wg zasady: spełnia / nie spełnia, na podstawie: - oświadczenia z art. 22 ust.1 pkt. 2 ustawy. - dokumentu - wykazu co najmniej trzech należycie wykonanych usług, tj. zorganizowania trzech wyjazdów do dzieci wraz z organizacją dla nich czasu wolnego, w ciągu trzech lat przed upływem terminu składania ofert wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie w/w usług. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ocena nastąpi łącznie tzn. należy wykazać, że wymagany warunek spełnia co najmniej jeden z wykonawców.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, tj. dysponują autokarami, które na podstawie aktualnego badania technicznego są dopuszczone do ruchu drogowego oraz liczą odpowiednio - 2 autokary po minimum 50 miejsc. Ocena spełnienia warunku będzie dokonana wg zasady: spełnia / nie spełnia, na podstawie: - oświadczenia z art. 22 ust.1 pkt. 3 ustawy. - dokumentu - wykazu taboru, którym obsługiwane będą wyjazdy. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy wykazać, że warunek spełnia przynajmniej jeden z wykonawców.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia warunku dotyczącego osób zdolnych do wykonania zamówienia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz ofertowy, stanowiący integralną część SIWZ; wypełniony zgodnie z wzorem przedłożonym przez Zamawiającego.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień umowy w zakresie: a) terminu realizacji, w szczególności spowodowanego: zmianami wynikającymi z uregulowań oświatowych; zmianą przepisów prawnych, a także sytuacjami losowymi takimi jak: choroba dzieci, złe warunki pogodowe. W takim przypadku wyjazdy zostaną przełożone na inny termin uzgodniony z wykonawcą. b) wartości zamówienia, w przypadku zmiany stawki VAT w trakcie obowiązywania umowy. c) innych zmian, których nie można było przewidzieć na etapie sporządzania SIWZ, a które nie wykraczają poza zakres art. 140 Prawa zamówień publicznych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.oe.bierun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Edukacji w Bieruniu, ul. Chemików 39, 43-150 Bieruń.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.12.2011 godzina 10:00, miejsce: Ośrodek Edukacji w Bieruniu, ul. Chemików 39, 43-150 Bieruń.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie dla osiągnięcia celów Projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego WSZYSTKIEGO CO NAJLEPSZE NAUCZYŁEM SIĘ W PRZEDSZKOLU - BIERUŃSKIE PRZEDSZKOLA PRZYJAZNE DZIECIOM I ICH RODZICOM.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BIERUNIA
- Przebudowa ul. Węglowej i ul. Królowej Jadwigi (dokumentacja)
- Dostawa układów sterujących hydraulicznych do obudowy ścianowej KW/ZRP dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział Zakład Remontowo - Produkcyjny, nr grupy 295-27-17.
- Remont stalowego zbiornika kamienia nr 1 w PGG S.A. Oddział KWK Piast-Ziemowit Ruch Piast w zakresie robót II-IV stopnia pilności
- Modernizacja zasilania rezerwowego w Stacji Geofizyki Górniczej dla Oddziału KWK Piast-Ziemowit Ruch Piast
- Świadczenia usług w zakresie przygotowania i wydawania napojów chłodzących dla pracowników Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK Piast-Ziemowit z podziałem na 2 zadania.
- Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem nowych separatorów elektromagnetycznych dla ZPMW w PGG S.A. Odział KWK Piast-Ziemowit z podziałem na zadania.
więcej: przetargi w Bieruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa organizacji wycieczki do Egiptu dla pracowników i emerytów Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 5 w Lublinie dla maksymalnie 85 osób
- Prowadzenie Ośrodków Wsparcia Dziennego na terenie Gminy Inowrocław w ramach projektu "Centrum Usług Społecznych Gminy Inowrocław - by żyło nam się piękniej"
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia wizyt zawodoznawczych na potrzeby realizacji projektu pn.: Mój zawód - moja przyszłość - rozwój Centrów Kompetencji Zawodowych w Powiecie Gorlickim - III edycja
- Organizacja szkoleń, warsztatów wyjazdowych dla II Liceum Ogólnokształcące im. Jana Śniadeckiego w Kielcach w ramach projektu pn. "Śniadek 4 ever"
- Usługa zorganizowania zimowiska dla dzieci pracowników UMCS w Lublinie
- Organizacja 8-dniowej wycieczki dla pracowników Zespołu Szkół Technicznych im. Tadeusza Kościuszki w Radomiu
więcej: Organizacja wycieczek »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





