Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-10
Witaszyce: ZAOPATRZENIE DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W ZAKRZEWIE W ARTYKUŁY SPOŻYWCZE
Numer ogłoszenia: 424404 - 2009; data zamieszczenia: 10.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Zakrzewie , Zakrzew 52, 63-230 Witaszyce, woj. wielkopolskie, tel. 062 7401434, 7401461, faks 062 7401301.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Dom Pomocy Społecznej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAOPATRZENIE DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W ZAKRZEWIE W ARTYKUŁY SPOŻYWCZE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.2 Przedmiotem przetargu jest zaopatrzenie Domu w : - mleko i nabiał (załącznik nr 2 do specyfikacji) - mięso wieprzowe, drobiowe i ich wyroby (załącznik nr 3 do specyfikacji) - warzywa i owoce (załącznik nr 4 do specyfikacji) - ryby (załącznik nr 5 do specyfikacji) - pozostałe artykuły spożywcze (załącznik nr 6 do specyfikacji), - chleb i inne wyroby piekarnicze (załącznik nr 7 do specyfikacji). 1.3 Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, jednakże oferta musi zawierać pełen wykaz towarów conajmniej jednej z ww grup produktów. 1.4 Dostarczane towary winny być produkowane zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. 1.5 Dostarczanie zamówionego towaru następuje na koszt Wykonawcy jego własnym przystosowanym do tego celu transportem, zgodnie ze złożonym zamówieniem: - codziennie z wyjątkiem niedziel i świąt dla poz. z załącznika nr 2 i 7, - 2 razy tygodniowo dla poz. z załącznika 3, 4 - 1 raz w tygodniu dla poz. z załącznika 5, - 2 razy w miesiącu dla poz. z załącznika nr 6 1.6 Przedmiotem zamówienia są produkty posiadające wymagane atesty i certyfikaty dopuszczające do obrotu środkami żywności. Oferent zobowiązany jest dostarczyć takie dokumenty na żądanie Zamawiającego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci mający prawo występowania w obrocie prawnym i spełniający niżej podane warunki: 3.1 Oferent składający ofertę nie może być wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 Prawa o zamówieniach Publicznych 3.2 Spełnia art. 22 ust. 1 Prawa o zamówieniach publicznych..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na podstawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r. w sprawie rodzaju dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oferent dołączy do oferty następujące dokumenty oraz informacje w formie oryginału bądź kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem : 4.1 Aktualny dokument ( wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert) dopuszczający oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (wypis z rejestru prowadzony przez sąd lub wypis z ewidencji działalności gospodarczej ). 4.2 Oświadczenie - załącznik nr 1 do formularza oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Termin płatności faktur - 30
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-jarocinski (zakładka BIP).
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej
Zakrzew 52
63-230 Witaszyce.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.12.2009 godzina 12:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej Zakrzew 52 63-230 Witaszyce Administracja.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: MELKO I NABIAŁ.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Okresowo powtarzające się dostawy melka i nabiału zgodnie z wykazem produktów zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Termin płatności faktur - 30
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: MIĘSO WIEPRZOWE, DROBIOWE I ICH PODROBY.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Okresowo powtarzające się dostawy mięsa wieprzowego, drobiowego i podrobów zgodnie z wykazem produktów stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Termin płatności faktur - 30
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: WARZYWA I OWOCE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Okresowo powtarzające się dostawy warzyw i owoców zgodnie z wykazem produktów przedstawionym w załączniku nr 4 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Termin płatności faktur - 30
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: RYBY.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Okresowo powtarzające się dostawy ryb zgodnie z wykazem produktów stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.20.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Termin płatności faktur - 30
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: POZOSTAŁE ARTYKUŁY SPOŻYWCZE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Okresowo powtarzające się dostawy artykułów spożywczych wg wykazu produktów stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.40.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Termin płatności faktur - 30
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: CHLEB I INNE WYROBY PIEKARNICZE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Okresowe dostawy chleba i innych wyrobów piekarnicznych zgodnie z wykazem produktów stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.60.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Termin płatności faktur - 30
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych do Integracyjnego Przedszkola Samorządowego nr 3 w Bełchatowie
- Sukcesywne dostawy ryb, przetworów rybnych oraz mrożonek owocowych i warzywnych na potrzeby Powiatowej Bursy Szkolnej w Człuchowie
- "Dostawy produktów żywnościowych (2025)"
- Dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Gorlicach, ul. Sienkiewicza 30 w II półroczu 2025r.
- "Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do kuchni gminnej w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Bestwince oraz 8 stołówek szkolnych na terenie gminy Bestwina - PIECZYWO"
- "Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do kuchni gminnej w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Bestwince oraz 8 stołówek szkolnych na terenie gminy Bestwina - MIĘSO, WĘDLINY i DRÓB"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.